Bé, poso a la part pública el minituorial que hi ha al fòrum intern per subtitular vídeos; si ens voleu ajudar, envieu-me un privat que us donaré permisos;
Mickey, t'envio un MP
El tutorial:Iep!!!, moltes gràcies als que m'ajudeu a subtitular. Bé us explico la idea amb més detall:
Es tracte de subtitular els vídeos que estan en català al castellà; primer de tot perquè estem passant la web a multi idioma i el castellà és el primer de tots, segon, que després utilitzaré un script que els tradueixi a altres idiomes automàticament.
Bé, si ens voleu ajudar a subtitular deixeu un post aquí i us dono permisos.
[Tutorial]Un cop tingueu permisos per subtitular a sota el vídeo us apareixerà una "S"; això obra el el software de subtitulació online:

Això obra el programa de subtítols:

Si ningú més ha guardat una còpia d'aquests, apareix sota el títol "NO FILE".

El primer que heu de fer és crear un subtítol de uns 2 segons amb el títol del tema i quí el subtitula:
Anya - Deep Purple (
Subtítulos por Albert)
Això servirà per si algú més el vol editar, vegi quí l'està editant.
Després fem "File - Write TT File"

"Ok"

Si tot ha anat bé, torneu a tenir la pantalla anterior, però apareix [FILE] sota del títol.

Un cop estigui subtitulat del tot, torneu a fer Write TT File i em passeu el link del [FILE], jo el posaré en en vídeo.
Per fer els subtittols us poseu a escriure i aneu pitjant enter per crear una entrada nova, amb contol + enter creeu una nova línia dins de la mateixa entrada i amb control + espai feu pause/lay.
Aquest és el primer vídeo subtitulat per en Toletum:
http://www.tocamela.cat/video/tecniques-de-solo/Gràcies a tots!!!