Heu apres alguna cançó amb el Tocamela?

El fòrum general de la comunitat del fenòmen Tocamela.cat! El punt de reunió dels Tocamelons de Catalunya i arreu del món. Aqui podeu parlar de la pàgina, dels vídeos, i dir la vostra!

Heu apres alguna cançó amb el Tocamela?

EntradaAutor: Albert » 22 gen. 2009, 22:33

Imatge

Bé, sabem que ens visiten uns 2.800 usuaris al dia, i que reproduïu els vídeos unes 8.000 vegades al dia; que deixeu molts comentaris i que postejem uns 1300 post al mes. Però . . .

Apreneu a tocar amb el Tocamela???

Expliqueu-nos un mica com us va; per quin vídeo comenceu, què és el més difícil, si finalment us heu comprat un curs CCCC o el què us vingui de gust... us escoltem!!!!
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

Re: Heu apres alguna cançó amb el Tocamela?

EntradaAutor: galaneli » 22 gen. 2009, 23:16

Jo he apres algunes cançonetes wapes com per exemple las del Rumboy o Hotel California, tambe No woman no cry, la veritat es que cada dia visito una estoneta el tocamela esperant veure alguna caço per agafar.
Continueu aixi
galaneli
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 02 des. 2008, 19:07

EntradaAutor: blackmogul » 23 gen. 2009, 02:02

galaneli ha escrit:Jo he apres algunes cançonetes wapes com per exemple las del Rumboy o Hotel California, tambe No woman no cry, la veritat es que cada dia visito una estoneta el tocamela esperant veure alguna caço per agafar.
Continueu aixi

Me ha molado tanto These boots are... que me he puesto a hacerla un poco, y le gustó a la parienta. Solo falta que se anime y la cante...

Salut!

P.D:También TODAS las del Rafa, el rock de Sabina del Sire David, me sirvieron las clases de batería (quiero el resto), las de AC/DC de Pele, también gracias a vusotros se un par de ritmos o tres de rumba, una base del ritmo ska, de reggae, funky (a semicorcheas, tacatacatacataca.. :brutal: , jamás lo olvido)... ah!, el blues de Esther & Xavi al alimón... inolvidable sin duda. Y en cuanto me compre el Kazoo...

Aquí tenemos mucho cachondeo siempre, pero que os quede claro que si la página no sirviese la gente no entraría y entraría y volvería una y otra vez a ver si hay vídeo nuevo. Coongratulations por el invento.

Salut!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: jordimonty_5 » 23 gen. 2009, 02:30

Bones!

Doncs la veritat he après a tocar cançons, potser de les més fàcils o no sé, (es que un cop ho has après sempre dius que tot és fàcil sas...xD) : Clavado en un Bar, Bona Nit, Dolores se llamaba Lola, Hey Jude, Mai trobaràs, Quant somrius.

La veritat es que no se com vaig torbar aquesta pàgina...però realment em va de conya!

Gràcies!
Te haré artista de verdad, tu solo has de cantar i aprende a sonreir, aunque quieras llorar
jordimonty_5
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 121
Membre des de: 14 nov. 2007, 01:26

EntradaAutor: alberich_X » 23 gen. 2009, 05:08

Realmente empecé a tocar como casi todo hijo de vecino: para impresionar a alguna muchachuela y llevarsela al catre. Me enseñaron a tocar la guitarra, el bajo, la trompeta. El piano y la bateria aprendi solito desde bien pequeñito.
Hasta que no descubri esta página, no me salian algunas canciones que nunca consegui sacar a pesar de mi buen oido. Los consejos que mas aprecio son los de Esther, Xavi (el boig per tu ahora lo bordo gracias a ti) y Pele (ac/dc me moló mucho y sirve para amenizar fiestas y convites, jeje.).Tambien alguno mas, pero los que más grabados a fuego en mi memoria han sido esos.
Asi que ahora me va genial gracias a vuestros consejos y lecciones, e incluso me he puesto a tocar con un grupito de amigos y a componer cosillas.
Muchas gracias a todos los del equipo que formais Tocamela.cat por enseñar con tan buen rollo y paciencia.

P.d. Unicamente no me sale esta canción, si alguien sabe sacar los acordes se lo agradeceré muchisimo:
alberich_X
The King Of Tabs & Chords
The King Of Tabs & Chords

Entrades: 228
Membre des de: 22 ago. 2008, 00:51
Ubicació: Cantabria, Teruel, Palencia...

EntradaAutor: madkilly » 23 gen. 2009, 10:47

Al començament només entrava per veure les Tomas Falsas dels vídeos. Ara, en canvi,..... faig el mateix.

Va, fem la pilota als jefes.
He après un munt de cançons, però, més que per aprendre 2 o 3 cançons, han servit per alguna cosa més important: motivar per buscar-te la vida més enllà dels comentaris de'n Valls, els acords de'n Pele o l'increïble calitat baixística de l'Albert (segur que si).
Jo he aprofitat els vídeos per revolucionar la testosterona i apuntar-me a classes "pagades" de guitarra, i el Tocamela ha servit per tenir una base, que s'agraeix (i quedes com un Déu quan et volen explicar un D/F#, i tu ja el saps fer amb Highway to Hell, muahahahaha).

En el primer post que vaig posar presentant-me al fòrum deia que volia tocar la guitarra per rodejar-me de sexe, drogues i rock&roll, arribar a lo més amunt i, un cop allà, demacrar-me i passar de tot fins que els companys m'acusessin d'haver-me venut i descuidar el grup. Com ha de ser.
Gràcies al Tocamela, això ha passat de ser un somni impossible a ser un somni impossible (però ara tinc una guitarra per dir-ho i posar cara de virtuós).
madkilly
He lligat amb la guitarra

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: blackmogul » 23 gen. 2009, 12:02

madkilly ha escrit:Al començament només entrava per veure les Tomas Falsas dels vídeos. Ara, en canvi,..... faig el mateix.

Va, fem la pilota als jefes.
He après un munt de cançons, però, més que per aprendre 2 o 3 cançons, han servit per alguna cosa més important: motivar per buscar-te la vida més enllà dels comentaris de'n Valls, els acords de'n Pele o l'increïble calitat baixística de l'Albert (segur que si).
Jo he aprofitat els vídeos per revolucionar la testosterona i apuntar-me a classes "pagades" de guitarra, i el Tocamela ha servit per tenir una base, que s'agraeix (i quedes com un Déu quan et volen explicar un D/F#, i tu ja el saps fer amb Highway to Hell, muahahahaha).

En el primer post que vaig posar presentant-me al fòrum deia que volia tocar la guitarra per rodejar-me de sexe, drogues i rock&roll, arribar a lo més amunt i, un cop allà, demacrar-me i passar de tot fins que els companys m'acusessin d'haver-me venut i descuidar el grup. Com ha de ser.
Gràcies al Tocamela, això ha passat de ser un somni impossible a ser un somni impossible (però ara tinc una guitarra per dir-ho i posar cara de virtuós).

Mestre! :brutal: :brutal:
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: JordiG_cat » 23 gen. 2009, 16:43

Jo he aprés el ska d'en Rafa, Dolores se llamaba lola, Standby, he practicat amb el sol solet, les cançons de AC/DC d'en pele i algunes més ! Gràcies una vegada més per la pàgina :brutal: :brutal:
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: serch » 23 gen. 2009, 21:56

Està tot molt bé, pero trobo que hi han pocs vides de piano.
Volem MÉS Silvia!
Petons!
serch

Entrades: 5
Membre des de: 28 des. 2008, 21:01

EntradaAutor: blackmogul » 23 gen. 2009, 23:50

serch ha escrit:Està tot molt bé, pero trobo que hi han pocs vides de piano.
Volem MÉS Silvia!
Petons!

Pero has aprendido o no? xDD
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Rumboy » 23 gen. 2009, 23:54

el que principalment m'ha ensenyat aquesta web es de la capacitat que te la musica per ajuntar o crear un espai comu on es troben dia a dia persones amb gustos tan diferents pero que els ajunta una de les seves passions a la vida que es la musica

salut!

PD: i he apres de tot amb aquesta web ^^
Rumboy
Professor d'ultrarumba
Professor d'ultrarumba

Entrades: 283
Membre des de: 09 des. 2007, 16:57

EntradaAutor: SeteMcRae » 24 gen. 2009, 00:04

Doncs si, ne apres unes cuantes. La primeradiria que va ser animl instinct tocada pel la Eli. Despres Wanderwall amb en Rafa, mmm Carolina... i ara m'estic dedicant mes al cançoner popuar den Xavi (increible el que s'aconsegueix amb aquestes cançons nanu).
Em vaig comprar una guitarra fa just un any, no tenia ni idea, em vaig comprar la mes barat que vaig trovar, per 75€, española, no he anat mai a classes, nomes un colega ma enseñat cuatre cosetes, la resta tot culpa vostre jajaja.
Ara ja he evolucionat, li vaig comprar al meu profe de estadistica una Clarissa electro-acustica estil Ovation de fa 20 anys que sona com els angels i no descarto tocar amb uns amics en algun garito.

L'unica espineta que tinc clavada es no poguer tocar les rumbes de rumboy, es algo que sem resisteix, pero ho aconseguire.

Segui aixi, i gracies
SeteMcRae

Entrades: 2
Membre des de: 05 gen. 2009, 19:24

EntradaAutor: Sabo » 24 gen. 2009, 12:39

Hola a tots/es,

Jo fa un parell de setmanes que us conec i ara us visito pràcticament a diari.
Vaig començar a tocar amb 14 i vaig ser un malalt de la guitarra fins als 19, quan em vaig estancar, vaig començar la uni, etc. i ara, 10 anys més tard estic tornant a tocar-la. Part d'això es deu a lo didàctica que és aquesta pàgina, tot i que hi ha professors que s'expliquen millor que d'altres...Però jo particularment si que he aprés i us he recomanat.
Està bé que hi hagi cançons de diferents nivells.

Trobo a faltar alguna cançoneta del J. Sabina.
També podrieu fer una versió guapa del "Angel of Harlem" d'U2, (Do i Fa) amb 2 guitarres i una harmònica. Jo ho faria, però un dia que vaig cantar em van denunciar tots els veins...
Salutacions i gràcies per la feina que feu.

Sabo
Sabo
Començo
Començo

Entrades: 12
Membre des de: 10 gen. 2009, 20:24

EntradaAutor: feeling » 24 gen. 2009, 16:10

A mi m'heu tret 5 vegades les castanyes del foc... aixíq eu imagineu-vos xD
Però, de totes maneres faig classe i practico diàriament.
Cojo un muelle, lo tiro por el retrete y ya son 820 muelles los que el retrete se ha tragado.
feeling
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 30 nov. 2008, 16:08

EntradaAutor: r00 » 25 gen. 2009, 16:56

Pues yo tambien he recuperado el interes por seguir aprendiendo. Despues de muchos años tocando heavy e incluso currando punteos muy guapos he empezado a interesarme por mi mano derecha con algunas rumbas, las cosillas flamencas, el georgia, etc...

Ahora no paro de aprender cosillas en el youtube y en esta pagina y creo que en unos meses he avanzado mucho mas que en años de autodidacta. Ya me empieza a sonar bien el tremolo y los arpegios, o sea, un exito, jaja.

Y que conste que yo solo entro para ver a la Eli.... :brutal: xDD

Ahora me estoy comiendo la bola con los ritmos que se usan en "como el agua" de camaron.

Ahi os dejo los links por si algun mestre se enrolla y me facilita algo las cosas.

http://www.youtube.com/watch?v=C3D4DG5ztaQ

TAB

Salutacions y gracies!!!
Eli , Petonets! :-)
r00

Membre des de: 21 nov. 2008, 21:23
Ubicació: Pais Alacantí

EntradaAutor: xelaqe » 25 gen. 2009, 22:59

Hola gen del tocamela la meva primera canso ba se la del boig per tu desprès vaig anar aprenen cançons fins la canso no dudaria jo no tenia ni idea i gracies a vosaltres ara soc un crac gracies i 10
Hola em dic ales i visc a Sant Pere De Ribes aquesta pagina m’agrada mol sou uns cracs
xelaqe

Entrades: 3
Membre des de: 14 juny 2008, 21:25
Ubicació: espanya

EntradaAutor: dyura » 26 gen. 2009, 22:24

alguna alguna! la veritat és que jo no en sé gaire, vaig a classes i moltíssimes vegades m'ajudeu a resoldre dubtes de moltes cançóns que em posa el profe. Enserio moltes felicitats per la web i seguiu així!

Jo trobo a faltar els ritmes del rumboy explicats per a tontos i si pogués ser el ritme de Maria de Zulu 9.30 (també per a tontos) i la cançó Lobo Lopez de Kiko Veneno! :mrgreen:
fura
dyura

Entrades: 3
Membre des de: 01 set. 2008, 10:06

EntradaAutor: Rugec » 28 gen. 2009, 18:55

doncs bé, jo he començat fa poc amb el "mètode tocamela" i de moment estic encantat. He après a tocar Highway to Hell, You shook me all night long i el rock del sabina.

Merci beaucoup et salut. 8-)
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: avalancha » 29 gen. 2009, 01:37

moltes gracies!!!he aprendido un par de canciones gracias a vosotros,os encontre justo cuando estaba mas desesperanzado.sois lo mas!!!ahora disfruto mas que nunca con mi niña(mi guitarra)!!una pequeña peticion,poned alguna de HEROES DEL SILENCIO por favor!!!es mas os lo suplico!!gracias mil veces gracias!!seguid asi!!!
avalancha

Entrades: 5
Membre des de: 25 gen. 2009, 02:17

EntradaAutor: feeling » 06 feb. 2009, 22:27

Pué jo acabo d'aprendre el nothing else matters 8-)
Cojo un muelle, lo tiro por el retrete y ya son 820 muelles los que el retrete se ha tragado.
feeling
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 30 nov. 2008, 16:08

EntradaAutor: Quimwels » 07 feb. 2009, 21:51

Puff si he aprÈS,
m'ha anat de conya. Jo toco el Piano pero ara, autodidàcticament he apres gràcies als dl tocamela a tocar la guitarra. Sou els amos. :brutal: :brutal: :brutal:
Seguiu axi!!!!!!!!
Quimwels

Entrades: 1
Membre des de: 07 feb. 2009, 21:16

EntradaAutor: rogercat » 01 març 2009, 20:46

e apres 3 cançons, sou uns cracks, no fa gaire que toco i em vaig trencar un dit que em va impedir tocar durant tot el nadal, pero he apres força.
xavi, els teus videos son la canya!!!! ;) ;) ;) ;) ;)
copa, lliga i champions !!!!!!!!!!
rogercat
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 123
Membre des de: 10 feb. 2009, 22:24
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: camorimd » 02 març 2009, 19:53

Que si aprenc? xD Es com un curs accelerat xDDD
camorimd

Membre des de: 02 març 2009, 12:06

EntradaAutor: rogercat » 24 març 2009, 00:17

s'apren molt rapid,

i si no, agafeu la cam, fiqueu play en algun video de tocamela, i us graveu fent veure que toqueu la guitarra, amb la finestra oberta perque la gent tambe vegi i senti que la toques, sereu la enveja del veinat

l'uniica canço que no li ve de gust que em surti es la de boig per tu, me surten els acords molt be i tot aixo, pero no te un ritme constant, al començament es diferent, hi ha algunes parts mudes i , tal i com diu en xavi, quan diu boig per tu es mes suau i aixo no em surt >:-E >:-E >:-E i e estat hores i no hi ha manera

i em fa rabia perque era una canço baja-bragas xDD xDD xDD xDD xDD xDD
rogercat
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: rogercat » 24 març 2009, 00:24

el meu consell: començeu per la bamba, despres amb una mica més de emocio si et quedes amb mi que va molt be per practicar el canvi de un acord normal a la sejeta i despres aneu fent per categories (o guitarres) començeu per una guitarra de dificultat, un dia us animeu i la feu de dos, pro seguiu amb una fins que sigui xupat, despres 2 i si us animeu 3 i aixi anar fent fins a ser uns amos i començar a emocionar-nos pel carrer tocant la guitarra a tot volum :geek: xDD
rogercat
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants