SLASH. LA AUTOBIOGRAFÍA

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

SLASH. LA AUTOBIOGRAFÍA

EntradaAutor: rubeen_1 » 04 feb. 2011, 16:37

bonees, ahir estava mirant guitarres a la pàgina de Gibson :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: i vaig veure que amb la compra de la Les Paul d'Slash et regalaven el seu llibre. Llavors vaig començar a investigar i he descobert que va sortir l'octubre passat :shock: llavors us voldria preguntar si algu de vosaltres el te i m'el recomana, perquè em sembla que ja se quin sera el meu regal d'aniversari xD
us deixo la portada
Imatge
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

Re: SLASH. LA AUTOBIOGRAFÍA

EntradaAutor: Gerard Merino » 04 feb. 2011, 20:45

Doncs jo ni sabia l'existència d'aquesta autobiografia, així que merci per l'aport! :taja: :brutal:
Té la pinta de ser un regal de puta mare... :geek:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: rubeen_1 » 04 feb. 2011, 23:44

la veritat es que al descobrir-lo va ser un OMG :shock: llavors vaig començar a buscar-lo com boig fins trobar que ja ha sortit en castellà xD
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: ohthebest » 05 feb. 2011, 22:53

Tiene pinta de ser un regalazo, yo disfrute como un enano con una entrevista que le hicieron en la revista GuitarraTotal. Pues buscare precios y donde comprarlo, si se algo no dudare en ponerlo !
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: TheBrowling » 07 feb. 2011, 19:58

Si, jo ja fa temps que estic pensant en comprar-la, m'he llegit ja la del Clapton, Ronnie Wood y Keith Richards, a més d'un altre llibre (molt recomanable) sobre la història d'AC/DC. El que em tira endarrere, es que el tio es molt jove com per fer ara una autobiografia! que la façi el Keith Richards, que qualsevol dia ... doncs vale, pero l'Slash? encara li queden molts discs per treure i molt per viure. És ben clar que el que li interessa a tothom és la seva etapa als Guns, però ja porta més temps en solitari que el que va estar amb Guns així que...
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rubeen_1 » 07 feb. 2011, 20:04

pot ser que sigui molt jove i tal, però ha sigut capaç d'omplir ni mes ni menys que... 464 pàgines eeh :shock:
aixi que ja tinc regals d'aniversari: un ampli i l'autobiografia de l'Slash xD
ohthebest ha escrit:Pues buscare precios y donde comprarlo, si se algo no dudare en ponerlo !

he trobat que costa 26 € :taja:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: ohthebest » 08 feb. 2011, 19:02

Pues esta bien de precio y es un regalazo, a mi me atrae bastante !
TheBrowling ha escrit:a més d'un altre llibre (molt recomanable) sobre la història d'AC/DC

Jo em vaig llegir un igual que aquest a la biblioteca de la meva ciutat, a lo millor es el mateix, i era molt guapo, parlaba de tot, desde el principis abans de la banda i anecdotes de concerts molt divertides !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

EntradaAutor: TheBrowling » 08 feb. 2011, 19:50

el llibre es diu AC/DC hágase el rock and roll y es de la editorial global rhythm, la que normalment compra els drets d'aquest tipus de llibres.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ohthebest » 08 feb. 2011, 22:36

Que va no era este el libro pero este tambien tiene muy buena pinta !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

EntradaAutor: Marq » 09 feb. 2011, 05:09

Jo aquet llibre d'Slash mel vai acavar de llegir fa pocs dies, és molt recomanable i revela moltes coses sobre Guns que van pasar i com va anar tot. Si algú vol entendreu tot sobre Guns (i lo zumbat que estava Slash) el recomano, es molt bo. Un parell d'anecdotes que revela:
Roquet Queen del Appetite, l'interludi quedava soso, i al Axl se li va ocurrir la genial idea d epillar la Groupie que al follar fotes els gemidos mes besties i tirarsela a l'estudi amb un micro d'avant, i alla està, si escolteu l'Appetite, a l'interludi sescolten a la Groupie mentres l'Axl se la follava al mig de l'estudi.
I una altre que esta prou be, es que en la epoca que Slash sinyectava en vena d etot, alucinava tant, que se li apareixien "unos pequeños animalitos traslucidos por todas partes", als quals perseguia amb una escopeta i els i anava disparant per casa. No revelo mes coses, pero el llibre val molt la pena.

PD: Tambe revela que mai mes pujara a un escenari amb Axl.
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: rubeen_1 » 09 feb. 2011, 19:06

diooooosss cada vegades tinc mes ganes de llegir-loo :shock:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: Gastron_04 » 09 feb. 2011, 19:20

Marq ha escrit:PD: Tambe revela que mai mes pujara a un escenari amb Axl.

En un llibre que tinc de Enrique Bunbury, deia lo mateix de Heroes del Silencio. Que mai tonarian a ajuntar-se.
Als pocs anys de sortir el llibre, van fer una gira junts un altre cop. O sigui, que nunca digas nunca, i tinguem la esperança de que s'equivoqui.
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

EntradaAutor: rubeen_1 » 09 feb. 2011, 23:59

Gastron_04 ha escrit:tinguem la esperança de que s'equivoqui.

pel bé dels seguidors dels guns i de l'Slash que no compleixi la seva paraula, ja que si es tornen a reunir els antics guns i venen de gira a Barcelona no m'ho perdo per res del mon :metal: :metal:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant