Abidal, tots estem amb tu!

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Abidal, tots estem amb tu!

EntradaAutor: Gerard Merino » 20 març 2011, 16:37

El millor club del món va fer un vídeo per recolzar i donar ànims al Gran Abidal, que per qui no ho sàpigui li van detectar un càncer al fetge i encara estem esperant a saber si és benigne o maligne, esperem que sigui benigne!!! Aquest vídeo el van emetre ahir en directe tot just abans del partit i a mi em va tocar la fibra...Va va us deixo ja amb el vídeo :P

Apoteòsic Abidal, no estàs sol :)
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Re: Abidal, tots estem amb tu!

EntradaAutor: rubeen_1 » 20 març 2011, 17:30

tinc els pels de punta despres de veure el video :shock:
no ho sabia lo dl cancer del gran abi :brutal: :brutal:
ÀNIM, ABIDAL TOTS ESTEM AMB TU
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

EntradaAutor: Gastron_04 » 20 març 2011, 19:30

No vui que em mal interpreteu, nómes donare la meva opinió. Li desitjo a l'Abidal el millor, que ho superi amb força y continui jugan al futbol. Pero sento que la gent té més empatia per un jugador d'elit de futbol, que per una població que a sigut arrasada per una catastrofe natural, i que ves a saber com acaba, no és que no estigui d'acord amb aixó Gerard, pero m'ho plantejo com una pregunta per tots. De veritat creieu com jo, que la gent demostra més per el futbol que per una població? de veritat es mereixen tant?

P.D: es que avui estic una mica tonto xD

P.D.2: Amb lo de població em refereixo al Japó.
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

EntradaAutor: Gerard Merino » 20 març 2011, 22:08

No tens raó, la gent té més empatia per Japó que per l'Abidal, el que passa és que el futbol ho veu més gent que les notícies. Jo he vist molt més recolzament per Japó que per l'Abidal.

Per altra banda, el futbol està massa valorat. Els jugadors sempre estan demanant que l'afició els recolzi més en èpoques dolentes, però són ells els que ens han d'animar quan anem al camp, ja que cobren gràcies a nosaltres, i com molts treballs, també crec que estan massa ben pagats.

La meva resposta a les teves 2 preguntes són: no a la primera i sí a la segona;
-No a la primera evidentment perquè no es pot equiparar una desgràcia natural amb un jugador que té càncer.

Potser a tu t'hagués agradat més que posés un súper post per Japó amb vídeos que es vegin les desgràcies d'aquella pobra gent, on poguéssim veure les cases destrossades, una nena petita sense cap sentiment al rostre perquè no es creu que la seva casa estigui feta runa i el seus pares estiguin desapareguts a sota probablement morts.
He cregut posar aquest vídeo per l'Abidal ja que a mi m'omple d'alegria veure els seus moments de felicitat; marcant un gol, estant amb els companys, donant-li un petó a les seves filles...Però a tu t'hagués agradat més el que he descrit al paràgraf anterior no? :|

-Sí a la segona. Saps perquè es mereixen tant? Perquè la gent així ho vol. El futbol és entreteniment, i com qualsevol altre entreteniment ens fa desaparèixer, encara que sigui per dues hores, les penúries que ens turmenten la vida.

A mi m'agradaria fer-te una altra pregunta: Per què enlloc de queixar-te no has obert un fil donant suport al Japó? No vull que creguis que vaig a per tu, si no que no veig just que et queixis d'una cosa i no facis res al respecte per defensar una altra. Queixar-se i no fer res és com qui llença la pedra i amaga la mà. Així que t'animo a que creis un fil donant recolzament al japó :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Gastron_04 » 20 març 2011, 23:24

Jo no ho deia per el forum en concret, he rellegit el que he ficat i no m'he explicat bé. No em referia a nómes aquest post, sino a tot el que vist per la tele, que han trigat 3 dies en deixar de parlar de Japó, us preguntaba per aixó, si era l'únic que l'hi donaba la sensació que es parlaba més d'una cosa que d'un altre. Es a dir, una pregunta per sapiguer altres opinions, no una queixa. Ho trobo perfecte que facis aquest post, qualsevol mena de suport es sempre bó per fer front a aquesta emfermetat.
No ficare cap video del desastre, perque no es l'única cosa dolenta que passa en aquests moments al món i no acabariem mai.
Evidenment em sap molt greu el desastre del Japó, pero una de les coses que no m'agraden es veure un cop darrere un altre, els videos del desastre, per aixó no ficare cap.
Prefereixo que us mireu aquest, que va relacionat una mica, amb el que está pasant ara mateix, sobre les centrals nuclears del Japó i el que passa a Líbia.

P.D: Torno a insistir que no tu prenguis per una queixa cap a tu, per crear aquest fil. Jo seria el primer que en comptes de queixarme ficaria una altre fil amb l'altre tema, era simplement... com una mena d'enquesta per dir-ho així, per debatir una miqueta a veure que pensaveu.

Salut & TOCAMELA!
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

EntradaAutor: Gerard Merino » 21 març 2011, 01:26

Gastron_04 ha escrit: Jo seria el primer que en comptes de queixarme ficaria una altre fil amb l'altre tema, era simplement... com una mena d'enquesta per dir-ho així, per debatir una miqueta a veure que pensaveu.

Com he dit abans, t'animo a que el facis aquest fil, ja que a mi m'agrada debatre aquests temes i crec que tenim uns quants usuaris que també els hi agradaria debatreu, i si abans he estat una mica ''dur'' és perquè he trobat el comentari fora de lloc, però no per això incorrecte :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: ohthebest » 21 març 2011, 19:10

Esperemos que re recupere !
Aminos abidal !
Luck, Runs, Out !
ohthebest