Sonisphere 2011 (GETAFE)

Si saps d'algun concert o festival amb bona pinta, has assistit al bolo de la teva vida, o tens un grup i vols que els tocamelons i tocamelones et vagin a veure, passa capdins!

Sonisphere 2011 (GETAFE)

EntradaAutor: Gerard Merino » 24 abr. 2011, 04:21

Com molts sabreu, el Sonisphere és un dels festivals més grans de música Rock y Metal que es cel·lebra cada any a Espanya. I com no, aquest any el cartell del festivalàs que es cel·lebrarà a Getafe fa un goig terrible... :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
15 de Juliol (divendres)
-Angelus Apatrida
-Arch Enemy
-Bullet
-Gojira
-Slash
-Sober
-The Darkness
-Valient Thorr

I ara el dia potent potent... :geek: :solo: :metal: :brutal:
16 de Juliol (dissabte)
-Alice Cooper
-Apocalyptica
-Dream Theater
-Hammerfall
-Iron Maiden
-Lacuna Coil
-Mastodon
-Twisted Sister

Imatge

Abonament per als dos dies: 82,00 Euros
Entrada Dia 15: 35,00 Euros
Entrada Dia 16: 72,00 Euros

Lo més probable és que no hi vagi ningú d'aquí, però no està de més posar aquesta informació per enriquir una mica el fòrum :taja:

Font de la notícia: Sonisphere 2011
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Re: Sonisphere 2011 (GETAFE)

EntradaAutor: TheBrowling » 24 abr. 2011, 11:11

3 amics meus hi van... i em van insistir en que hi fos... però entre que és una pasta, que anàvem a dormir en plan perroflauta i que em vull comprar o bé una guitarra nova o un ampli de vàlvules... vaig decidir que no. Veient que ara s'hi ha afegit Slash i que a sobra sembla ser que no passarà per Barna... me'n penedeixo una mica, però es que ara encara són més cares les entrades!
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 24 abr. 2011, 16:59

Yo no voy a ir porque a los de Vhäldemar despues de tenerlos practicamente apalabrados los han cambiado por otro grupo. Que les peten.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Gerard Merino » 24 abr. 2011, 19:41

TheBrowling: Jo si arrossego a uns 5 col·legues hi aniré. Ja que anar sol...Ja ho vaig fer per Fito aquí a Tarragona pequè sabia que em trobiaria a algú xDD però a Getafe...Passo de dormir al carrer jo solet xDD

4c1d-N2O: Pues es una lástima que no quieras ir teniendo el cartelazo del sábado... Los Vhäldemar vivían cerca tuyo puede ser? Algo así me suena pero no me acuerdo correctamente :???:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: rubeen_1 » 24 abr. 2011, 20:51

jo la veritat m'ho vaig plantejar perque tinc familia per alla a Getafe (encara que nomes els he vist una vegada en ma vida :oops: ), però el cap de setmana d'abans el passare a un torneig per Tordera i ja es una pasta, encara que jo aniria encara que només fos el divendres per veure l'Slash
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 25 abr. 2011, 14:29

Gerard Merino ha escrit:TheBrowling: Jo si arrossego a uns 5 col·legues hi aniré. Ja que anar sol...Ja ho vaig fer per Fito aquí a Tarragona pequè sabia que em trobiaria a algú xDD però a Getafe...Passo de dormir al carrer jo solet xDD

4c1d-N2O: Pues es una lástima que no quieras ir teniendo el cartelazo del sábado... Los Vhäldemar vivían cerca tuyo puede ser? Algo así me suena pero no me acuerdo correctamente :???:

Es cartelon si, pero a Iron Maiden los vi en Valencia, Apocaliptica en noviembre, Lacuna en Octubre, y hace poco tambien a Mastodon y a Hammerfall. Slash no me llama mucho, Arch Enemy tambien los tengo vistos y el resto no me llama xD
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 abr. 2011, 14:43

Dream Theater no te llama???!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Bua tío qué decepción me has dado :cry: I tampoco Twisted y Alice Cooper?! Són grandiosos!
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 25 abr. 2011, 20:14

Gerard Merino ha escrit:Dream Theater no te llama???!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Bua tío qué decepción me has dado :cry: I tampoco Twisted y Alice Cooper?! Són grandiosos!

Soy de otros estilos mas epicos y sinfonicos xD y algo de melodico extraño. De todas formas los he visto ya tio xDD
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: khirareg » 28 abr. 2011, 17:48

Jo treballo T_T Quinja merda ja és el segon any que no hi vaig!
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ohthebest » 28 abr. 2011, 19:26

Joder quin cartell, espero que fasin alguna cosa semblant per aqui aprop de BCN, joder, solament per Iron anava, es un dels grups que mes ganes tinc de veure en directe.
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: Edugd » 18 maig 2011, 23:24

ohthebest ha escrit:Joder quin cartell, espero que fasin alguna cosa semblant per aqui aprop de BCN, joder, solament per Iron anava, es un dels grups que mes ganes tinc de veure en directe.

s'ha de comentar als promotors musicals, jo conec el que organitza el gran festival de jazz de BCN
http://guitarra-edu.blogspot.com
Spoiler: ensenya
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646