Ser músic

El fòrum general de la comunitat del fenòmen Tocamela.cat! El punt de reunió dels Tocamelons de Catalunya i arreu del món. Aqui podeu parlar de la pàgina, dels vídeos, i dir la vostra!

Ser músic

EntradaAutor: Dvonn » 18 nov. 2011, 21:06

Fa uns dies que estic bastant agobiat. Suposo que no sóc l'únic de per aquí que es sent pressionat la major part del dia i que acaba fins els nassos de la feina.

Quan m'he parat a pensar, m'he donat compte de que el problema de moltes professions és la por a poder fallar, de poder fer alguna cosa que no ajudi als demés o que empitjori el seu estat d'ànim. Aquesta és una de les qüestions per les que ens sentim pressionats quan fem la nostra feina.

Que seria el millor que ens pogués passar? Poder tenir una feina que fagis el que fagis, el resultat sigui pujar la moral de la gent, que se sentin millor, sobretot en aquests temps de crisis on la pressió està present en tots nosaltres.

L'única professió que m'ha vingut al cap al pensar en això ha estat la de músic. Nosaltres, podem tocar per a la gent. Podem fer que ells es sentin millor a la vegada que nosaltres també augmentem el nostre estat d'ànim. Molts de vosaltres haureu experimentat aquesta sensació de ben estar a l'escenari quan toqueu alguna cosa que us surt de dins, una cançó que us agrada o una improvització sentida durant una JAM. No heu de tenir por d'equivocar-vos. Des del punt de vista del públic, fins i tot els podria fer riure.

Jo fa temps que no toco. Vaig deixar les dues orquestres on tocava la flauta ara fa gairebé un any i mig i encara fa més temps que vaig deixar de tocar el baix en un grup. L'única ocasió que he tingut per tocar ha estat en alguna JAM montada amb uns col·legues i poca cosa més.

Us escric aquí per a que reflexioneu, per a que veieu l'important que podria arribar a ser la música i sobretot, per a que no la deixeu mai, per a que seguiu fent el que més us agrada i allò amb lo que us ho passeu bé. Dona igual si no us guanyeu la vida d'això, si sou bons o dolents. La qüestió és aprofitar el temps fent allò amb el que disfruteu i fer disfrutar als altres.

Ànims a tots, seguiu el somni de la música :)
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

Re: Ser músic

EntradaAutor: AleixGibson » 19 nov. 2011, 14:33

I Olé! :brutal:
AleixGibson
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 202
Membre des de: 05 gen. 2009, 12:16

EntradaAutor: Gastron_04 » 20 nov. 2011, 00:54

Molt ben dit! Si senyor! :metal:
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

EntradaAutor: elgatcosmic » 10 des. 2011, 01:22

Quina reflexió tan bonica. Gràcies! M'has donat ànims per seguir millorant dia rere dia.
Imatge
El Gat Còsmic
elgatcosmic
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 02 gen. 2010, 23:55

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants