Idea per millorar el tocamela

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Idea per millorar el tocamela

EntradaAutor: sardaukar » 09 nov. 2010, 21:36

He vist un nou format, opino que els videos a partir d'ara s'haurien de gravar així:

D'acord que te el petit handicap que cal buscar japoneses per aconseguir el resultat desitjat però ep, mireu això:

No desperta un desig irrefrenable i molt ferm d'aprendre a tocar la guitarra a qualsevol? Tal com m'expliqués la tablatura que agafo el màstil i em lio a tocar-li les notes fins que me la tregui sencera i ben afinada, m'és ben igual els intents que calguin, si la música demana sacrifici, li entregarem fins la última gota!!!.
sardaukar
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 28 març 2010, 02:37

Re: Idea per millorar el tocamela

EntradaAutor: uniring » 09 nov. 2010, 21:46

/sign
uniring

Entrades: 1
Membre des de: 09 nov. 2010, 21:43

EntradaAutor: valls » 09 nov. 2010, 22:01

/vaya par... :P :wink:

Benvinguts a la casabarrets brutes :cool:
veig dos opcions

1. La bona, Em portes la backing track, l tablatura i la japo amb tanga vermell a la proxima sessio de grabacio
2. S'agafa algun tutor dela casa, però ja posats molaria mes un medley d'uns quants dels temes que hi ha per allà (que vol dir mes curro merda) barrejar backing traks que deuen estar per tot arrreu i tal...
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 09 nov. 2010, 22:11

Me hace gracia el post. Esos videos los haba visto antes, sobre todo el The Rush Of The Wind (que estoy intentando aprendermelo de oido ya que no encuentro esa tab en concreto del tema de Guile). Esa chica tiene un video tocando el I'm Allright de Neil Zaza que tambien me encanta. Es mas, esos videos son promocionales de unas guitarras de marca Japonesa, y muy buena por cierto, de nombre Music Man xD

El video de Crazy Train, ten cuidado con las cosas que piensas, se ha constatado definitivamente a lo largo de todos sus videos, de que se trata de un tio que se viste de mujer xD.

En cuanto a la forma de hacer los videos, a mi me gusta el actual formato de Tocamela xD
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants