Cronica concert Guns N' Roses Badalona

Si saps d'algun concert o festival amb bona pinta, has assistit al bolo de la teva vida, o tens un grup i vols que els tocamelons i tocamelones et vagin a veure, passa capdins!

Cronica concert Guns N' Roses Badalona

EntradaAutor: Marq » 25 oct. 2010, 00:41

Be, ahir vaig assistir al concert de Guns N' Roses al pavelló olimpic de Badalona.
L'espectacle va comencar a les 8 del vespre amb l'actuació de Sebastian Bach (ex vocalista d'Skid Row).
La veritat es que va ser un espectacle increible, tot el repertori van ser cançons d'Skid Row, i el públic entregadísim cantant clássics com "18 And Life", "I Remember You" o "Youth Gone Wild" entre moltes altres.
Sebastian Bach, amb una veu identica a la de fa 20 anys, una forma física tambe identica i el que més em va impactar es que fiques al de fa 20 anys i al d'ara un al costat de l'altre, i no a canviat gens.
La resta de la banda, increibles, a destacar el guitarrista solista de només 20 anys i estava esqueletic, es va fer un tip de correr amunt i avall i el so i l'espectacle increibles (van estar al nivell de Guns tranquilament).
Aquest espectacle va acavar a les 9 amb Sebastian Back cridant "Axl Fucking Rose" i donant ampolles d'aigua a la gent de primera fila en plan de: "tireulsi a l'Axl de part meva XD"

Guns N' Roses van començar a les 22:15, a,b un començament espectacular, apareixent Richard Fortus, amb la seva Les Paul negra a lo mes alt d'arrera la bateria, i va començar amb el Rifft de Chinese Democracy, el públic va embogir, i just acavar aquesta cançó, es va acavar d'enfonsar l'olimpic amb Welcome To The Jungle.
A partir d'aqui el concert va anar abançsant i amb els clàssics el públic embogia, pero desde el meu punt de vista trosos de concert amb 3-4 cançons seguides desconegudes i del nou cd es feia una mica pesat.
Vull destacar per sobre de tot l'espectacle que va protagonitzar DJ Ashba (guitarrista).
Va sortir a tocar Sweet Child O' Mine amb la samarreta del Barça, va ficarse amb el public tan com va voler, va apareixer amb 3 sostenidors talla 150 al mastil de la guitarra, tots ells els va llençar al public, el mateix amb un tanga.
Pero el mes bo, va ser cuan a la intro de Night Train, desde el lateral de lescenari, comença a mirar a una tia que estava amb el seu noviu cap a la fila 7-8 de la grada, i comença a ferli senyals dienli "tu i jo, despres, als vestuaris, nyaca nyaca" i foten els gestos eh el tiu tot descarat. La tania ficanse les mans a la cara amaganse darrera del novio, pero el guitarrista no en tenia prou, baixa per laltre lateral de lescenari, es creua la pista pel mig comença a pujar entre el public grada amunt fins a arrivar a la tia akesta, li clava una morrejada i abans de ke el noviu li foti dues osties, fuig corrents altre cop cap a lescenari. Un cop a dalt comença a vacilar a la tia i al noviu de fo rma descarada i la pobre parella acava abandonant la seva localitat i es camuflen grada amunt.
Vale que no son els Guns de fa 20 anys, pero el que fa akest pallu, l'Slash no o fa. Tambe cal dir ke despres li va donar per ficarse baketes per dins els calçotets, treureseles, tocar la guitarra amb les bakestes en plan violi i diverses motivades mes. En acavar el concert per exemple va marxar arrosegant la guitarra com si fos un gos.

El ke avia de ser una cronica del concert a estat dle guitarrista jeje.

Buenu, comenteu sobre aquet personatge que val molt la pena!
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

Re: Cronica concert Guns N' Roses Badalona

EntradaAutor: Marq » 25 oct. 2010, 00:50

Al min 4 es veu com baixa de la grada ja despres denrollarse amb la tia
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: McTavish » 25 oct. 2010, 15:15

Personalment jo ho trobo penós i un insult cap a l'imatge pública de Guns n' Roses.
Trobo genial que intentin donar espectacle,per algo paga l'entrada la gent, però que vingui un tiu a embrutar grans noms com el de Slash,Duff McKagan,l'Steve Adler... Que vos que et digui,no em sembla gaire be.
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 88
Membre des de: 10 gen. 2010, 13:52
Ubicació: Sarrià  de Ter (Girona)

EntradaAutor: nil_GNR » 25 oct. 2010, 15:29

El concert va ser realment espectacular.
Sóc un fan dels guns de l'apettitte for destruction i us he de dir que després dle cocnert vaig poder dir tranquilament que havia anat a un concert de Guns n' roses.
Si, l'axl és un imbecil i potser l'ashba també. Pe`ro jo vaig anar al cocnert a disfrutar de la música de guns n roses i ho vaig fer com ni m'havia imaginat.
Realment impresionant, Axl Rose a un nivell altissim (jo mateix l'havia criticat) i he d'admetre que els que el critiquen l'han de veure perque hem va deixxar alucinat, no va parar en tot el moment i va arribar perfectament a totes i cadascuna de les cançons.
Pel que fa a dj ashba dir que és un guitarrista impresionant, i que direu que no és el slash perque el slash tots (jo inclòs) el tenim mitificat però aquest tiu és realment un guitarrista excelent i el mateixx dic amb richard fortus.
Vamos que amb l'axl i els dos guitarres hem va caure la baba.
Respecte les cançons del chinesse democracy jo tampoc me las sabia i hem vaig avorrir una mica també.
Per mi el millor un welcome to the jungle impresionant, realment impresionant.
bé conclusió, m'esperava veure un axl gordu sense veu i uns guitarres ridiculs que no arribessin a la sola de la sabata al slash i nois no va ser així. Sóc un fan del slash i no dic que aquests tius siguin més bons que ells ni de bon tros, però si dic que l'axl ha fet uns fixatges excelents i que la gent que vulgui disfrutat d'un concert de guns n roses amb aquest mestre si atreveixi i pagui el preu de l'entrada perque nois realment val la pena.
Sé el que direu jo també ho deia.. però no jutgeu sense haver anat al concert sisplau.
Salut!
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: Nim3R » 25 oct. 2010, 21:49

Para mi estos no son los Guns N' Roses. Son Axl y amigos tocando las canciones de los Guns N' Roses. Lo pueden hacer mejor o peor no son los GNR (que repetitivo me ha quedado, pero he sabido decirlo de otra manera xD ). Por alguna razón solo triunfaban los viejos clásicos y no el nuevo disco...
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 oct. 2010, 23:37

McTavish ha escrit:Personalment jo ho trobo penós i un insult cap a l'imatge pública de Guns n' Roses.
Trobo genial que intentin donar espectacle,per algo paga l'entrada la gent, però que vingui un tiu a embrutar grans noms com el de Slash,Duff McKagan,l'Steve Adler... Que vos que et digui,no em sembla gaire be.

+7 >:-E >:-E >:-E >:-E >:-E >:-E >:-E

Penso el mateix exactament, no són els G'n'R, sinó que són Axl Rose & Company. Encara que Axl sigui molt bon cantant (que ningú ho nega) el que va fer amb els integrants originals de G'n'R i el que ha fet amb més d'una ocasió amb el públic, es mereix que no el vaji a veure ni sa mare.
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Marq » 26 oct. 2010, 00:47

Nil_GNR, estic molt d'acord amb tu.
Jo soc un gran fan i tambe molt friki d eGuns N' Roses, ja que he llegit biografies de tots els seus membres i de més.
Respecte a la formació dels Guns d'ara, es cert que no son els d'abans.
Pero, si aguesin vingut amb la formació clàssica, que creieu que hauria canviat?
Jo sincerament, actualment Slash, no està al nivell de Richard Fortus i DJ Ashba. Ashba te 10 anys menys que Slash i això es nota moltísim amb l'espectacla que monta.
Jo no soc gens fan de l'Slash, però si que ho soc de l'Izzy Stradlin i del Duff McKagan.
I per mi, el que a fet Axl no es embrutal el nom d'aquests, perque recordo.
Al 1990, Steven Adler va ser substituit per Matt Sorum i ningu ho va notar.
Al 1991 Izzy Stradlin va ser substituit per Gilby Clarke, i ningú ho va notar.
Per aqui algú a dit que així enbruta els noms d'Izzy i Steven Addler, i jo recordo, que l'any 1992 Guns estaven a la seva epoca daurada, i no tenien ni a l'Steven Addler ni al Izzy Stradlin.
I perdoneu que us digui, a mi m'ha decepcionat molt més Slash (ANANT D EGIRA AMB PAULINA RUBIO IO MARTA SÁNCHEZ I GRAVANT ALBUM AMB ELLES) que no pas Axl, que davant de la marxa de membres de Guns, el que a fet a estat buscar nous membres per que la banda segueixi en actiu i donant espectacle.
I per acavar, una dada molt limportant.
No es que Chinese Democracy sigui una merda (que ho es).
Però a Guns, el principal compositor era Izzy Stradlin.
Quan va marxar Izzy? Despres de publicar Use Your Ilusion I i Use Your Ilusion II.
Anem a analitzar la discografia de Guns despres de la marxa de Izzy:
1993: The Spaguetti Incident?, àlbum de covers.
1998: Live In Era, recopilatori de directes.
2004: Greats Hits, un àlbum amb els grans èxits de la banda.
2008: Chinese Democracy, una birria d'àlbum que an tardat 10 anys i 9'8 milions d'euros en gravar.

Si voleu que menrolli mes ja ho anire fent, sobre Guns puc xerrar sense parar XD
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: McTavish » 26 oct. 2010, 14:11

Et dono la raó sobre el que dius, i és més, l'Slash és el meu ídol i qua vaig saber que va cantar amb la Paulina Rubio també em va decepcionar molt...però no ens desviem del tema).
També et dono la raó de que potser l'Steve i aquests no i van participar gaire,però et dic que ells i van ser amb la creació de l'Apettite for Destruction i es de llarg,per a mi,el millor disc de la banda!!
Però clar, a gustos com els colors!!!

Salut! :metal:

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: nil_GNR » 26 oct. 2010, 20:51

A mi el que he fa vergonya és veure el Slash que és un idol meu a un videoclip de la Paulina RUbio com bé deia en Marq.
Hem fa més rabia això que no pas veure que l'Axl (un altre idul meu) més bé o més malament està intentan tirar la seva banda endevant amb els seus ideals (que seràn millors o pitjors) i intentant que la gent encara pugui disfrutar d'un concert de guns n' roses i no aquella broma de velvet revolver que tot i que el slash i en duff m'encantin jo a velvet no els reconec.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: Marq » 26 oct. 2010, 22:05

Yo el que tambe vull dir, es que per molta gent Guns N' Roses es Slash. I per mi per exemple Izzy Stradlin era més important que Slash, ja que va ser el principal compositor.
La caiguda de Guns, va començar amb la marxa de l'Izzy.
Abans si, havia marxat l'Steven, pero va ser genialment substituit per en Matt i no va pasar res.
Izzy Stradlin, va refer la seva amistat amb Axl fa pocs anys i se l'ha pogut veure en varis concerts de Guns com a guitarrista convidat, això apunta a l'optimisme de que pugui tornar, i amb ell, la principal capasitat compositora de la banda (la seva bona capasitat per compondre tambe queda reflexada en els seus 7 albums en solitari despres de Guns).
Duff McKagan, és mostra interesat en tornar a reajuntar la formació clàssica de Guns ni que fos per fer una gira mundial perque la gent que no els va poder veure fa 20 anys o puguin fer. El bateria Matt Sorum també i esta d'acord.
El tema de conflicte es com sempre Slash i Axl, que no es poden veure. I pel que fa als altres 3 que puguin tornar, que tornes Izzy no em sorpendria, pero els altres o vec difícil, ja que per exemple Tommy Stinson, baixista de GUns desde la marxa de Duff al 1998 es qui més ajuda a Axl en la direcció de la banda. I matt Sorum dubto que torni si no torna en Duff.
També cal dir que Slash i Duff, son amics íntims, no se si això pot influir en algu.

Collons com menrollo quan parlo de Guns XD.

Vinga que vagi be, per avui ya e parlat prou, dema mes jeje
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: oldow » 27 oct. 2010, 14:45

És un membre de Guns 'n' Roses, que es va quedar amb els drets del grup, etc etc
I al marxar tots els altres, na posat de nous, però jo crec, que nomes a seguit amb el nom per el tema de la publicitat, és com si de Rolling stones marxen tots menys un i segueixen dientse rolling stones... Decepcionant
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: PaGe » 25 nov. 2010, 18:16

No hi ha grup que m'ahegi decepcionat més que G'n'R!!

Podria haber estat un grup a l'altura de Led Zeppelin, Acdc, Queen...pero es va quedar a mitjes. I probablement l'unic que va reacionar va ser Slash, el unic que esta intentant ara recupera "terreny".
Axl, ja nomes surt en escandols. Que si denucnio a Guitar Hero, si començo concerts 2hores despres del previst, si el guitarrista del meu grup se l'in va la olla.
Si com aficionat de Acdc fos aixi el grup no els hagues anat a veure ni la meitat de cop que els he vist...

Una llastima!
PaGe
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 25 oct. 2008, 16:48

EntradaAutor: Albert » 25 nov. 2010, 19:54

Jaajajaj, tens tota la raó; m'encanta G N'R però a la vegada odio profundament al Axl; fes un cop d'ull el què explica la Wikipedia:

http://es.wikipedia.org/wiki/Guns_N%27_Roses
Wikipedia ha escrit:La gira sudamericana partió en Brasil, donde debido al retraso de la banda, Axl Rose fue recibido con una botella de agua lanzada por un fan enfurecido. A partir de ahí, GNR dio una seguidilla de conciertos poco profesionales y muy impuntuales.

En Buenos Aires, el concierto estaba programado para el sábado 20 de marzo en el estadio de River Plate, pero por problemas relacionados con la habilitación de dicho estadio para conciertos, tuvo que reprogramarse para el lunes 22 de marzo en Vélez Sarsfield, también cambiando la fecha para Chile, donde se tocaría el 20 de marzo. El concierto en Argentina comenzó con una hora y media de retraso, y fue suspendido tres veces por Axl Rose, al ver que la gente arrojaba cosas al escenario. Luego el concierto prosiguió con normalidad. Duró aproximadamente tres horas.

En Lima, Perú, la banda se retrasó una hora y media, al llegar fueron interrumpidos ...

...però que bona és Sweet Child O'Mine!
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: Marq » 05 des. 2010, 04:58

Respecte qui diu que l'únic que esta intentant fer algú be es Slash, jo no hi estic gens d'acord.
Només cal dir que Slash a sortit de gira amb Paulina Rubio i Marta Sánchez, això per mi ja em fa que li perdi el poc respecte que li tenia.
Per mi els únics que su estan currant be, son Izzy Stradlin, que ja van casi 15 albums en solitari i Duff McKagan, que no en porta 15, pero si 2 àlbums amb la bandsa que a format.
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: picard » 05 des. 2010, 15:27

Sincerament... em sembla una mica trist perdre el respecte a l'slash perque toqui amb la paulina rubio o la marta sanchez, et pot agradar més o menys la música que fan, però d'aqui a considerar-ho "una deshonra"..., simplement fa el que millor se li dona que és tocar i diferents estils de música, el que no li resta, si no més aviat al contrari,el converteix en un músic més complert.
picard l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 des. 2010, 12:27, en total s’ha editat 1 vegada.
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: McTavish » 05 des. 2010, 17:05

+1 per a en Picard,
respecto la vostra opinió però el fet de que hagi tocat amb la Paulina Rubio, vale que es indignant, però això no fa que sigui millor o pitjor guitarrista per aquet fet!!
Jo sòc un fan seu i de veritat que trobu penós que surti amb al Paulina Rubio en un cançó però per a mi segueix sent un idul a seguir i un gran guitarrista!

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Torna a: Concerts i Festivals

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant