Com escollir el màstil?

Si no en tens ni la més mínima idea de perquè serveix una guitarra, o no saps distingir una corda d'un espagueti, aqui es respondràn les teves preguntes més bàsiques.

Com escollir el màstil?

EntradaAutor: heepi » 30 set. 2011, 00:26

Hola nois,

tinc un dubte exxistencial. M'he de comprar la guitarra de la menva vida i no sé com coi escollir-la. Una de les coses que em preocupa és el màstil, que si en C que si ample que si estret... com s'ha dèscollir? jo tinc la mà més aviat petita, dits curts i una mica "patosos"....quin és el millor màstil per a mí?

hi ha algú expert que em pugui aconsellar?
gràcies per avançat.
heepi
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 100
Membre des de: 02 març 2008, 17:58

Re: Com escollir el màstil?

EntradaAutor: valls » 30 set. 2011, 18:54

Sincerament crec que tots els màstils de guitarres contrastades són perfectament tocables, tot i que normalment t'acostumes al de la teva guitarra i notes les diferències quan en toques d'altres, t'hi acostumaries ràpidament si la canviéssis.

Centra't més en el so (sons) que li vols treure a la teva guitarra i quina és la que millor s'adapta a això.
Hi ha un post del Pac meravellós de com comprar una elèctrica
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: Com escollir el màstil?

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 30 set. 2011, 20:04

Yo no estoy totalmente desacuerdo contigo gran Valls.

En mi caso prefiero un mástil mas fino a uno mas grueso por la comodidad de mis dedos y porque me resulta mas cómodo a la hora de coger velocidad en el mástil. Con un mástil mas grueso (como el de las Les Paul por ejemplo) me encuentro mas torpe.

Lo importante es probar hasta encontrarse totalmente cómodo.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Torna a: Racó del Novato

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants