RESULTAT ACCES SELECTIVITAT

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

RESULTAT ACCES SELECTIVITAT

EntradaAutor: jaumetreixi » 19 jul. 2010, 12:02

Bueno gent, com ja sabreu la penya que ha fet aquest any segon de batxillerat i selectivitat, avui ens han donat els resultat de l'assignacio de places de l'universitat.

Us ha tocat la primera opcio? On aneu? ...

PD: Els universitaris podeu aprofitar per desanimar-nos i fer-nos creure que sera imposible acaba la uni.

Percert, primera opcio, engenyeria civil a l'UPC.
EL GUITARRAZO !!!http://www.youtube.com/watch?v=5HSH6Vb__dI
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Entrades: 159
Membre des de: 04 abr. 2009, 12:39

Re: RESULTAT ACCES SELECTIVITAT

EntradaAutor: Gerard Merino » 19 jul. 2010, 13:34

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!! :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: jaumetreixi » 19 jul. 2010, 13:55

Gerard Merino ha escrit:MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!! :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja:

No se si es bo o dolent XD xD
En fi... SOrt a tothom !!!
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: khirareg » 19 jul. 2010, 17:10

Nois us espera la millor i a la vegada la pitjor etapa de la vostra vida.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: spezial__k » 13 set. 2010, 00:35

S'examen de matemàtiques de ciències a ses Illes Balears, va ser bastant més complicat que anys anteriors. Molta gent se queixa de que puntuen molt baix generalment a totes ses matèries pel fet que sa UIB (Universitat de les Illes Balears) vol acollir a més alumnat, perquè moltíssima gent de per aquí vol partir a sa península, com era es meu cas.

Quan feia 1r de batxillerat volia fer arquitectura a Barcelona, i no me quedava d'altre que entrar a una pública. Mirant es nivell i sa mitjana que se necessitava, vaig passar a voler estodiar enginyeria d'edificació aqui a sa UIB. Sa nota de tall que demanaven era precisament sa que jo tenia, només hi havia 80 places, i finalment me vaig quedar a 10 persones de poder entrar.

Vaig estar mirant altres alternatives a sa mateixa universitat (no n'hi ha més a Mallorca xD) però no m'agradava cap. Aquest any començaré amb una enginyeria agroalimentària que pot estar bé, però l'any que ve tornaré a fer fase específica de selectivitat i intentaré un altre pic entrar a edificació. De totes maneres, per totes les assignatures que me convaliden al llarg dels 4 anys, crec que me treuré ses dues carreres xDD

Així mateix, trob molt injust que sa única enginyeria de totes ses que se fan a sa UIB que tengui places limitades sigui edificació, a totes ses altres se pot entrar aprovant selectivitat..
spezial__k
Començo
Començo

Entrades: 13
Membre des de: 05 jul. 2010, 10:14
Ubicació: Palma de Mallorca

EntradaAutor: jaumetreixi » 13 set. 2010, 00:37

spezial__k ha escrit:S'examen de matemàtiques de ciències a ses Illes Balears, va ser bastant més complicat que anys anteriors. Molta gent se queixa de que puntuen molt baix generalment a totes ses matèries pel fet que sa UIB (Universitat de les Illes Balears) vol acollir a més alumnat, perquè moltíssima gent de per aquí vol partir a sa península, com era es meu cas.

Quan feia 1r de batxillerat volia fer arquitectura a Barcelona, i no me quedava d'altre que entrar a una pública. Mirant es nivell i sa mitjana que se necessitava, vaig passar a voler estodiar enginyeria d'edificació aqui a sa UIB. Sa nota de tall que demanaven era precisament sa que jo tenia, només hi havia 80 places, i finalment me vaig quedar a 10 persones de poder entrar.

Vaig estar mirant altres alternatives a sa mateixa universitat (no n'hi ha més a Mallorca xD) però no m'agradava cap. Aquest any començaré amb una enginyeria agroalimentària que pot estar bé, però l'any que ve tornaré a fer fase específica de selectivitat i intentaré un altre pic entrar a edificació. De totes maneres, per totes les assignatures que me convaliden al llarg dels 4 anys, crec que me treuré ses dues carreres xDD

Així mateix, trob molt injust que sa única enginyeria de totes ses que se fan a sa UIB que tengui places limitades sigui edificació, a totes ses altres se pot entrar aprovant selectivitat..

Joder, mira que fa temps que esta obert el tema XD. I el tema de vindre a barna com u veus ??
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: spezial__k » 13 set. 2010, 00:52

jaumetreixi ha escrit:Joder, mira que fa temps que esta obert el tema XD. I el tema de vindre a barna com u veus ??

Crec que acabaré sa/ses carreres aquí, però me fa moltes ganes anar cap allà, segurament mirare de fer un postgrau o alguna cosa, o posar-me a cercar feina per allà directament, sa veritat que encara no tenc molt clar lo de partir, perquè m'he pres, fins ara, tot aquest tema un poc a la lleugera, com si encara no hagues d'arribar, no?? No ho sé, potser un dia me pega una vena i estic 100% decidida a anar cap allà, a mem si puc acabar sa carrera per una universitat de per allà... El tiempo lo dirá! :)

Al final faras enginyeria civil a UPC? O com ha quedat sa cosa?
spezial__k
Començo
Començo

EntradaAutor: jaumetreixi » 13 set. 2010, 00:56

spezial__k ha escrit:
jaumetreixi ha escrit:Joder, mira que fa temps que esta obert el tema XD. I el tema de vindre a barna com u veus ??

Crec que acabaré sa/ses carreres aquí, però me fa moltes ganes anar cap allà, segurament mirare de fer un postgrau o alguna cosa, o posar-me a cercar feina per allà directament, sa veritat que encara no tenc molt clar lo de partir, perquè m'he pres, fins ara, tot aquest tema un poc a la lleugera, com si encara no hagues d'arribar, no?? No ho sé, potser un dia me pega una vena i estic 100% decidida a anar cap allà, a mem si puc acabar sa carrera per una universitat de per allà... El tiempo lo dirá! :)

Al final faras enginyeria civil a UPC? O com ha quedat sa cosa?

sisi, dema començo!!! Vaig veure a algun balear por ahi :) :cool: Sempre es bo se amic dells, perque quan tornen de casa sempre porten unes ensaimades i unes sobrasades sota el braç :)

Aixo de vindra a barna, es questio de ganes, res mes .
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: spezial__k » 13 set. 2010, 01:05

jaumetreixi ha escrit:sisi, dema començo!!! Vaig veure a algun balear por ahi :) :cool: Sempre es bo se amic dells, perque quan tornen de casa sempre porten unes ensaimades i unes sobrasades sota el braç :)

Aixo de vindra a barna, es questio de ganes, res mes .

Sa veritat és que sí, ses amistats que tenc per allà sempre demanen que dugui "reforços" de sobrasades o alguna cosa d'aquestes!! I a s'aeroport, recollint ses maletes a Barcelona.. a sa cinta tot són ensaimades!! xDD

Jo crec que acabaré per Barna, encara que els estius a "sa roqueta" no estan gens malament!! Esper que te vagi molt bé per sa UPC, s'ambient, ses classes i tot!! Jo no començaré fins dia 27!! Me sap greu eh.. :wink:
spezial__k
Començo
Començo

EntradaAutor: RubenMilena » 17 set. 2010, 10:52

Jo acabo de començar enginyeria de l'edificació a l'udg (universitat de girona), ho dic perque he vist que spezial_k també volies fer això.. No sé que hauràs triat al final, però de moment està força bé aquesta carrera, a veure si no es complica massa.. jaja.

Vagi bé
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: spezial__k » 19 set. 2010, 20:40

Ido ja contaràs com va, que jo he d'acabar a edificació sí o sí!!! Ses assignatures són de semestres?? O com va?? Segurament si l'any que ve no puc entrar a edificació aqui a sa UIB, miraré per alguna universitat de Cataluya... :)
spezial__k
Començo
Començo

EntradaAutor: RubenMilena » 19 set. 2010, 21:14

Son assignatures de quadrimestres (4 mesos), tot i això, hi ha algunes que es repeteixen al primer i al segon quadrimestre, per exemple, a primer, al primer quadrimestre estic fent 5 assignatures: fonaments de la fisica 1, fonaments de les matematiques 1, geometria descriptiva, quimica dels materials i construccio 1.
al segon quadrimestre fare: fonaments de la fisica 2, fonaments de les matematiques 2, geotecnia, construccio 2 i dibuix 1.

Moltes d'aquestes assignatures (construccio, dibuix..) es repeteixen durant els darrers cursos perque son materies especifiques de la carrera.

Però el que deia abans, de moment esta força bé (en aquesta 1a semana hem fet en 1 semana tot el que vam fer en 2 anys de batxillerat) pero bueno, es porta com es pot, i si t'agrada (com es el meu cas) has de fer aixo si o si!

Salut i ens veiem per aqui!!

PD: A l'universitat de girona s'hi està molt bé :oops:
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants