Tocamela

Cancons facils en set minuts

Indignant! No som ningú!

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Indignant! No som ningú!

EntradaAutor: nil_GNR » 30 jul. 2010, 16:11

Un dia després de que el parlament de Catalunya aprovi per majoria anular les corrides de toros a catalunya, el PP a anunciat que presentarà el cas al tribunal constitucional i que quan arribi al poder (que gràcies als inutils del psoe i arribarà) farà una llei que OBLIGARÀ a totes les comunitats autonomes a fer corrides de toros.

No pintem res, el que surt del parlament no és res! Primer l'estatut i ara això?!
S'haurà de sortir al carrer, espanya s'està equivocant, ens està utilitzant, i no ens podem quedar quiets miran't-ho.

visca una catalunya independent.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 120
Membre des de: 18 oct. 2009, 13:46

Re: Indignant! No som ningú!

EntradaAutor: curial » 30 jul. 2010, 16:23

Akests del tribunal son capaços de tallar toros i tots fills de puta!
curiaal
curial
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 254
Membre des de: 17 gen. 2009, 19:11
Ubicació: Santa colomade Farners Ratafiaaa

EntradaAutor: jaumetreixi » 30 jul. 2010, 17:15

Es comença aixi i s'acava amb una guerra civil o dos paisos!!!
EL GUITARRAZO !!!http://www.youtube.com/watch?v=5HSH6Vb__dI
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Entrades: 146
Membre des de: 04 abr. 2009, 13:39

EntradaAutor: pablovil » 30 jul. 2010, 18:06

Fa rabia que ens tinguin que imposar les corrides de toros. Cada comunitat que faci el que vulgui dins d'uns limits.
pablovil
Primers acords
Primers acords

Entrades: 20
Membre des de: 28 jul. 2010, 14:01

EntradaAutor: Nim3R » 30 jul. 2010, 18:45

El PP podría meterse los toros por el @#%&. Hay que joderse...
''Tocaremos en las calles, tocaremos en los pubs, tocaremos en los conciertos y fiestas, tocaremos allá donde nos lo pidan... nunca nos detendremos.''
Nim3R
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 98
Membre des de: 07 abr. 2010, 16:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: nil_GNR » 30 jul. 2010, 21:57

Ho trobu impresionant... això és DEMOCRÀCIA??
La decisió és va pendre per majoria, perquè cony ens ho han de treure??
Catalunya ha de reclamar els seus drets, que vegin que no poden fer amb nosaltres el que vulguin!
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: oldow » 31 jul. 2010, 01:34

jaumetreixi ha escrit:Es comença aixi i s'acava amb una guerra civil o dos paisos!!!

xDD xDD xDD xDD :solo: :solo: :solo: :metal: :metal: :metal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

El meu germà de maulets i CUP te una samarreta que ho deixa ben clar:

INDEPENDÈNCIA O MORT
Quien rie ultimo, piensa mas lento
oldow
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 339
Membre des de: 01 oct. 2009, 00:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 31 jul. 2010, 02:18

Ja ho vaig dir, al final sortirem als carrers una altra vegada amb les falç.
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2156
Membre des de: 12 ago. 2009, 06:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Morse » 31 jul. 2010, 18:36

El PP va a hablar de libertad con eso que quiere conseguir de evitar la prohibicion de los toros en Catalunya, cuando gente como el señor Rajoy hicieron lo que hicieron con el Estatut y el marron se lo come el pobre de ZP que no quiere mal para nadie. El no es responsable de lo que se dictó.
Pero sinceramente creo, que mas que un problema con los toros, es un problema de identidad, al intentar retirar una fiesta española. (aunque no todos piensan asi) igualmente, es algo que a decidido el parlament, auqnue a mi me gusten los toros, soy casi catalan, y si es algo que a decidido el parlament, se tiene que respetar, pero creo que tendria que decidirse por el pueblo, no por un parlamento, pero bueno, el PP siempre inclinando a favor la balanza a favor de el resto de España, y en el colegio me enseñaron que hay que pensar en los demas, y luego en ti mismo.
El PP,ERC,CIU,Falangue, y todos estos partidos politicos que apoyan a uno mas que a otro y no buscan la igualdad de derechos estan destrozando la relacion España-Catalunya.

EDITO:
http://www.elcorreo.com/vizcaya/v/20100731/cultura/zapatero-pide-politice-prohibicion-20100731.html
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 07 gen. 2010, 00:22

EntradaAutor: Morse » 31 jul. 2010, 18:43

Gerard Merino ha escrit:Ja ho vaig dir, al final sortirem als carrers una altra vegada amb les falç.

Por el bien de todos espero que no pase eso, pero con partidos politicos que no respetan la igualdad y la libertad, es mas probable que pase eso.
:caca:
Morse

EntradaAutor: Gerard Merino » 31 jul. 2010, 18:55

Morse ha escrit:El PP va a hablar de libertad con eso que quiere conseguir de evitar la prohibicion de los toros en Catalunya, cuando gente como el señor Rajoy hicieron lo que hicieron con el Estatut y el marron se lo come el pobre de ZP que no quiere mal para nadie. El no es responsable de lo que se dictó.
Pero sinceramente creo, que mas que un problema con los toros, es un problema de identidad, al intentar retirar una fiesta española. (aunque no todos piensan asi) igualmente, es algo que a decidido el parlament, auqnue a mi me gusten los toros, soy casi catalan, y si es algo que a decidido el parlament, se tiene que respetar, pero creo que tendria que decidirse por el pueblo, no por un parlamento, pero bueno, el PP siempre inclinando a favor la balanza a favor de el resto de España, y en el colegio me enseñaron que hay que pensar en los demas, y luego en ti mismo.
El PP,ERC,CIU,Falangue, y todos estos partidos politicos que apoyan a uno mas que a otro y no buscan la igualdad de derechos estan destrozando la relacion España-Catalunya.

EDITO:
http://www.elcorreo.com/vizcaya/v/20100731/cultura/zapatero-pide-politice-prohibicion-20100731.html

T'has fixat Morse que el teu primer comentari des de feia temps que no postejaves ha estat per crear més conflictes?

Hi ha conflictes per gent com tu Morse, que barreja qualsevol cosa amb política. Que jo vulgui la independència de Catalunya no significa que haji de ser antitaurí, una cosa no porta a l'altra. Si jo sóc antitaurí és perquè les corrides de bous és una salvatjada, només fem que maltractar sàdicament a un animal que surt amb inferioritat de condicions. L'animal no només pateix físicament, sinó que també pateix un trauma psicològic molt més greu segons científics CATALANS I NO CATALANS que el trauma que et pot causar a tu morir cremat viu o morir ofegat conscientment.

Hi ha gent que s'estima els animals i no vol que els maltractin ni els hiumiliin davant de centenars o milers de persones. Que mentres encara estan vius els hi tallen el rabo i les orelles, després d'haver-se desagnat durant força estona.

Diuen que els braus són tradició, però també era tradició tindre esclaus. Per què llavors es va prohibir?
No teniu arguments de pes per poder defensar aquesta absurda tradició.
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2156
Membre des de: 12 ago. 2009, 06:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: nil_GNR » 31 jul. 2010, 22:48

Quantes corrides de toros es feien a catalunya quan era un país?
mm.. tradició catalana? DISCREPO, les tradicions catalanes són les sardanes, els castells, els gegants...

perque Franco ens enviés a mig Andalusia (no tinc res en contra dels andalusos, de fet els meus avis ho són) no vol dir que fos una tradició catalana ja que si la catalunya té una tradició espanyola és perque Franco ens va enviar espanyols per extingir el catalanisme.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: hardcano12 » 04 ago. 2010, 00:45

Passs i amooorr!!! ajajajaja :muelte: :muelte: :muelte:

si es que quina colla d'impresentables tenim com a polítics tant els del PP com els del PSOE, com els nacionalistes catalans!!
nomes pensen en els seus interesos polítics... en fi...

yo estic d'acord de que la DEMOCRACIA es la DEMOCRACIA i això es te que respectar. Amí no m'agraden els toros, però tampoc m'agraden les prohibicions i la cohertació de la llibertat de tothom!! Però aquesta decisió s'ha de respectar...
"Yo, ¿Dios? Naah, sólo su mano derecha"Gene Simmons

My fuckin' guitar <--> Cort Vx 4x
Imatge
hardcano12
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 125
Membre des de: 07 gen. 2010, 21:55
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: curial » 05 ago. 2010, 21:32

Morse ha escrit:El PP va a hablar de libertad con eso que quiere conseguir de evitar la prohibicion de los toros en Catalunya, cuando gente como el señor Rajoy hicieron lo que hicieron con el Estatut y el marron se lo come el pobre de ZP que no quiere mal para nadie. El no es responsable de lo que se dictó.

EDITO:

+

encara ke no sigui aixi en realitat el parlament és la veu del poble!!!!
en tot cas estic convençut ke es votaria per la prhibicio
curiaal
curial
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: curial » 05 ago. 2010, 21:34

Gerard Merino ha escrit:

EDITO:

T'has fixat Morse que el teu primer comentari des de feia temps que no postejaves ha estat per crear més conflictes?

Hi ha conflictes per gent com tu Morse, que barreja qualsevol cosa amb política. Que jo vulgui la independència de Catalunya no significa que haji de ser antitaurí, una cosa no porta a l'altra. Si jo sóc antitaurí és perquè les corrides de bous és una salvatjada, només fem que maltractar sàdicament a un animal que surt amb inferioritat de condicions. L'animal no només pateix físicament, sinó que també pateix un trauma psicològic molt més greu segons científics CATALANS I NO CATALANS que el trauma que et pot causar a tu morir cremat viu o morir ofegat conscientment.

Hi ha gent que s'estima els animals i no vol que els maltractin ni els hiumiliin davant de centenars o milers de persones. Que mentres encara estan vius els hi tallen el rabo i les orelles, després d'haver-se desagnat durant força estona.

Diuen que els braus són tradició, però també era tradició tindre esclaus. Per què llavors es va prohibir?
No teniu arguments de pes per poder defensar aquesta absurda tradició.

Gerard ! >Encara que a molts forums no compartim la mateixa opinio estic amb tu
curiaal
curial
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: thenineinballs » 07 ago. 2010, 11:50

A vere, opinem una mica...

primer de tot, aclarar que soc antitaurí. No m'agrada GENS veure animals patint (quan dic animals també hi puc incloure als éssers humans, és clar ;) ) i, per tant, no vaig a les corrides ni les miro ni els ajudaria mai ni econòmica ni políticament.

Que es posi en una balança al parlament de catalunya el tema, ho trobo una molt bona reacció, tenint en compte tot el que ha passat.
Que el parlament de catalunya decideixi quelcom i no serveixi DE RES, fins i tot en l'estatut, és INDIGNANT perquè s'ha de respectar (seguint el sistema democràtic, que tampoc l'acabo de trobar just) el que decideixi la majoria.

Ara bé, també hi el tema de la prohibició en si:
-Creieu que està bé PROHIBIR quelcom?
-Voleu dir que no és una retallada de la llibertat personal?
-És anticonstitucional prohibir?

bé, alguna cosa havien de fer. Com bé ha dit el Gerard, els esclaus es torturaven i ara està prohibit tindre'n. De la mateixa manera que està prohibit matar a algú perquè si. Això et pren una part de llibertat? si, és clar, però és que si no tothom fotria el que li surtís d'allí.

Però ara, el que JO penso:
penso que tot plegat és una "estratagema" a dos bandes per:
1-Fer que la gent deixi de pensar en la defunció de l'estatut i es tiri de cap a debats absurds que no porten enlloc.
2-Aquests debats absurds (que no son, o no trobo, tant seriosos com els de l'estatut) l'unic que fan és caldejar l'ambient i fer que els de dretes es tornin massa severs i que els catalanistes semblin uns micos indepes enrabiats de disset anys que no arribaràn enlloc perquè tenen el cervell desestructurat.

P.D: si es decideix prohibir els toros, m'és indiferent, ja que, com que suo de les curses de braus, no m'afecta en absolut.
En canvi, que estableixin un sistema democràtic i s'el follin cada dos dies no em fa punyetera la gràcia... Si hos pareu a pensar fredament, la democràcia va COMENÇAR a funcionar una micarona després de franco i... no ha funcionat massa bé. Si voleu autogobernar-vos i que, a més, sigui democràtic... fora d'espanya.

P.D2: aquesta és la tipica resposta en la que es verteixen idees en forma de galleda de pintura tirada pel terra, paciència i no em mateu :B
L'AMO DELS ACUDITS FÀCILS, INFANTILOIDES I SENSE SENTIT

eh! però en soc l'AMO

Imatge Imatge
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 255
Membre des de: 24 maig 2009, 19:29
Ubicació: Província de Lleida

EntradaAutor: jaumetreixi » 08 ago. 2010, 01:16

thenineinballs ha escrit:A vere, opinem una mica...

primer de tot, aclarar que soc antitaurí. No m'agrada GENS veure animals patint (quan dic animals també hi puc incloure als éssers humans, és clar ;) ) i, per tant, no vaig a les corrides ni les miro ni els ajudaria mai ni econòmica ni políticament.

Que es posi en una balança al parlament de catalunya el tema, ho trobo una molt bona reacció, tenint en compte tot el que ha passat.
Que el parlament de catalunya decideixi quelcom i no serveixi DE RES, fins i tot en l'estatut, és INDIGNANT perquè s'ha de respectar (seguint el sistema democràtic, que tampoc l'acabo de trobar just) el que decideixi la majoria.

bé, alguna cosa havien de fer. Com bé ha dit el Gerard, els esclaus es torturaven i ara està prohibit tindre'n. De la mateixa manera que està prohibit matar a algú perquè si. Això et pren una part de llibertat? si, és clar, però és que si no tothom fotria el que li surtís d'allí.

1-Fer que la gent deixi de pensar en la defunció de l'estatut i es tiri de cap a debats absurds que no porten enlloc.
2-Aquests debats absurds (que no son, o no trobo, tant seriosos com els de l'estatut) l'unic que fan és caldejar l'ambient i fer que els de dretes es tornin massa severs i que els catalanistes semblin uns micos indepes enrabiats de disset anys que no arribaràn enlloc perquè tenen el cervell desestructurat.

P.D: si es decideix prohibir els toros, m'és indiferent, ja que, com que suo de les curses de braus, no m'afecta en absolut.
En canvi, que estableixin un sistema democràtic i s'el follin cada dos dies no em fa punyetera la gràcia... Si hos pareu a pensar fredament, la democràcia va COMENÇAR a funcionar una micarona després de franco i... no ha funcionat massa bé. Si voleu autogobernar-vos i que, a més, sigui democràtic... fora d'espanya.

P.D2: aquesta és la tipica resposta en la que es verteixen idees en forma de galleda de pintura tirada pel terra, paciència i no em mateu :B

Prohibir es retallar la llibertat personal????????
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
Pero realment, que penseu que es la llibertat personal? Fer el quet roti del ous? O potser et sembla malament que estigui prohibit que menors de 16 anys estigui prohibit??? Creus que sesta atentan contra la seva llibertat? Creus que tindriem que podder tenir tantes armes com volguessim???

PD: siusplau, nop parlis mes coses que nops tens idea, perquè que diguis que la prohibcio dels toros es una estrayagema politica vol dir que tas informat molt poket!!!! Aquesta prohibicio ve donanda per una ILP, on el proces consisteix en una recollida dun numbru det. De firmes en aquest cas 180000, i despres sha de sotmetre a votacio en el parlament DESPRES DUNN PERIODE DE TEMPS DETERMINAT AMB UN MAXIM DE 18 MESOS, pertant com pots entendre, te no té es questio de que sigui malt moment, sino es el momennt que toca
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: thenineinballs » 08 ago. 2010, 02:20

jaumetreixi ha escrit:

Pero realment, que penseu que es la llibertat personal? Fer el quet roti del ous? O potser et sembla malament que estigui prohibit que menors de 16 anys estigui prohibit??? Creus que sesta atentan contra la seva llibertat? Creus que tindriem que podder tenir tantes armes com volguessim???

PD: siusplau, nop parlis mes coses que nops tens idea, perquè que diguis que la prohibcio dels toros es una estrayagema politica vol dir que tas informat molt poket!!!! Aquesta prohibicio ve donanda per una ILP, on el proces consisteix en una recollida dun numbru det. De firmes en aquest cas 180000, i despres sha de sotmetre a votacio en el parlament DESPRES DUNN PERIODE DE TEMPS DETERMINAT AMB UN MAXIM DE 18 MESOS, pertant com pots entendre, te no té es questio de que sigui malt moment, sino es el momennt que toca

Jo només he plantegat (o en tot cas he volgut plantejar, si he anat més enllà no erà la meva intenció, el tema de la "retallada de llibertat" tal i com ho exposava el president de la generalitat Montilla.

Del tema de l'estratagema política també s'en parla molt:

Els de dretes amb poc cervell opinen que els d'esquerres volen rebelar-se contra ells.
Els d'esquerres o sociates amb el mateix nivell d'intelecte cauen en la mateixa errada.

també he exposat que no és dels temes de més importància ARA MATEIX al nostre país i hi estic totalment d'acord.

i, de fet, jo no he dit que la prohibició se l'hagin treta de la butxaca. Estava mal informat però era plenament conscient de que s'han seguit unes processos i passos establerts. El que... a mi, personalment, em fa pudor de socarrim. És una opinió.
L'AMO DELS ACUDITS FÀCILS, INFANTILOIDES I SENSE SENTIT

eh! però en soc l'AMO

Imatge Imatge
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 255
Membre des de: 24 maig 2009, 19:29
Ubicació: Província de Lleida

EntradaAutor: jaumetreixi » 08 ago. 2010, 12:06

thenineinballs ha escrit:
jaumetreixi ha escrit:

Jo només he plantegat (o en tot cas he volgut plantejar, si he anat més enllà no erà la meva intenció, el tema de la "retallada de llibertat" tal i com ho exposava el president de la generalitat Montilla.

Del tema de l'estratagema política també s'en parla molt:

Els de dretes amb poc cervell opinen que els d'esquerres volen rebelar-se contra ells.
Els d'esquerres o sociates amb el mateix nivell d'intelecte cauen en la mateixa errada.

també he exposat que no és dels temes de més importància ARA MATEIX al nostre país i hi estic totalment d'acord.

i, de fet, jo no he dit que la prohibició se l'hagin treta de la butxaca. Estava mal informat però era plenament conscient de que s'han seguit unes processos i passos establerts. El que... a mi, personalment, em fa pudor de socarrim. És una opinió.

El problema es que sempre hi hauran temes mes importants, com per exemple la crisis, pro realment, nop es poden solucionar en un Dia i per tant sha Desperrar a veure com evolucionen les mesures preses, per tant tampoc te sentit que cada dia es debateixi economia al
Parlament!!!!!!!!!
PD: Quan es presenta una ILP, el proces s'ha de proDuir en un periodde determinat,!!!!
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: floketa » 16 ago. 2010, 23:19

Morse ha escrit:Pero sinceramente creo, que mas que un problema con los toros, es un problema de identidad, al intentar retirar una fiesta española.

Te cito a ti porque eres el que más a mano tenía, pero la misma afirmación se ha repetido varias veces de distintas formas... y discrepo con ello totalmente.
No es un problema identitario, las corridas de toros no se han prohibido porque sean una fiesta española, se han prohibido porque es una tortura hacia un animal.
A partir de ahí, es manipulación política todo lo que se diga.
Yo, particularmente, me alegro que se hayan prohibido por ésa razón, no porque sea catalana. Nos quieren enfrentar, y lo están consiguiendo, y con ello lo que lograrán es más desafección y desacuerdo, y que cada vez más catalanes no quieran formar parte de ésto.
Es una pena. Se habría de intentar sumar, no dividir.
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

Entrades: 46
Membre des de: 23 abr. 2009, 12:08
Ubicació: A la boira de Lleida potser m-hi trobes...o no...

EntradaAutor: Morse » 28 ago. 2010, 00:35

floketa ha escrit:
Morse ha escrit:Pero sinceramente creo, que mas que un problema con los toros, es un problema de identidad, al intentar retirar una fiesta española.

Te cito a ti porque eres el que más a mano tenía, pero la misma afirmación se ha repetido varias veces de distintas formas... y discrepo con ello totalmente.
No es un problema identitario, las corridas de toros no se han prohibido porque sean una fiesta española, se han prohibido porque es una tortura hacia un animal.
Yo, particularmente, me alegro que se hayan prohibido por ésa razón, no porque sea catalana. Nos quieren enfrentar, y lo están consiguiendo, y con ello lo que lograrán es más desafección y desacuerdo, y que cada vez más catalanes no quieran formar parte de ésto.

Bueno, si es un problema de tortura, porque no se prohiben els correbous? los que estan a favor de la defensa animal estan tambien en contra de esa fiesta, entonces porque no se prohibe?
Morse

EntradaAutor: jaumetreixi » 28 ago. 2010, 13:46

Morse ha escrit:
floketa ha escrit:

Bueno, si es un problema de tortura, porque no se prohiben els correbous? los que estan a favor de la defensa animal estan tambien en contra de esa fiesta, entonces porque no se prohibe?

Perque son coses totalment diferents, i el sufriment que te el bou es una centena part, a mes de que no sel mata al final :)
Aleshores, tindriem que prohibir qualsevol cosa no ? NO podem passejar els gossos, perque els hi fa mal el coll quan els estires!!!!!

Prohibir si, pero prohibir amb coherencia !!!!

El gran discurs del PP es prohibido prohibir, i aixi es pot veure clarament en les zones PPeras, para muestra un boton, valencia!!! Aquest estiu, com cada estiu, he anat a la ribera, sueca, i em discutit amb els meus familiars valencians, i lunic que m'argumenten es : Joder, esque al final va estar todo prohibido!!!

O potser hi ha algu d'aqui que no li sembla be que menors de 16 anys tinguin prohibit fumar? , o que estigui prohibit anar amb armes al carrer i mata a algu si entra a casa teva? O que eestigui prohibit veure alcohol i consumir droges abans dels 18 anys? o que hi hagui un limit de velocitat i unes normes de respecte vial? o que estigui prohibit anar sense camiseta pel carrer, supermecats, camisetes, etc...

Prohibir no es dolent, ens civilitza a nosaltres, que en temo que espanya socialment tambe esta a la cua d'europa.
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Morse » 28 ago. 2010, 19:21

jaumetreixi ha escrit:
Morse ha escrit:
floketa ha escrit:

Perque son coses totalment diferents, i el sufriment que te el bou es una centena part, a mes de que no sel mata al final :)
Aleshores, tindriem que prohibir qualsevol cosa no ? NO podem passejar els gossos, perque els hi fa mal el coll quan els estires!!!!!

El gran discurs del PP es prohibido prohibir, i aixi es pot veure clarament en les zones PPeras, para muestra un boton, valencia!!! Aquest estiu, com cada estiu, he anat a la ribera, sueca, i em discutit amb els meus familiars valencians, i lunic que m'argumenten es : Joder, esque al final va estar todo prohibido!!!

O potser hi ha algu d'aqui que no li sembla be que menors de 16 anys tinguin prohibit fumar? , o que estigui prohibit anar amb armes al carrer i mata a algu si entra a casa teva? O que eestigui prohibit veure alcohol i consumir droges abans dels 18 anys? o que hi hagui un limit de velocitat i unes normes de respecte vial? o que estigui prohibit anar sense camiseta pel carrer, supermecats, camisetes, etc...

Prohibir no es dolent, ens civilitza a nosaltres, que en temo que espanya socialment tambe esta a la cua d'europa.

A bueno no se mata el toro no pasa nada, me quedo mas tranquilo si cres que no se mata. Yo no e dicho nunca que no se deba de prohibir nada, eso que has dicho del perro es una tonteria, porque el collar lo tienes que tener regulado, y si lo aprietas el perro se muere porque no puede respirar.
A mi me da igual lo que hagan los adolescentes, se cren mayores o algo por ir de botellon o fumarse 4 cajetillas de tabaco al dia, que hagan lo que quieran, los perjudicados son ellos.
Las armas no matan, mata la gente ;)

Te estas contradiciendo a ti mismo macho, dices que prohibir no es malo, pero a la vez apoyas una prohibicion que a gente como a ti te gusta por la idea de apoyar una ideologia dañina para muchos, el foro esta lleno de usuarios que dicen: cada dia con esta prohibicion estamos mas cerca de la independencia y pamplinadas de esas, cres que a mi me hace gracia ver como unos catalanes deciden quitar una fiesta nacional de España a costa de las demas comunidades autonomas que componen españa.
Una ley se aprueba para un pais entero no para una region.
Morse

EntradaAutor: RubenMilena » 28 ago. 2010, 19:29

Jo no dic res que la lio... Jaja
RubenMilena
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 72
Membre des de: 17 ago. 2010, 16:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: jaumetreixi » 29 ago. 2010, 03:45

Morse ha escrit:
jaumetreixi ha escrit:
Morse ha escrit:

A bueno no se mata el toro no pasa nada, me quedo mas tranquilo si cres que no se mata. Yo no e dicho nunca que no se deba de prohibir nada, eso que has dicho del perro es una tonteria, porque el collar lo tienes que tener regulado, y si lo aprietas el perro se muere porque no puede respirar.
A mi me da igual lo que hagan los adolescentes, se cren mayores o algo por ir de botellon o fumarse 4 cajetillas de tabaco al dia, que hagan lo que quieran, los perjudicados son ellos.
Las armas no matan, mata la gente ;)

Te estas contradiciendo a ti mismo macho, dices que prohibir no es malo, pero a la vez apoyas una prohibicion que a gente como a ti te gusta por la idea de apoyar una ideologia dañina para muchos, el foro esta lleno de usuarios que dicen: cada dia con esta prohibicion estamos mas cerca de la independencia y pamplinadas de esas, cres que a mi me hace gracia ver como unos catalanes deciden quitar una fiesta nacional de España a costa de las demas comunidades autonomas que componen españa.

A ver macho si aprendes a leer, porque explicar-te todo como si estuvieras intentando entender lo que hablaba pingu es un poco cansino:
1. Toreo: 8 horas en una habitacion a oscuras, varias banderillas clavadas en la espalda, finalment una espada que le atraviesa toda la espalda. Muerte
Correbous: un toro conrriendo con fuego en sus cuernos. Se apaga con agua, i por tanto ni muere ni nada por el estilo.
Vivo
Ves como las concecuencias ( subrayadas en negrita para facilitar-te la tarea) son diferentes, por lo tanto no las compares como si fueran lo mismo. Lo del perro era una ironia, pero veo que no la has entendido :), con lo que te queri hacer ver que prohibir los correbous no tiene ningun sentido, como no lo tendria sacar a pasear el perro ;)
2. Te da igual lo que hagan los adolescentes ?? Vale, se que vas ha hacer 4 de eso o 1ero de batx, o fp o dedicarte a estudiar el ciclo de la masturbacion del mejillon hispalense, por lo tanto ( al menos que no hayas repetido 20 veces) estas dentro del grupo de los adolescentes. Cuando te referies a adolecentes malotes, estoy de acuerdo, son muy tontos, pero tu y toda la sociedad, as de entender que sus actos como menores de edad pueden llevarles consecuencias a posteriori, para eso hay que protegerlos, me entiendes, porque cuando un xabal de 15 años se tomo un calimotxo de moras, no piensa en que eso puede acabar en alcohlismo o una cirrosis, para eso hay que vigilar-los. PD: TU tambien pagas sanidad, asin que un cancer de pulmon d'un fumador precoz lo pagamos todos ;)
3. Las armas no matan, lo hacen la gente. Ya aun no he visto matar a nadie con la mirada ;). Si, la historieta de: las armas no son malas, las personas las hacen malas, ya me la conozco, y me pregunto, como mataria la gente sin armas. Si, tienes razon, las personas son las que matan, per sin armas nada de eso pasaria ;).
4. Vamos a lo que tu llamas "contradiccion", se que va a costar un poco pero vamos alla :) :arrow:

vale, tu dices, que a mi me parece bien prohibir, i que al mismo tiempo apoyo una prohibicion porque segun tu, sigue una ideologia dañina por mucha gente.
4.1. Si estoy a favor de prohibir, i apoyo una prohibicion, no estoy siendo incoherente, sino coherente pequeño morsito!!!
4.2 Tu dices que yo apoyo esa prohibicion porque apoya a una ideologia dañina para otra gente. Primero, no sabia que tenias la possibilidad de leer la mente de otros foreros. Tendremos que tener cuenta contigo ahora hacia delante. Segundo, yo apoyo la fiesta porque me parece una bacalada infame, gente de los dos bandos como tu sois quienes os empañais en transformar-lo en una lucha identitaria.

5. Te estas contradiciendo a ti mismo macho, dices que prohibir no es malo, pero a la vez apoyas una prohibicion que a gente como a ti te gusta por la idea de apoyar una ideologia dañina para muchos, el foro esta lleno de usuarios que dicen: cada dia con esta prohibicion estamos mas cerca de la independencia y pamplinadas de esas, cres que a mi me hace gracia ver como unos catalanes deciden quitar una fiesta nacional de España a costa de las demas comunidades autonomas que componen españa.
Vale matias prats, no sabia que cataluña ha prohibido las corridas en todas españa :???:

6. Para finalizar, mee voy a permitir dar-te una pequeña clase de geografia politica

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCCCCCCCCC >:-E :twisted: ERRORRRRR!!!

No sabia que tus padres han votado el estatuto del pais basco, y mucho menos que haayan retificado en el referendum de castroverde de campos para aprovar la ley de residuos nucleares ;)

Una ley no se aprueva para un pais entero, se aprueva para donde se vaya a aplicar :)

Bueno morse, antes de hacer una contestacion de las que tu solo sabes hacer, piensa un poquito si realmente te has informado, y segundo, analiza lo que escribes, porque la gente tiene los huevos como zeppelines por tu culpa. Asin que !!

REcuerda, si la lecccion es divertida, se aprende y no se olvida!!!
jaumetreixi l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 ago. 2010, 03:12, en total s’ha editat 1 vegada.
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Següent

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant