Gràcies per ajudar-nos!!!
Albert ha escrit:Demà pel matí la penjo
GRACIES!!!!
Albert ha escrit:Iep!, us envio un missatge privat amb la URL del nou Tocamela; va deixeu-les impressions...
toletum91zgz ha escrit:Respecto a los videos, y como te ha comentado bendo, hay un pequeño ''fallo'' a la hora de poner un mensaje en cualquier video, pero pese al error que te devuelve, el mensaje queda puesto en el video.
toletum91zgz ha escrit:Cuando ordenas los videos por profe, salen todas las fotos en un primer plano, pero luego me van desapareciendo una a una, convirtiendo todo en texto unicamente, sin enlaces ni nada.
toletum91zgz ha escrit:Que mas, respecto al afinador, esta en java, peeero, no se, estaria bien poner un manual de como usarlo debajo (solo pone ''Aquest text apareix sota l'afinador classic'', y cuando le das a Problemas con el afinador, solo salen los creditos de los creadores). Estaria bien que funcionara por microfono, y si es en java, seguramente este asi hecho. Y esta bien que aun asi hayais conservado el afinador clasico![]()
toletum91zgz ha escrit:A ver, que mas... Resoluciones. Yo en el portatil uso una resolucion de 1024x768, por tanto, la pagina se me queda un pelin ancha en cuanto a resolucion, pero en el fijo uso 1440x900 y se ve todo el ancho de pagina perfecto. Estaria bien si se pudiera poner para un ancho de pagina de 1024x768.
bendo ha escrit:firefox y xp,
-comentaris: al posar un comentari apareix açò, tant si poses mal el Bbcode com si ho fas tot bé i faciletSpoiler: ensenya
bendo ha escrit:-a la banda dreta apareix un nom de video chungo "3 acords amb cuatre can-$ons" (o paregut), pero noms am "Ñ" si que apareixen be..
bendo ha escrit:-Afinador 2.0 mostra un text "Aquest text apareix sota l'afinador classic" y baix d'eixe cuadre un ";", imagine que no es normal ni una cosa ni laltra
bendo ha escrit:-formulari de contacte
e intentat enviar estoSpoiler: ensenya
he posat per provar la direccio de correu mal, y ja no mha deixat enviar, encara q pose be el mail (abans tenia un espai) em diu que esta mal
despres he fet clic en "videos" i he vist el cuadre verd on posaSpoiler: ensenya
va raro eso e
bendo ha escrit:-com pot haver 33 videos en categoria "altres"? crec que son molts, es podria crear la categoria "musiconsejo" que trionfaria o "video docent" o "com no agafar la guitarra al reves" etc
bendo ha escrit:-pd_als videos de tant en tant els desapareix el so
valls ha escrit:Eo... m'hi poso quan pugui Albert...Tic una mica liat
Jo m'ofereixo per repassar tema tags per tots els temes, per algunes faltetes i més coses que aniran sortint, estaria be fer-ho tal qual els dos davant de dos ordenatas en paral.lel com els circuits de bombetes del Manelet..
valls ha escrit:Estaria be definir com a tipus d'instrument guitarra classica, acustica, electrica.. merda flamenca tambe
toletum91zgz ha escrit:Esta mañana cuando me he ido a meter a la página me ha salido algo asi:
''Fatal error: Call to undefined function errort() in C:\HostingSpaces\Tocamela\tocamela.info\wwwroot\includes\commons_inc.php on line 158''
De php no tengo ni la menor remota idea, pero la linea 158 no me da muy buena espina ;-)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant