Tocamela

Cancons facils en set minuts

READING festival 2010

Si saps d'algun concert o festival amb bona pinta, has assistit al bolo de la teva vida, o tens un grup i vols que els tocamelons i tocamelones et vagin a veure, passa capdins!

READING festival 2010

EntradaAutor: ATP » 27 oct. 2009, 16:44

Be, el fet es que aquests dies hem estat parlant molt amb els colegues :taja: i hem arribat a la conclusió de que ja toca anar a un macrofestival.
:solo: :solo: :solo:
I el nostre objectiu fixat es el Reading festival 2010 que es fa a anglaterra el 27, 28 i 29 d'Agost.

El cas es que ens hem posat a buscar informació per tema de les entrades pero no trobem gaire cosa, a la pagina oficial hi ha molt poca informació i a les pagines de venta d'entrades tampoc s'en diu res. No entenc com donen tant poca informació d'un festival tant important :???: :???: :???: .

Dit aixo, les meves preguntes son aquestes: Algú ha anat a algun macrofestival tipus Reading, FIB, Glastonbury, Roskilde, etc i pot explicar la seva experiencia?? Com varèun aconseguir les entrades?? I el tema de l'allotjament??? xD

Gracies per avançat!

Vagi b!
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 01:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

Re: READING festival 2010

EntradaAutor: Laspi » 27 oct. 2009, 17:20

Jummm Reading festival...ja hi ha cartell?

Jo ara fara cosa d' uns anyets (encara q soc molt jove... ) vaig anar al festiMad de Madrid, també varen ser 3 dies.
Vaig nari x System of a Down principalment xo tamb vaig veure Marylin Manson, Nightwish, Turbonegro, Prodigy, Sick of it all...i tantissims mes q ja ni recordu.
Experiencia? Bueno aquell any es va liar molt...el concert es va atrasar unes hores i no donaben explicacions, la gent es va escalfar i van començar a cremar cotxes i a mi em va donar una lipotimia esperan q toquessin XD Un infern vamos, xo el cas, esq quan vaig escoltar SOAD sem va passar de cop tot i va ser espectacular, semblaba q el camp nou de la de gent q hi habia s' hagues posat d' acord x fer pogo (previsible q pasaría si una de les seves cançons no paren de repetir Pogopogopogo...) Ho recomano plenament.

Es bastant cansat, pq estas de jaleo desde q et lleves fins q et dorms. I et recomano no portar botelles de vidre aixi com desodorants i coses metaliques. També dirte q si t' interesa mira't si hi ha zona d' acampada per si teniu la opcio de portar tendes i agafar ombra...depen si pica pots acabar aixi >:-E
Xl tema entrades normalment la clau es l' Fnac o tamb pots provar de pillarles vía internet. I segur q m' oblido alguna cosa xo el q no t' has de deixar son les ganes xq tu pasaras de pusta Matter! xD
Laspi
Primers acords
Primers acords

Entrades: 38
Membre des de: 21 juny 2009, 23:27

Re: READING festival 2010

EntradaAutor: ATP » 27 oct. 2009, 18:24

Quina rapidesa!! xD xD

Doncs en principi no hi ha cartell, pero corren rumors per los "bajos fondos": Blink, Blur, Green Day, Incubus i una llarga llista, no se sap res del cert.

Vaya aventura vas tenir tu al festimad!! Per System es dona tot!! :metal: :metal: Una historia per explicar als nets...jejeje

A vere si algu mes s'anima a comentar i explicar les seves experiències :taja: !

Gràcies per les recomanacions, prenc nota! :brutal:

Per cert, lo dels desodorants per que ho dius?

Vagi b!
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 01:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

Torna a: Concerts i Festivals

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant