Concert de KISS

Si saps d'algun concert o festival amb bona pinta, has assistit al bolo de la teva vida, o tens un grup i vols que els tocamelons i tocamelones et vagin a veure, passa capdins!

Concert de KISS

EntradaAutor: hellsmud666 » 25 juny 2010, 18:21

Bé gent, ahir dia 24 de juny al Palau Sant Jordi, es va donar cita un concert increïble, protagonitzat ni més ni menys, que KISS. (s'ha de dir que els taloners eren bastan dolentots xD) El concert en sí va començar a les 21:00 aproximadament, l'entrada que va realitzar aquest grup d'avis va ser espectacular, imagino que hi deu haver algun vídeo penjat per la xarxa, busqueu-lo, jo si el trobo ja el penjaré.
Doncs descartant tot els focs artificials, pirotècnia posada en escena, efectes...(Que foren una passada :geek: ) les caçons van esser realment bones, des de cançons del primer àlbum fins a l'últim i com no, passant (casi obligadament) per I WAS MADE FOR LOVING YOU, ROCK AND ROLL ALL NIGHT...
En definitiva un dels millors concerts que he vist mai, s'ha de dir però que tampoc n'he vist tants xD
En fi si algun tocameló per aquí perdut i va anar que comenti també
L'únic de dolent, va ser que , es clar, al tenir ja més de 60 anys, doncs a sobre l'escenari es movien bastant poquet ... però tot i així impressionant :P
hellsmud666
Primers acords
Primers acords

Entrades: 32
Membre des de: 13 abr. 2010, 22:17

Re: Concert de KISS

EntradaAutor: heepi » 26 juny 2010, 12:04

Jo vaig anar-hi, i per a mí també va ser un dels millors espectacles que he vist mai. Musicalment ja sabem el que hi ha, molt bon Rock'nroll però poca cosa més, però l'espectacle es brutal. Començant per l'arribada a l'escenari en una plataforma que apareix des de darrera la bateria passant-li per sobre mentre toquen els primers riffs de la nit (Modern day Delilah)...un altra cosa que em va agradar molt van ser les files d'altaveus que hi havien a les dues bandes. S'anaven convertint en pantalla de video i posaven imatges perfectament a tempo amb la musica, com els focs d'artifici. I un altra moment brutal, és quan al Gene Simmons penjat d'uns cables a l'esquena el pujen a un mini escenari que te muntat uns 20 metres amunt, per sobre de les fileres de llums. Des d'alli toca una cançò sencera, amb tot el palau Sant Jordi mirant cap al cel.....brutal.

També he de dir que a part del espectacle previsible però "resultón" que fan el Paul Stanley i el Gene Simmons, liders i fundadors de la banda, els altres dos feien la feina de veritat, l'Eric Singer amb la bateria de doble bombo és boníssim i a més canta unes cuantes cançons, i el Tommt Thayer es curra tots els solos, de totes les cançons i ho fa prou bé, "manco" no és.

Lo dit, que jo vaig disfrutar com un nen, i que s'agraeix ( ja que pagues un pastón), que a mes de tocar portin tot un espectable d'escenografia tant currat. He anat a concerts (per exemple Bruce Springsteen) que musicalment son boníssims, pero no posen ni un putu poster darrere, rotllo "Rubianes Solamente" (un record per al mestre)
heepi
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 100
Membre des de: 02 març 2008, 17:58

EntradaAutor: TheBrowling » 26 juny 2010, 13:54

Sempre s'ha dit que els concerts dels Kiss son molt espectaculars però a mi, la veritat, que la seva música no m'apassiona, fa temps em vaig comprar un recopilatori de 40 cançons (no sóc gaire fan de recopilatoris, només si no concec el grup en qüestió, tot i així prefereixo els live) i pffff em semblen massa poperos, amb la seva estètica no me'ls imaginava per res tant pop, no vull dir que la seva música sigui dolenta, però que em falta ritme, que sigui més cañera... no sé!

PD: NANO! això va a l'apartat de concerts i festivals!
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: felipam » 27 juny 2010, 15:04

Jo tambe vaig anar i lo que hem va impactar mes, a part del foc, pirotecnia... va ser q en una canso van fer tribut a uns quants artistes com Eric Clapton, Jimmy Hendrix, The Beatles, Led Zeppelin entre altres, simplement espectacular. Lo pitjor del concert doncs que sempre hem toquen els borratxos al costat jajajaja
Aquest concert el qualificaria amb un 8/10
Salut companys!
EL bon músic no es aquell que sap fe música sino el que sap controlar els silencis
felipam
Primers acords
Primers acords

Entrades: 29
Membre des de: 09 gen. 2008, 22:11

EntradaAutor: hellsmud666 » 28 juny 2010, 13:01

felipam ha escrit:lo que hem va impactar mes, a part del foc, pirotecnia... va ser q en una canso van fer tribut a uns quants artistes com Eric Clapton, Jimmy Hendrix, The Beatles, Led Zeppelin entre altres, simplement espectacular

Això va ser a la canço GOD GAVE ROCK AND ROLL TO YOU una canço brutal i genial :P
hellsmud666
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: hellsmud666 » 28 juny 2010, 13:17

TheBrowling ha escrit: pffff em semblen massa poperos, amb la seva estètica no me'ls imaginava per res tant pop, no vull dir que la seva música sigui dolenta, però que em falta ritme, que sigui més cañera... no sé!

Tio vist això em sembla que no estem parlant del mateix grup, o no has escoltat prou cançons vv'
però si creus que KISS és pop...no se jo m'ho faria mirar... :cry: >:-E
hellsmud666
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: TheBrowling » 28 juny 2010, 16:39

Doncs que vols que et digui, no dic que no m'agradin ni que siguin dolents, però si els compares amb els AC/DC per exemple, son bastant, però bastant poperos, que tampoc és res dolent, AC/DC és hard rock tirant a metal i els Kiss són més rock and roll. El que estic dient és que els veus amb la seva estètica glam i semblen més metalers del que són.

Mira, simplement pots comparar "I was made for loving you" amb "you shook me all night long" (la cançó que crec que és més popera dels AC/DC), hi notes tanta diferència? La veu tampoc ajuda, per què les que he escoltat sonen més a baladetes que a una altra cosa, ara he de dir que tampoc sóc un expert en els kiss, com ja vaig dir ho dic des del punt de vista que tinc d'haver escoltat un recopilatori de 40 cançons que vaig comprarme fa unes setmanes.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

Torna a: Concerts i Festivals

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant