khirareg ha escrit:El boss DS-2 es molt més que decent, si no el ibanez tube screamer esta molt guapo, encara que aquet es un overdrive i no una distorsio propiament dita.
diferència entre overdrive i distorsió?

khirareg ha escrit:El boss DS-2 es molt més que decent, si no el ibanez tube screamer esta molt guapo, encara que aquet es un overdrive i no una distorsio propiament dita.
khirareg ha escrit:L'overdrive es una "simple" sobrecarga del so. La distorsió tecnicament augmenta el volum dels harmonics.
niiiL_7 ha escrit:khirareg ha escrit:L'overdrive es una "simple" sobrecarga del so. La distorsió tecnicament augmenta el volum dels harmonics.
Doncs el Boss DS-2 va que xuta no?
khirareg ha escrit:niiiL_7 ha escrit:
Doncs el Boss DS-2 va que xuta no?
Si, pero depen del que busquis, és el pedal que utilitzava metallica al principi.
niiiL_7 ha escrit:i el BOSS OS-2? que val el mateix...
El OS-2 es d'overdrive.
Jo et recomano una combinació molt pepina que consisteix en un Ibanez tube screamer + un delay/rebberb boss ( no recordo quin), et donen un so molt guapo, molt solista. Es clar que potser el que busques tu es distorsió pura, pero el tube screamer es un pedal que qualsevol guitarrista ha de tenir.
El OS-2 es d'overdrive.
Jo et recomano una combinació molt pepina que consisteix en un Ibanez tube screamer + un delay/rebberb boss ( no recordo quin), et donen un so molt guapo, molt solista. Es clar que potser el que busques tu es distorsió pura, pero el tube screamer es un pedal que qualsevol guitarrista ha de tenir.
khirareg ha escrit:Perdo mea culpa l'je liat, esque soc moderador en fase learning XD
Ho he escrit jo perdo, a veure si ho arreglo...
El OS-2 es d'overdrive.
Jo et recomano una combinació molt pepina que consisteix en un Ibanez tube screamer + un delay/rebberb boss ( no recordo quin), et donen un so molt guapo, molt solista. Es clar que potser el que busques tu es distorsió pura, pero el tube screamer es un pedal que qualsevol guitarrista ha de tenir. Jo ho probat la caombinació personalment, i m'agrada molt, et buscare un video guapo on surt.
Aixo és meu.
niiiL_7 ha escrit:khirareg ha escrit:Perdo mea culpa l'je liat, esque soc moderador en fase learning XD
Ho he escrit jo perdo, a veure si ho arreglo...
El OS-2 es d'overdrive.
Jo et recomano una combinació molt pepina que consisteix en un Ibanez tube screamer + un delay/rebberb boss ( no recordo quin), et donen un so molt guapo, molt solista. Es clar que potser el que busques tu es distorsió pura, pero el tube screamer es un pedal que qualsevol guitarrista ha de tenir. Jo ho probat la caombinació personalment, i m'agrada molt, et buscare un video guapo on surt.
Aixo és meu.
No et preocupis! no passa res!![]()
Però aquest el tube screamer és caríssim no?...
khirareg ha escrit:niiiL_7 ha escrit:No et preocupis! no passa res!![]()
Però aquest el tube screamer és caríssim no?...
Cert, pero si en trobessis un de segona ma seria una bona opció, pero si busques distorsio normal, corrent i canyera, agafa el Boss Ds-2 que potser es el que més necesites.
niiiL_7 ha escrit:a aquí a la Boss me-70, per on enxufes els presets?![]()
![]()
bendo ha escrit:la que porta USB es la 25!!!!!!!!!!!!!
http://www.thomann.de/es/boss_me_25.htm
no em digues que ja has comprat!?
niiiL_7 ha escrit:bendo ha escrit:la que porta USB es la 25!!!!!!!!!!!!!
No, encara no però he estat apuntperò em sembla que me la faré jo mateix, o sigui anant per parts... perquè això és massa car... i aniré compran el que necessiti (però pot ser que al final em sigui més car, ho sé...)
bendo ha escrit:niiiL_7 ha escrit:bendo ha escrit:la que porta USB es la 25!!!!!!!!!!!!!
No, encara no però he estat apuntperò em sembla que me la faré jo mateix, o sigui anant per parts... perquè això és massa car... i aniré compran el que necessiti (però pot ser que al final em sigui més car, ho sé...)
pots exlicarte?
per que pots comprar pedals, pero no una pedalera a peces...
khirareg ha escrit:Mirat la nova Me-25 es super senzille spero pots editar pressets desde el ordenata i fer mil coses mes.
PauGilmour ha escrit:khirareg ha escrit:Mirat la nova Me-25 es super senzille spero pots editar pressets desde el ordenata i fer mil coses mes.
Le provat. La distorsio que te, al meu criteri, no val 5 centims...
khirareg ha escrit:Boss Me-25 , qualitat de grabacio barbara, asio compatible, intercanvi de pressets online, simulacio de amplis o utilitzable com a caixa de stompboxes, genial.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant