M'estic veient superat per la guitarra!!

Si no en tens ni la més mínima idea de perquè serveix una guitarra, o no saps distingir una corda d'un espagueti, aqui es respondràn les teves preguntes més bàsiques.

M'estic veient superat per la guitarra!!

EntradaAutor: Iam_Sepia » 17 jul. 2011, 18:17

Hola bones a tothom!

Fa dues setmanes em van regalar una guitarra, és una XP model AG140BLU (suposo que és dolentíssima) us volía preguntar una cosa, amb aquesta guitarra puc aprendre? o m'aconselleu cambiar-la per una española?. No sé aquesta és tipus acústica, les cordes em fan molt de mal als dits i tinc que parar cada 30 min perquè no aguanto més el dolor.
També us volía comentar que tinc agilitat en la mecanografía i en altres activitats realitzades amb els dits però la guitarra m'està superant al 100%. Porto dues setmanes posant-li dos o tres hores al día i no he aconseguit res de res, no sona res bé, és normal?. Per on puc començar?. El que més m'està costant és el fet que no conec a ningú que la toqui i que no sé per on començar, no sé si fixar-me en una cançó, fer exercicis per practicar, ectcètera. Agrairé qualsevol tipus de comentari/resposta.

Albert
Iam_Sepia
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 17 jul. 2011, 18:13

Re: M'estic veient superat per la guitarra!!

EntradaAutor: Nim3R » 17 jul. 2011, 23:49

Que te duela al principio es normal hasta que se desarrolla el buen callo xD . Para empezar yo me fijaría sobretodo en pisar las cuerdas lo mas cerca del traste, puesto que es la mejor manera de que suene bien haciendo el menor esfuerzo, y en que las posiciones de las manos sean correctas, paralelas al mástil la izquierda y al las cuerdas la derecha. Para comenzar deberías de memorizarte escalas como la pentatonica, la de blues y las demás que existen, y los acordes. Cuando salga ya podrás ir sacando canciones poco a poco. Es duro pero al final los resultados lo merecen :cool: .
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: MARIAA9876 » 31 jul. 2011, 16:35

Jo també fa poc temps que toco la guitarra i també em posava molt nerviosa al principi jajaja et recomano que comencis per una canço facileta, per exemple ''Stand by me'' que la toca en aquesta pàgina l'Eli, i apartir d'aqui ja aniras millorant.

Molta sort!!
MARIAA9876

Entrades: 6
Membre des de: 07 maig 2011, 16:18

EntradaAutor: ohthebest » 30 ago. 2011, 18:07

Jo em vaig aprendre uns cuants acords dels facils, comença per els que no tinguin sageta y el Fa que si que en te, y cuan els dominis donali a cançons, tambe mirat el video del Pele que hi on ensenya l'aranya y tot aixo, t'ajudara a agafar velocitat amb els dits. Comença amb cançons facils, aqui a la pagina n'hi han moltes, y tens que anar fent, jo he fet clases ni re mai, y de moment vaig avançan bastant be, portare un parell d'anyets o tres no tinc ni idea, pero ara es cuan estic començan a disfrutar plenament de la guitarra.
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: RubenMilena » 01 set. 2011, 12:19

No pots esperar ser un satriani en 3 setmanes.. tot es tracta de posar-hi hores i dedicació.. jo creec que comences a notar canvi a partir del primer any, que es quan ja perfi col·loques bé els dits, canvies bé els acords i tota la pesca.
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

Torna a: Racó del Novato

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant