Bé, sóc nou amb la guitarra (més ben dit, he començat avui, fa res), i ja he a conseguit afinarla (tot un repte), i tocar un parell d'acords com el de mi menor, el de sol, i el de do satisfactòriament!
i tinc dos dubtes.. un suposo que es perque soc principiant, i l'altre magradaria saber si us passa a tots
1. Al tocar l'acord de re, poso el dit index a la 3a corda del 2n traste (fins aqui tot bé), però desprès quan poso el dit corazooon a la primera corda del 2n traste, faig un moviment involuntari (molt petit), en el qual tiro enrere una mica el dit.. i em mutejo (em sembla que es diu aixi, o sigui que, no deixo que vibri, perque el dit fa poca presio a sobre i no li deixa vibrar) la 2a corda.. suposo que es qüestió de pràctica, algun consell?
2. i l'altre cosa que m'he adonat és que la 5a corda no sona bé si no apretes la corda al final del traste o sigui que, si faig presio al principi del traste o al mig, sona malament, i nomès fa un so correcte si presiono a final del traste, es normal? o també es questio de practica? graciees!