¿Tienes un Home Studio? Enseñanoslo!!!!

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

¿Tienes un Home Studio? Enseñanoslo!!!!

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 31 oct. 2010, 21:44

Cuando hice el How To del Home Studio, hubo gente que propuso abrir un hilo como este y nadie se ha decidido a dar el paso. Asi pues, aqui estoy para animaros a hacer esas fotos de vuestros rincones y que nos enseñeis aquello que os hace pasar horas y horas delante del PC con vuestra guitarra entre los brazos.

Mi estudio aun no esta terminado, pero solo me quedan dos cosas (por el momento) de conseguir, que sonlos monitores y un bajo. Las guitarras no os las enseño, porque seguramente las conoceis de sobra xD.

Spoiler: ensenya
Line 6 UX2:

Imatge
Imatge

Microfono de condensador Leem:

Imatge

FBV Shortboard de Line 6 (Controlador del Spider IV y Midi para por ejemplo Guitar Rig, Amplitube o Pod Farm):

Imatge

Pedalera y ampli:

Imatge

Teclado USB/Midi:

Imatge

Y una vista general del Studio:

Imatge
Imatge
Imatge

Y lo que esta por venir son uns monitores KRK VXT 4 y un bajo Ibanez SR305 (Que lo tengo ya pedido):

Imatge
Imatge

Tambien me estoy pensando en comprar un teclado de Apple con los botones marcados para Logic, pero eso seria ya una pijada caprichosa xD.

Tengo intencion de trasladar el Home Studio a otra habitacion, ya que la habitacion en la que esta ahora, digamos que es la de los trastos y no es que sea muy de mi agrado. En cuanto haga el traslado, actualizo.

Hay cosas que no salen, pero como doy prioridad a la tematica principal del foro, que es la musica, no creo necesario ponerlos. El resto de cosas son de fotografia mas bien (camaras, tripode, etc.) y el ordenador que uso para jugar junto al PC para lo mismo y las consolas xD.

EDIT: Os dejo fotos de mis guitarras, que por aqui abajo las han pedido para verlas:

Yamaha FX370C BL:

Imatge
Imatge

Cort Hiram Bullock Signature II:

A esta guitarra le modifique la circuiteria, para pasarla de pasiva a activa, es decir, le cambie las pastillas Mighty Mite que traia de serie, por unas EMG 81 en puente y 85 en mastil. La pastilla central esta anulada hasta que me decida a ponerle una pastilla activa para sonidos limpios.

Asi se veia antes del cambio:

Imatge
Imatge

Y asi despues del cambio:

Imatge
Imatge

Y la gran X-TH BOP (Black Open Pore):

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Pues nada. Este es mi rincon. Espero los vuestros!!!.

PD: Meto las imagenes en Spoilers para no sobrecargar el hilo.
4c1d-N2O l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 nov. 2010, 13:35, en total s’ha editat 4 vegades.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Re: ¿Tienes un Home Studio? Enseñanoslo!!!!

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 nov. 2010, 02:24

Doncs aquí el meu superultrasofisticadíssim Home Studio xDD
Imatge

Compta amb:
-Line 6 Pod Studio Ux1 (amb cable USB inclusive!!!!!)
-Monitors PRIMAX SOUNDSTORM (tenen uns 15 anys i joder que bé sonen)
-Ordinador Windows XP Home Edition (clar, Home Studio, Home Edition xDD) Pentium 4, 190GB, 512mb de RAM i una targeta de sò SoundBlaster (no sé el model).
-Caixa de pues de concerts (a la dreta) i petiteta caixa de pues i arandeles de cordes (caixeta negre a la dreta) ja que em vull fer una pulsera/collar/clauer/arracada amb les arandeles de les cordes velles que trec xD
-Dos rèpliques en miniatura d'Stratocasters davant, ja que ajuden a concentrar-se :solo:
-Una Duff darrere la pantalla, per quan no s'ha de concentrar-se :taja:
-I un detall sota la pantalla, un petit clauer de turquía que em va portar un amic (guitarrista, sí! :cool: ) que ''porta sort'' :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Les meves joies :solo: :oops: :geek:
-Gibson LesPaul Custom edició Deluxe (de l'any 1980)
http://img30.imageshack.us/i/gibsonv.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/gibsoncaixa.jpg/
http://img228.imageshack.us/i/gibsoncaixaperfil.jpg/
http://img291.imageshack.us/i/gibsonmstil.jpg/
http://img23.imageshack.us/i/gibsonpala.jpg/

-Fender Telecaster Esquire (de l'any 1976) m'he fixat mentres feia les fotos, i la caixa és de guitarres Jaguar!!!
http://img35.imageshack.us/i/telee.jpg/
http://img23.imageshack.us/i/telecaixa.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/telecaixaperfil.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/telemstil.jpg/
http://img30.imageshack.us/i/telepala.jpg/

-Fender Stratocaster edició Richie Sambora (de l'any 1996)
Imatge

-Acústica EKO (no sé l'any, però deu tindre més de 35)
-Electroespañola (no sé quina marca, però molt dolenta x'DDDDD)

Espero que us agradi, a mi la que m'ha robat el cor és....... :brutal: :brutal: la Gibson :geek: :geek: :geek:

El meu HS està esperant (per quan es tingui pasta) pillar un Mac, comprar-me un micro condensador, portar-me el rack del papi i una de les pantalles i gravar a través de la Ux1 en ambient. Que per això també vull canviar el meu HS a una altra habitació i sonoritzar-ho amb les planxes d'espuma per obtenir una millor qualitat de sò. Potser tardo un parell d'anys en fer-ho, però valdrà la pensa la espera (ja que el preu de tot això disminuirà consideablement).

Salut!!!!!!!!!!!! :taja:
Gerard Merino l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 nov. 2010, 17:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 01 nov. 2010, 03:42

Gerard Merino ha escrit:Doncs aquí el meu superultrasofisticadíssim Home Studio xDD
Imatge
Compta amb:
-Ordinador Windows XP Home Edition (clar, Home Studio, Home Edition xDD) Pentium 4, 190GB, 512mb de RAM i una targeta de sò SoundBlaster (no sé el model).
-Caixa de pues de concerts (a la dreta) i petiteta caixa de pues i arandeles de cordes (caixeta negre a la dreta) ja que em vull fer una pulsera/collar/clauer/arracada amb les arandeles de les cordes velles que trec xD
-Dos rèpliques en miniatura d'Stratocasters davant, ja que ajuden a concentrar-se :solo:
-I un detall sota la pantalla, un petit clauer de turquía que em va portar un amic (guitarrista, sí! :cool: ) que ''porta sort'' :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Les guitarres no les poso, ja que les vaig posar en el seu moment en un altre fil del fòrum i tornar-ho a posar és un pal...A més a més que com bé a dit el nostre amic 4c1d, segurament ja us les coneixeu xDD

El meu HS està esperant (per quan es tingui pasta) pillar un Mac, comprar-me un micro condensador, portar-me el rack del papi i una de les pantalles i gravar a través de la Ux1 en ambient. Que per això també vull canviar el meu HS a una altra habitació i sonoritzar-ho amb les planxes d'espuma per obtenir una millor qualitat de sò. Potser tardo un parell d'anys en fer-ho, però valdrà la pensa la espera (ja que el preu de tot això disminuirà consideablement).

Poco a poco se va consiguiendo (lo se por experiencia xD) y cuando empiezas a currar mas aun. El mio lo he ido montando a lo largo de todo este año sacrificando otras cosas para centrarme un poco mas en lo que me gusta :P.
4c1d-N2O l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 nov. 2010, 13:08, en total s’ha editat 1 vegada.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 nov. 2010, 03:54

4c1d-N2O ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Doncs aquí el meu superultrasofisticadíssim Home Studio xDD
Imatge
Compta amb:

Poco a poco se va consiguiendo (lo se por experiencia xD) y cuando empiezas a currar mas aun. El mio lo he ido montando a lo largo de todo este año sacrificando otras cosas para centrarme un poco mas en lo que me gusta :P.
Les guitarres no les poso, ja que les vaig posar en el seu moment en un altre fil del fòrum i tornar-ho a posar és un pal...A més a més que com bé a dit el nostre amic 4c1d, segurament ja us les coneixeu xDD

Ups, traduzco? :P
PD: La costumbre sorry :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: RubenMilena » 01 nov. 2010, 05:24

Jo no conec pas les vostres guitarres! jaja a quin fil les vau possar?
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 01 nov. 2010, 13:09

Gerard Merino ha escrit:
4c1d-N2O ha escrit:
Imatge
Compta amb:

Ups, traduzco? :P
PD: La costumbre sorry :brutal:

No hace falta. Conteste en mal sitio. Lo he entendido todo.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 01 nov. 2010, 13:32

RubenMilena ha escrit:Jo no conec pas les vostres guitarres! jaja a quin fil les vau possar?

Ya las he añadido arriba en un Spoiler :) Tambien decir que tengo intencion a largo plazo de hacerme con una tipo LP de Guitar Fetish (Xaviere guitars) por probarlas y demas, que hablan maravillas de ellas. Ya que ahora mismo no tengo ninguna con pastillas pasivas ni rockeras.

Mas concretamente esta (O en color blanco. Aun no lo tengo decidido):

Imatge

Tambien se me ha pasado por la cabeza el ir cogiendo piezas y montarla por mi cuenta, pero me saldria mas caro, asi que seguramente me limite a comprar una de las que tienen ya hechas.

La Cort HBS es mas bien blusera a pesar de las pastillas que ahora monta (lo que le da mas presencia en los sonidos) y la X-TH es mas metalera, teniendo mas sustain y mas ataque. Aunque tambien es cierto que las 0.10-0.46 que tengo montadas en la HBS le dan un ataque increible (Ya he hecho algun video con algun tema metalero con esta guitarra xD)
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 nov. 2010, 17:29

RubenMilena ha escrit:Jo no conec pas les vostres guitarres! jaja a quin fil les vau possar?

Les meves les poso a un SPOILER aquí dalt :cool:

El fil està aquí :arrow: http://forum.tocamela.cat/viewtopic.php?f=28&t=174
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 01 oct. 2011, 12:09

Esto esta un poco parado. Nadie mas con Home Studio???

Donde esta el estudio de los profes???

Actualizo mi equipo (en este tiempo de ausencia las cosas han cambiado):

Guitarras:

- Custom Warmoth Strato (Esta por el foro)
- Jackson SL3EMG Soloist
- Jackson DK2M con modificaciones
- Cort Hiram Bullock Signature II

Estudio:

- En cuanto a ordenador y lo que va con el lo de arriba no ha cambiado salvo un MacBook Pro que he añadido para poder grabar en cualquier sitio. No necesito una Interfaz con el por lo que es 100% un estudio portatil.
- Etapa ENGL a valvulas 850/50
- Pantalla Marshall 1640A 4x12
- Line 6 POD X3 Pro que tengo en el estudio junto a la ENGL (Combinacion destructiva xD)
- Pantalla MarkBass Traveller 2x12 de 400W

Y quiero cambiar la SWR Amplite por un ampli Line 6 Lowdown porque el POD esta ocupado con la ENGL.

Creo que no me dejo nada.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant