Quina guitarra fa servir????

El fòrum general de la comunitat del fenòmen Tocamela.cat! El punt de reunió dels Tocamelons de Catalunya i arreu del món. Aqui podeu parlar de la pàgina, dels vídeos, i dir la vostra!

Quina guitarra fa servir????

EntradaAutor: oldow » 05 juny 2011, 22:15

Hola! Vaig trobar aquest guitarrista per internet i m'agradaria saber quina guitarra fa servir:
Se que és una Santana Paul Red Smith etc etc però no trobo el model en concret.
L'única que he trobat és aquesta, però és diferent: http://www.thomann.de/es/prs_se_santana_santana_yellow.htm

Si és un model que ja no fabriquen, la de thomann treuria un so semblant?? PAgues molta marca o té qualitat, és que m'encanta la forma, moltes gràcies :cool: :cool: :solo: :solo:
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

Re: Quina guitarra fa servir????

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 06 juny 2011, 13:05

La Santana es muy corpulenta. Se la ve mas "gorda" y los potes los lleva puestos de diferente manera, como mas juntos.

Yo mas bien diria que es una Reed Smith por la forma, pero esas pastillas no me cuadran en la Reed. La pala tambien es algo mas larga que la de la Santana.

Yo apostaria por una PRS Se Custom o ya fuera de modelos de fabricacion por una Custom hecha especialmente para el guitarrista en cuestion.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: valls » 06 juny 2011, 15:52

Home, és algun dels models de PRS esta clar, però justament aquest que linques segur que no...
http://www.thomann.de/es/prs_modelos_st.html

Collons oldow piquem amunt eh! :cool:

PRS pagues marca està clar i tenen uns models molt més barats no se amb quines diferències respecte a les "normals" que són una passada de guitarres tot digui dit.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 juny 2011, 16:18

M'acabo de mirar tots els models que tenen a la pàgina oficial de PRS i crec que és una PRS Custom 24 però que li ha canviat les pastilles.
Aquí la guitarra que us dic:
PRS Custom 24

El que m'ha estranyat d'aquesta guitarra és que no té selector de pastilles :shock:
Suposo que un dels potenciadors deu tindre l'opció de canviar rotllo switch on/off no? :roll:

Com bé diu en Valls, clar que pagues marca però ja pots escoltar els resultats de les PRS, fins i tot les gammes baixes donen força bons resultats :solo:

PD: Com toca el mariconet aquest eh?? Bfff...Quin sò treu el fill de la gran fusta...
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: oldow » 06 juny 2011, 18:33

Aqui hi ha una foto, on es veu que els ocells dels trastes els te buits, així que la teva Gerard no és.

Imatge

El que dius Acid de que potser és un model feta per aquest tió... m'estranyaria... Però tot potser.
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 juny 2011, 02:26

oldow ha escrit:Aqui hi ha una foto, on es veu que els ocells dels trastes els te buits, així que la teva Gerard no és.

Potser hi ha la opció d'encarregar-la amb un o l'altre tipus d'inlay :roll:
O fins i tot dir-li a la casa que li posin aquests inlays buits, i per tant sigui la seva pròpia Custom que li haurà costat un ronyó fer aquest canvi...

Ni idea, però vaja si vols un sò semblant, hauries de tindre també un estudi com el que té ell o almenys una bona interface que tingui software per treure una qualitat semblant. Al que em vinc a referir és que no només la guitarra té a veure en un sò que t'hi cagues, sinó que també una molt bona equalització i encertar amb els efectes adients :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant