Tocamela

Cancons facils en set minuts

Por fin se prohíben las corridas en Catalunya!

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Por fin se prohíben las corridas en Catalunya!

EntradaAutor: pablovil » 29 jul. 2010, 01:12

Me parece fantástico que por fin las corridas se prohíban en Catalunya. Ni fiesta nacional ni arte, ni cultura. Como siempre, catalunya un paso por delante, sí señor.

¿Qué opináis vosotros sobre el tema?
pablovil
Primers acords
Primers acords

Entrades: 20
Membre des de: 28 jul. 2010, 14:01

Re: Por fin se prohíben las corridas en Catalunya!

EntradaAutor: jaumetreixi » 29 jul. 2010, 01:53

Pues que de coña, pero ahora se abre la temporada de caza del catalan !!!!! I los canarios que... ???
EL GUITARRAZO !!!http://www.youtube.com/watch?v=5HSH6Vb__dI
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Entrades: 146
Membre des de: 04 abr. 2009, 13:39

EntradaAutor: oldow » 29 jul. 2010, 02:24

:taja: :taja: :taja: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: El que em fa rabia es que fins al 2012 res de res :cry: :cry:
pero bueno es un Gran primer pas
Quien rie ultimo, piensa mas lento
oldow
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 338
Membre des de: 01 oct. 2009, 00:03

EntradaAutor: ohthebest » 29 jul. 2010, 13:53

Con perdon pero, estos una de las mayores gilipollezes de la historia de nuestro pais !
No solo lo digo como eliminar una de nuestras grandes fiestas la cual se la puede nombrar patrimonio de l ahumanidad, ya que a los españoles nos conocen precisamente por esto !
Lo que passa que la gente habla si saber, por que dicen: es maltratar animales, que mueran sufriendo...
Todo eso son tonterias, ya uqe el toro solo se cria para eso, no sa cria para otra cosa, no comemos toro como la carne de cerdo, solo pensais en vosotrs mismo ya que los criadores de toros se quedaran sin trabajo, y es como si ahora os echaran de vustro trabajo, es lo mismo, y no os aria gracia !
Quiero aclarar una cosa, yo soy catalan, pero tambine soy español, y nos soy mas catalan que español, ni mas español que catalan, ya que para mi es lo mismo !
Adi que los catalanistas ya no saben que hacer para conseguir la independencia, es que ya no se ni que quieren conseguir con esto.

Tengo muchas cosas mas que decir pero no quiero escribir aui la biblia en verso, pero esper que todos los que estais a favor de la eliminacion de las corridas de toros leais lo que he puesto y que lo comenteis !
"Teneis razon, tengo un problema con el alcohol, es que hay dias que no encuentro un bar abierto"
-Ozzy Osbourne

ohthebest
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 367
Membre des de: 07 nov. 2008, 18:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: Sruc » 29 jul. 2010, 14:09

@ohthebest Potser a tu et semblaria bé que et clavessin punxes a l'esquena i una espasa al coll, encara que t'hagin criat per a això :cool:

Jo sóc un dels que diu que això dels nacionalismes, l'independentisme i la diferència entre Espanya i Catalunya es una tonteria. Però si sóc un defensor dels animals, i crec realment una absurda tonteria posar a un animal espantat enmig d'una plaça per torturar-lo lentament.

En quant a lo de la feina dels criadors, que es dediquen a estudiar (com fan tots els que avui en dia estan en paro) i es busquin una feina digna, no la de criar éssers vius per a la mort sense cap sentit.

La tortura no és art ni cultura.
No sabem escriure, i què fem per remeiar-ho? Escriure estupideses.
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 644
Membre des de: 20 abr. 2009, 21:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: ohthebest » 29 jul. 2010, 14:21

En part si que estic amb tu, pero si es deixend e fer les corrides , els toros deixaran d'existir a Españya , ja que ningu els voldra criar !
Y tembe, m'he estat documentat, i a Catalunya hi han feste pitjors que les corregudes del toros, com per exemple el Correbraus o algu aixi, que es allo de posarli foc a les banyes de l toro y fer lo corre !!
"Teneis razon, tengo un problema con el alcohol, es que hay dias que no encuentro un bar abierto"
-Ozzy Osbourne

ohthebest
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 367
Membre des de: 07 nov. 2008, 18:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: Nim3R » 29 jul. 2010, 14:23

Verdad que con el gato suena mucho peor que con un toro. Ese es el problema de los toros como es tradición te acostumbras y ya te da igual lo que se le haga. Mira que es triste...

PD: ¿Por que para opinar hay que decir el lugar de procedencia y orientación política, es que no se puede opinar al margen de nuestra nacionalidad o condición?
''Tocaremos en las calles, tocaremos en los pubs, tocaremos en los conciertos y fiestas, tocaremos allá donde nos lo pidan... nunca nos detendremos.''
Nim3R
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 98
Membre des de: 07 abr. 2010, 16:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: pablovil » 29 jul. 2010, 15:42

Lo que no entiendo muy bien es el debate, la polémica... Catalunya decide, en el parlamento se ha decidido democráticamente y por mayoría se han prohibido las corridas. ¿Porqué tienen que venir aquí a decirnos lo que tenemos que hacer? El señor Rajoy no tienen ni voz ni voto en esto. A mi me la sopla si en madrid las prohiben o no (evidentemente mejor prohibirlas también) pero ellos deciden, allá ellos.

Eso es lo que no acabo de pillar. Imponerlo... no lo entiendo...
pablovil
Primers acords
Primers acords

Entrades: 20
Membre des de: 28 jul. 2010, 14:01

EntradaAutor: jaumetreixi » 29 jul. 2010, 16:34

ohthebest ha escrit:En part si que estic amb tu, pero si es deixend e fer les corrides , els toros deixaran d'existir a Españya , ja que ningu els voldra criar !
Y tembe, m'he estat documentat, i a Catalunya hi han feste pitjors que les corregudes del toros, com per exemple el Correbraus o algu aixi, que es allo de posarli foc a les banyes de l toro y fer lo corre !!

I si ja o hi han toros, les vacones com es reproduiran ............
Que jo sapigo, als correbous ( es diu correbous, no braus) no es mata l'animal ni se li fan talls !!!

PD: responent al teu missatge de dalt, crec que els toros es crien per deixar preñades les vaques i si tu mai as menjat rabo de toro, no vol dir que el toro no es menji :)
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Sruc » 29 jul. 2010, 16:47

ohthebest ha escrit:En part si que estic amb tu, pero si es deixend e fer les corrides , els toros deixaran d'existir a Españya , ja que ningu els voldra criar !

:shock:

Les espècies no deixen d'existir perquè els criadors les deixen de criar. És més, a Catalunya i més concretament a les serralades dels Pirineus, la serralada interior, a la zona volcànica de la garrotxa i als ports de Tortosa-Beseit, entre d'altres, hi ha bous (o braus) en llibertat. Així que, per un parell de families que els deixin de criar no s'extingiran.

A part d'això, et diré també que molts dels que crien bous per fer-los córrer en una plaça també crien bous per menjar o vaques per fer llet; així fan una acurada selecció dels bous que porten a la plaça, ja que tot bou es bo per menjar i tota vaca bona per fer llet.

I malament que t'has documentat. L'anomenat correbous, també conegut com bou capllaçat o caplligat, es una festa que es fa als pobles del sud de catalunya, i consisteix en lligar un bou per les banyes i fer-lo córrer pels carrers del poble. El que tu fas referència són els bous (o braus) embolats, els quals se'ls hi enganxa amb uns gats de ferro a les banyes, dues boles de foc (una a cada banya) i se'l fa córrer per la plaça, la "festa" acaba quan el foc s'apaga.

Ah, he oblidat especificar (encara que penso que igualment es una crueltat imperdonable), que a cap dels dos bous se'ls clava cap tipus de ganivet, espasa o ganxo en qualsevol moment de la "festa".

La pròxima vegada que t'informes fes-ho una mica millor, si et plau.
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: oldow » 29 jul. 2010, 17:48

Mare meva, els meus pares són del sud de catalunya i quan anem per allà per vinaros i els voltants, les festes majors posen els bous/ braus en una plaça i els fan correr i la gent dintre unes estructures de ferro, va osrtint per fer-lo correr res més i ami encara que no he baixat mai no veig que ho pasin malament, potser "s'estresen" una mica perquè els fan correr per allà però no sufreixen danys ni res com molt bé a dit en surc.

També he vist en directe el bou embolat a la nit i estava molt bé, vale que el animal ho pasara una mica malament, però despres s'apaga i ja està
oldow
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Claptons fan » 30 jul. 2010, 04:15

A mi, cuando en debates sociales se empieza a mezclar la politica de si Catalunya is not Spain y viceversa... en fin, creo que el debate ya ha perdido su sentido, pork es mezclar cosas, no se si me explico xD
Y los toros... no me gusta eso de que matar a los animales sea espectaculo, pero veo un sinsentido prohibirlos cuando de toda la vida la gente ha comido carne xD Y esque los animales de ganado, muchas veces, tampoco tienen un festival de vida (o al menos como la de un toro antes de ir a la plaza, que joer como se las gasta pastando por el monte...)
En fin, que me da rabia que la gente vaya a las manifestaciones antitaurinas y luego se vayan a celebrarlo al Mcdonals, comprandose un Happy Meal porque están más happies por haber hecho algo bueno.
Claptons fan
Començo
Començo

Entrades: 11
Membre des de: 12 maig 2010, 20:57

EntradaAutor: oldow » 30 jul. 2010, 04:58

Claptons fan ha escrit:A mi, cuando en debates sociales se empieza a mezclar la politica de si Catalunya is not Spain y viceversa... en fin, creo que el debate ya ha perdido su sentido, pork es mezclar cosas, no se si me explico xD
Y los toros... no me gusta eso de que matar a los animales sea espectaculo, pero veo un sinsentido prohibirlos cuando de toda la vida la gente ha comido carne xD Y esque los animales de ganado, muchas veces, tampoco tienen un festival de vida (o al menos como la de un toro antes de ir a la plaza, que joer como se las gasta pastando por el monte...)
En fin, que me da rabia que la gente vaya a las manifestaciones antitaurinas y luego se vayan a celebrarlo al Mcdonals, comprandose un Happy Meal porque están más happies por haber hecho algo bueno.

Estic d'acord en això de mesclar política i debats socials, però en lo altre:

Jo crec que és molt diferent matar un animal a l'escurxador, matar-lo per alimentar-te que fer ballar a un animal anar-li clavant coses perquè la gent no s'aburreixi i finalment quan el toro ja està mig dessagnat cansat i abatut, matar-lo perquè ja no dona espectacle i la gent ya no es diverteix.
oldow
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 30 jul. 2010, 10:00

Si mas de uno viese como matan al cerdo o a la vaca que se come en casa tranquilo se deberia de hacer vegetariano. No digo mas.

Yo lo he visto, y en comparacion al toro de una corrida, el toro sufre menos.
If mess with the best, Die like the rest
4c1d-N2O
He lligat amb la guitarra

Entrades: 525
Membre des de: 29 des. 2007, 19:52

EntradaAutor: khirareg » 30 jul. 2010, 10:50

4c1d-N2O ha escrit:Si mas de uno viese como matan al cerdo o a la vaca que se come en casa tranquilo se deberia de hacer vegetariano. No digo mas.

Yo lo he vsto i sigo comiendo carne, al menos en mi pueblo los matan rapido i indoloramente.
Actualmente esta prohibido hacer la matanza del cerdo i dejar que se desangre, por questiones higienicas i porque es una tortura al fin i al cabo.
Ademas quando matan a una vaca no cobran entrada para ver como la matan, ni se aplaude a la pistola de aire comprimido que se carga a la vaca.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
c3pMOD
c3pMOD

Entrades: 1580
Membre des de: 26 març 2009, 02:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jaumetreixi » 30 jul. 2010, 11:55

4c1d-N2O ha escrit:Si mas de uno viese como matan al cerdo o a la vaca que se come en casa tranquilo se deberia de hacer vegetariano. No digo mas.

Si, pero se hace un espectaculo ?

Posiblemente, sufrira mas una persona que se muere de una enfermedad cronica que las mujeres que apedrean en paises islamicos, pero no por eso es una TRADICION CULTURAL horrible.
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: jaumetreixi » 30 jul. 2010, 12:13

Claptons fan ha escrit:A mi, cuando en debates sociales se empieza a mezclar la politica de si Catalunya is not Spain y viceversa... en fin, creo que el debate ya ha perdido su sentido, pork es mezclar cosas, no se si me explico xD

La question es si el debate ya es politico o los medios de comunicacion quieren convencer-nos de que lo es.
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: hardcano12 » 30 jul. 2010, 15:00

La qüestión es sencilla i creo que hay un gran fondo detras de esta prohibición:

1: Es una tapadera para no hablar de temas económicos
2: La excusa del maltrato animal no es mas que otra excusa para eliminar un icono nacional

I si nos ponemos, esos toros son toros de lidia, criados especialmente para eso. Además, és facil, si no te gustan los toros no vayas a ver-los. I de paso, porque no prohiben los mataderos, la pesca, la caza o los zoos?? Porque perdonad, pero ami no me gustaria ser un animal de zoo, encerrado como a un mono de feria, o ser un delfín que no para de hacer acrobacias.. para que?? para divertir al público; i seguro que si cerraran el zoo, nos enfadariamos mucho...
Ya puestos, porque no prohiben los toros en general??? porque los toros embolats siguen en las fiestas...

en fin... es mi punto de vista i no me gustan las corridas ni nada. Sólo que si no me gusta no voi a ver-lo; pero hay gente que si que les gusta i la palabra prohibición és muy fuerte i atenta a la libertad de los que si quieren ver a los toros.

Creo que hay cosas mucho mas importantes que prohibir las corridas i el Estatut...
"Yo, ¿Dios? Naah, sólo su mano derecha"Gene Simmons

My fuckin' guitar <--> Cort Vx 4x
Imatge
hardcano12
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 125
Membre des de: 07 gen. 2010, 21:55
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: curial » 30 jul. 2010, 19:01

jaumetreixi ha escrit:

La question es si el debate ya es politico o los medios de comunicacion quieren convencer-nos de que lo es.

tens tota la raó pero tot i que menjem carn no la anem matan a poc a poc davant dels aplaudiments del public

tu ke preferiries ke et tiressin un tret i adeu o que t'anessis morint a l'hospital a puc a poc dessagnante i ke encara la gent s'en alegri!!!!
curiaal
curial
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 253
Membre des de: 17 gen. 2009, 19:11
Ubicació: Santa colomade Farners Ratafiaaa

EntradaAutor: jaumetreixi » 30 jul. 2010, 20:19

hardcano12 ha escrit:La qüestión es sencilla i creo que hay un gran fondo detras de esta prohibición:

2: La excusa del maltrato animal no es mas que otra excusa para eliminar un icono nacional

I si nos ponemos, esos toros son toros de lidia, criados especialmente para eso. Además, és facil, si no te gustan los toros no vayas a ver-los. I de paso, porque no prohiben los mataderos, la pesca, la caza o los zoos?? Porque perdonad, pero ami no me gustaria ser un animal de zoo, encerrado como a un mono de feria, o ser un delfín que no para de hacer acrobacias.. para que?? para divertir al público; i seguro que si cerraran el zoo, nos enfadariamos mucho...
Ya puestos, porque no prohiben los toros en general??? porque los toros embolats siguen en las fiestas...

en fin... es mi punto de vista i no me gustan las corridas ni nada. Sólo que si no me gusta no voi a ver-lo; pero hay gente que si que les gusta i la palabra prohibición és muy fuerte i atenta a la libertad de los que si quieren ver a los toros.

Creo que hay cosas mucho mas importantes que prohibir las corridas i el Estatut...

1: Entonces, cuando es buen momento? Despues de la crisis ? NO coño, que estaremos en pleno momento de crecimiento economico!!!!! Cuando estemos en un periodo de estabilidad ? No joder, que la seleccion nacional de criquet habra ganado el europeo jugando al estilo del Escala Criquet Club !!!!!
La question es que, para canviar las tradiciones o defender la cultura racional siempre sera mal momento, ya que hay cosas mas importantes que hacer.
2: no te parece que el toreo sea un maltrato al animal :S ? A ti que te parecen los propietarios de perros que los cuelgan cuendo estan viejos para ahorrar-se el dinero de la vacuna mortal ? I en canarias si que era la razon principal no ??

Pues que los toros de lidia toreen en otras regiones, que solo se ha prohibido en catalunya.
Que yo sepa, ni en mataderos, zoos, inclusso en la pesca, se hace un espectaculo, al menos que en els escorxador ( lo siento, no me salia en catalan) cada vez que se mata a un vacuno, todo los trabajadores de la planta saquen pañuelos blancos i aplaudan als sudodicho !!! No confundamos el espectaculo de la sangre con otros espectaculos y actividades que derivan de las necessidades humanas, porque no tienen nada que ver !!!!!
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Sruc » 31 jul. 2010, 05:31

hardcano12 ha escrit:La qüestión es sencilla i creo que hay un gran fondo detras de esta prohibición:

El tema econòmic el pinten més gran del que realment és, així que no serveix de res dir que el "tapen" quan realment el seu principal propòsit es fer-ho com més enorme millor.

I si nos ponemos, esos toros son toros de lidia, criados especialmente para eso. Además, és facil, si no te gustan los toros no vayas a ver-los.

És evident que si no m'agraden els bous no els aniré a veure, tampoc m'agraden els assasins i no per això els ignoro.

I de paso, porque no prohiben los mataderos, la pesca, la caza o los zoos?? Porque perdonad, pero ami no me gustaria ser un animal de zoo, encerrado como a un mono de feria, o ser un delfín que no para de hacer acrobacias.. para que?? para divertir al público; i seguro que si cerraran el zoo, nos enfadariamos mucho...

Estic d'acord amb els zoològics, els animals no són cap espectacle, però tot i això no té ni punt de comparació amb els bous.

El camí de 10000 km comença amb el primer pas.

Sí, la fam al món, però igualment, tampoc li fa cas ningú.
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Morse » 31 jul. 2010, 18:57

Esta nueva ley, es un intento de los catalanes para quitar una fiesta tradicional española para conseguir la independencia, a mi los toros me encantan, mirando aparte de la prohibicion y de todo eso, sabeis la de gente que se va a quedar en el paro? detras de cada corrida (no penseis mal joder XD) hay mucha gente. Torero, criador, el que tele la capa, el del traje, hay muchisima gente.
Y la gente que dice que se maltrata el animal, sabeis como se hace el foie? las salchichas o todo eso? si decis que es para fines alimenticios, entonces comeros un toro y dejad de decir tonterias, admeas un toro que demonios hace por vosotros? una cosa es un gato, un perro, que te hace compañia,pero un toro..., a mi no me parece muy bien matar al toro, pero la verdad, por mi no hace nada a parte de que al final del todo, el animal muere.
Respeto la decision del Parlament, pero hay gente que no atiende a razones por las cuales la fiesta se a prohibido.
Morse

Entrades: 425
Membre des de: 07 gen. 2010, 00:22

EntradaAutor: Gerard Merino » 31 jul. 2010, 19:05

Morse ha escrit:Esta nueva ley, es un intento de los catalanes para quitar una fiesta tradicional española para conseguir la independencia, a mi los toros me encantan, mirando aparte de la prohibicion y de todo eso, sabeis la de gente que se va a quedar en el paro? detras de cada corrida (no penseis mal joder XD) hay mucha gente. Torero, criador, el que tele la capa, el del traje, hay muchisima gente.
Y la gente que dice que se maltrata el animal, sabeis como se hace el foie? las salchichas o todo eso? si decis que es para fines alimenticios, entonces comeros un toro y dejad de decir tonterias, admeas un toro que demonios hace por vosotros? una cosa es un gato, un perro, que te hace compañia,pero un toro..., a mi no me parece muy bien matar al toro, pero la verdad, por mi no hace nada a parte de que al final del todo, el animal muere.
Respeto la decision del Parlament, pero hay gente que no atiende a razones por las cuales la fiesta se a prohibido.

El que no en té ni idea ets tu.

Quina diferència hi ha entre un gat i un toro que sigui manso? Que és més gran i té banyes?

Jo he menjat brau i m'ha agradat. Però jo no dic que no es mati, sinó que non es maltracti. Estàs defensant que molta gent es quedarà al paro, posem un altre exemple:

Una fabrica d'armes de foc. No la tanquem Déu meu!!!! Irracionals que sou!!! No veieu que es quedaran al paro molta gent!!!????

A tu no t'agradaria que t'ho fessin a tu veritat? Doncs a un toro tampoc li fa gràcia. Perquè si tu faig jo a tu podria dir: A no, és que al final ha acabat mort, no importa el que li haji fet durant hores a la Plaça i el que l'hem maltractat 48h abans al pobre Morse xD Si ell no pateix, que es calven les banderilles a zones que té insensibilitzades, no veus que està tambalejant-se i li fallen les cames perquè no fa prou esport? I la sang que li surt de la boca és Ketchup! Bah..total, ha acabat mort xD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2149
Membre des de: 12 ago. 2009, 06:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Sruc » 31 jul. 2010, 21:16

Cada vegada que obres la boca surt CH4 Morse (i cadascú que ho entengui com vulgui).

Aprèn a estructurar el que dius, a tenir les idees clares i a no contradir-te, a pensar quan escrius, a millorar la teva ortografía, a respectar la opinió dels altres i a no dir bajanades sense sentit com:
admeas un toro que demonios hace por vosotros? una cosa es un gato, un perro, que te hace compañia,pero un toro..., a mi no me parece muy bien matar al toro, pero la verdad, por mi no hace nada a parte de que al final del todo, el animal muere.
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: nil_GNR » 01 ago. 2010, 13:24

admeas un toro que demonios hace por vosotros? una cosa es un gato, un perro, que te hace compañia,pero un toro..., a mi no me parece muy bien matar al toro, pero la verdad, por mi no hace nada a parte de que al final del todo, el animal muere.
[/quote]

Quina classe de persona diria això...

Mira com que hi han 5000 milions de persones al món que no fan res per mi en les podem carregar totes que me la suda!
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 120
Membre des de: 18 oct. 2009, 13:46

Següent

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant