Calamaro a BCN (8-9-2010 RZZ)

Si saps d'algun concert o festival amb bona pinta, has assistit al bolo de la teva vida, o tens un grup i vols que els tocamelons i tocamelones et vagin a veure, passa capdins!

Calamaro a BCN (8-9-2010 RZZ)

EntradaAutor: ikurrinyo » 09 set. 2010, 16:02

Hola gent!

Volia comentar una mica el concert que ahir va fer Andrés Calamaro a la sala Razzmatazz de BCN. La veritat és que este argentí és capaç de lo millor, musicalment parlant, i de coses no tan bones, com els comentaris típics en defensa de les corrides de bous, la llengua etc etc...

Però bueno deixant de banda això, realment va oferir un directe boníssim, amb un repertori més q bo, barrejant temes nous, no tan nous de la seva carrera en solitari i els de tota la vida de Los Rodriguez (MI enfermedad, Todavía una cancion de amor...). Per últim voldria dir que Calamaro té la gran sort de contar en un grup/banda de lo milloret del rock actual, amb els guitarristes Diego García y Julian Kanevsky (peazos de solos q van fotre! :solo: :solo: :solo: ), Niño Bruno a la batería :brutal: :brutal: y Candy Caramelo al baix :metal: :metal: .

Salut!
ikurrinyo
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 93
Membre des de: 11 gen. 2010, 11:54

Re: Calamaro a BCN (8-9-2010 RZZ)

EntradaAutor: TheBrowling » 09 set. 2010, 19:00

Ei! jo també vaig ser-hi! vaig estar a segona fila al centre (vamos que em recolzaba a la valla de protecció), era el meu segon concert del Calamaro i crec que em va agradar més el primer (al març de l'any passat a l'auditori, presentant les "obras incompletas"), ahir el vaig veure justet quan cantaba i massa ajudat pel Candy (sobretot, que no paraba de riure amb el Diego com dient "madre mia como va") i la resta, a més el fet que toqués masses covers i a més cançons "poc" conegudes (al no ser que hagis escoltat tots els discs sencers, cosa que no és el meu cas) va fer que em decanti per l'altre. Tot i així em va semblar un bon concert i, com tu dius, els seus músics són molt, molt bons.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

Torna a: Concerts i Festivals

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant