Problema amb les cordes

Si no en tens ni la més mínima idea de perquè serveix una guitarra, o no saps distingir una corda d'un espagueti, aqui es respondràn les teves preguntes més bàsiques.

Problema amb les cordes

EntradaAutor: robertm » 08 jul. 2011, 13:11

Bones tocamelons!

M'ha sorgit un problema amb les cordes de la meva guitarra clàssica i és el següent: Quan toco el 1er traste de la 3a corda (G) em fa un soroll extrany (com una vibració extra) i només m'ho fa amb aquest traste, a més, sovint, la 5a corda (A) se'm desafina de cop i quan la torno a afinar el pont fa un "crec" força inquietant. Fa una setmana tot just que he canviat les cordes. Teniu alguna idea del que podria ser?

EDITO: També ho fa a la 4a corda (D) 6è traste.

Gràcies.
robertm
Començo
Començo

Entrades: 19
Membre des de: 24 feb. 2009, 23:55

Re: Problema amb les cordes

EntradaAutor: Nim3R » 08 jul. 2011, 13:43

Lo de las vibraciones extra puede ser que no hayas recortado la cuerda sobrante por el lado del puente o el clavijero, que la quinta se desafine de golpe no se me ocurre nada a priori. Dale un tiempo a las cuerda para que se estabilicen.
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: robertm » 08 jul. 2011, 14:23

Efectivamente, se me había olvidado de cortar las cuerdas en la zona del puente. :oops:
Muchas gracias! Respecto a lo de la 5a cuerda es algo extraño ya que también me empezó a pasar con el antiguo juego de cuerdas y pensé que el problema se solucionaría cambiándolas pero no ha sido así.
robertm
Començo
Començo

Entrades: 19
Membre des de: 24 feb. 2009, 23:55

EntradaAutor: AleixGibson » 19 nov. 2011, 20:28

Mira que no sigui la clavilla que estigui en mal estat això de la 5ª corda xD
AleixGibson l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 nov. 2011, 22:11, en total s’ha editat 1 vegada.
AleixGibson
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 202
Membre des de: 05 gen. 2009, 12:16

EntradaAutor: khirareg » 22 nov. 2011, 21:57

Probablement et trastegi la guitarra en els trasts que tu dius, aixó e spot soluciónar pujant una mica l'altura de les cordes.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

Torna a: Racó del Novato

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant