TheBrowling ha escrit:Sou uns cracks! vaya primer premiazo que heu conseguit

quasi estic pensant en apuntarme jo també... no home no, ja vaig dir que no i ho reitero, però Pac que sàpigues que com li vaig dir a en Valls ahir, estic treballant i intentant transcribir solos a punta pala per treure licks (ja tinc tres fulls i mig de tablatura), ara només em falta anar més acompassat amb la backing track i sobretot practicar en diferentes tonalitats... A veure si a la próxima m'atreveixo!
yeeeehaaaw! a la propera...no t'escapes!! ;) (igualment, grabat un vido o algo!!! això sempre va be per pulir!)
thenineinballs ha escrit:m'apunto... se una mica més de guitarrona... però... hos enrecordeu de l'ultim "solo" de "guitarra" totalment sintètic que vaig fer? seria possible fer-ho aixi?
però... m'apunto
amb dos collons...
aixi m'obligaré a aprendre :)
salutacions
sr. 9! Aquí lo unic que importa es que agafis la backing track i li fotis algo sobre lo millor posible!!! improvisat, estudiat, amb efectes, sense.....
blackmogul ha escrit:Jodo, como sale gente en cuanto enseñáis la patita...
Pero yo me esperaba regalos a lo Jamonazo pal primero, Lomazo+quesazo pal segundo...
Saludos!
pues dejate!! pal proximo compramos un jamonazo , le pintamos trastes i con un par de sellos de ibanez igual cuela...!! jaja
Serrutxu ha escrit:NAnuuuuus! Ostipes feia temps que no cumentava! pero jo ho seguia veient tot !!!
A Fotreli Canya!
Que? però t'apuntes o que?? jjejeje rewelcome!!
khirareg ha escrit:thenineinballs ha escrit:una pregunta tonta
ficareu l'escala i les posturetes de dits de la backing, OI?
En principi diria que si, pero això ho han de decidir els Pac, Valls, Albert i companyia
Si i no...es posaràn les tòniques i les escales a on estan les backing tracks, pero el rollo de a on has de tapar i tal...no cal!! pero bueno, això ho teniu a internete!! ;)
Per cert, a partir d'ara els organitzadors masters son l'Albert i en Valls!