Tu propio equipo de futbol!

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Tu propio equipo de futbol!

EntradaAutor: Morse » 19 juny 2010, 17:47

Vamo s aver quien crea el mejor equipo de futbol, a partir de jugadores de qualiquier equipo, poned los titulares y abajo los suplentes, puede haver como mucho de suplentes 4 defensas 4 centrocampistas y 4 delanteros.

El mio seria:
4-3-3
Portero: Valdes
Centrales: pique y puyol
Laterales: maicon y dani alves
Medio centro defensivo: Javier mascherano
Medio centro: Xavi
Mediapunta: Andres iniesta
Extremos: Rooney y messi
Delantero centro:Samuel eto

Suplentes:
-Samuel
-Maxwell
-Azpicultueta
-Cannavaro
-Toure yaya
-Fabregas
-Xabi alonso
-Navas
-Pedro
-Villa
-Buffon
-Quagiarella

Cual es vuestro ekipo?? :cool: :cool:
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

Re: Tu propio equipo de futbol!

EntradaAutor: MRK » 19 juny 2010, 20:36

Ets del Madrid, no?

:taja: :lol:
MRK
Moderador de l'edat mitjana
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: TheBrowling » 20 juny 2010, 12:57

Osties... el meu equip titular seria quasi igual que el teu...

Porter: Casillas/Julio César
Centrals: Piqué, Puyol/ Pepe, Terry
Laterals: Maicon/Alves, Zanetti/Drenthe :lol: :lol: (es broma, que quedi ben clar)
Al mig camp: Iniesta, Xavi, Cesc, Gerrard, Mascherano, Xabi Alonso (sense ordre fix)
Davanters: Messi, Cristiano, Rooney, Robben, Milito, Tévez, Villa.... hi ha tants...
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 20 juny 2010, 15:43

Equip titular
Imatge

Suplents
Casillas
Van der Sar

Piqué
Ferdinand
Nesta
Maicon

Gerrard
Pirlo
Ballack
Kaka'

Eto'o
Cristiano Ronaldo
Forlán
Villa

Molts itnercambiables per anar fent rotacions :cool:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: TheBrowling » 20 juny 2010, 16:15

Tens bon gust Gerard, m'agrada, m'agrada... :cool:
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 20 juny 2010, 16:27

TheBrowling ha escrit:Tens bon gust Gerard, m'agrada, m'agrada... :cool:

És de les poques coses que domino, i tampoc en sé massa jejeje xD

Estava per posar a l'Agüero, però quin crack trec?? xDD

A mi la teva alineació també em mola :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 20 juny 2010, 22:00

MRK ha escrit:Ets del Madrid, no?

:taja: :lol:

si xD xD xD xD xDD
Morse

EntradaAutor: Morse » 20 juny 2010, 22:02

Gerard Merino ha escrit:Equip titular
Imatge

Suplents
Casillas
Van der Sar

Piqué
Ferdinand
Nesta
Maicon

Gerrard
Pirlo
Ballack
Kaka'

Eto'o
Cristiano Ronaldo
Forlán
Villa

Molts itnercambiables per anar fent rotacions :cool:

digamos que a mi buffon me gusta mucho, pero es bastante irregular, en eso no hay supere a valdes, y no se, terry lo dejaria de suplente antes que a pique, y drogba... xd bueno, tienes buen gusto, pero como pones a xavi d mediocentro defensivo y a iniesta de medio centro :muelte: :muelte:

xDD
Morse

EntradaAutor: Gerard Merino » 21 juny 2010, 01:56

Morse ha escrit:digamos que a mi buffon me gusta mucho, pero es bastante irregular, en eso no hay supere a valdes, y no se, terry lo dejaria de suplente antes que a pique, y drogba... xd bueno, tienes buen gusto, pero como pones a xavi d mediocentro defensivo y a iniesta de medio centro :muelte: :muelte:

xDD

Pot ser, però Buffon és la màquina xDD I Valdés...És molt i molt bò, però no diguis que és súper regular perquè no ho és jajaja
Terry de suplent?? A piqué encara li queda una mica d'experiència i Terry ja és veterà. Drogba és murri i gat vell, se les sap totes, avui per exemple ho ha demostrat quan ha jugat contra Brazil. :taja: :taja:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: felipam » 21 juny 2010, 13:16

Jo només dic/vui una cosa... Pique delanter centre!!!!!
felipam
Primers acords
Primers acords

Entrades: 29
Membre des de: 09 gen. 2008, 22:11

EntradaAutor: bendo » 21 juny 2010, 14:31

Buffon està lesionat i probablement no sols es perd el mundial, sino que ja no tornarà a ser el mateix
Arrivederci, ultim de la vechia guardia.
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Gerard Merino » 21 juny 2010, 15:50

bendo ha escrit:Buffon està lesionat i probablement no sols es perd el mundial, sino que ja no tornarà a ser el mateix
Arrivederci, ultim de la vechia guardia.

Ja.... :cry:
Però igualment no el trec de la titularitat :cool: :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 21 juny 2010, 16:28

Gerard Merino ha escrit:
Morse ha escrit:digamos que a mi buffon me gusta mucho, pero es bastante irregular, en eso no hay supere a valdes, y no se, terry lo dejaria de suplente antes que a pique, y drogba... xd bueno, tienes buen gusto, pero como pones a xavi d mediocentro defensivo y a iniesta de medio centro :muelte: :muelte:

xDD

Pot ser, però Buffon és la màquina xDD I Valdés...És molt i molt bò, però no diguis que és súper regular perquè no ho és jajaja
Terry de suplent?? A piqué encara li queda una mica d'experiència i Terry ja és veterà. Drogba és murri i gat vell, se les sap totes, avui per exemple ho ha demostrat quan ha jugat contra Brazil. :taja: :taja:

valdes para mi es bastante regular la verdad, terry es muy bueno, como todos los veteranos, tiene un posicionamiento increible al igual que marquez, en eso las promesas no superan a los veteranos porque a pique le ganan la espalda facilmente en pases de profundidad pero bueno, igualmente es :brutal: todopoderoso xDD

Y drogba me cae.... >:-E >:-E

Nadie se anima a hacer su propia alineacion?? :taja: :taja:
Morse

EntradaAutor: Rugec » 25 juny 2010, 19:44

11 inicial:

Valdes
Dani Alves Piqué Lucio Maicon
Mascherano
Xavi Cesc
Messi Villa Cristiano

Suplents:

Julio César
Maxwell
Terry
Puyol
Sergio Ramos
Busquets
Iniesta
Silva
Rooney
Milito
Robinho
Imatge

Ho haveu vist aixo? Ho haveu vist!!!!!!!!!!! La mare que'ns va parir!
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: bendo » 27 juny 2010, 22:34

valdes? no teniu ni idea de futbol

molt de visca el barça pero al fil que es va crear sobre el mundial l'unic que ha aparegut es un usuari que diu que no li agrada el futbol

alguns segurament esteu al mateix nivell que un amic que hui m'ha dit que el gol de Villa va ser de potra y que Xavi Alonso y Torres no valen res.

anda que...

ale, ja m'he desfogat
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Morse » 27 juny 2010, 22:58

bendo ha escrit:valdes? no teniu ni idea de futbol

molt de visca el barça pero al fil que es va crear sobre el mundial l'unic que ha aparegut es un usuari que diu que no li agrada el futbol

alguns segurament esteu al mateix nivell que un amic que hui m'ha dit que el gol de Villa va ser de potra y que Xavi Alonso y Torres no valen res.

anda que...

ale, ja m'he desfogat

Tanto xabi alonso como torres me estan decepcionando pero gravemente, alonso el que menos porque al menos, hace bien su trabajo y lo que hace normalmente lo hace bien (pelotazos largos) pero torres, madre mia... que marcara contra polonia, un equipo de barrio no le quita que sea el jugador menos en forma de toda la plantilla española
Morse

EntradaAutor: Morse » 28 juny 2010, 13:38

anda que...

ale, ja m'he desfogat

lo de valdes es comprensible porque estamos hablando de una alineacion actual, ahora mismo ninguno le hace sombra, ni casillas, ni buffon, ni diego alves NADIE

segun tu cual pondrias?
Morse

EntradaAutor: Gerard Merino » 28 juny 2010, 14:48

anda que...

ale, ja m'he desfogat

Estic a favor teu amb lo de Valdés. És molt bò, però és molt irregular i és zamora gràcies al tros de defensa que té el Barça.

M'encanta el futbol, tinc el títol d'entrenador (siiii me'l vaig treure al final TOMA!!!! jejejeje), m'he xupat tots els partits i molts resums post-partit. Amb això no vull fardar ni res, simplement donar a conèixer la meva ''passió?'' pel futbol :taja:

El gol de Villa im-pres-si-o-nant :brutal: i qui digui que va ser potra que es planteji què fa amb la seva vida. És un dels millors gols el de Villa, però el millor per mi per ara és el d'ahir de Tévez...bfff...Quina potència i precisió déu meu... :geek:

Xabi Alonso no el trobo una eminència, però és molt bò. Ara...Torres...bffff...Irregularitat com Valdés. Pels resultats, sembla que només sigui bò contra el Barça i amb el Liverpool :lol:

PD: Va ja postejarem algo al mundial i farem debat del bò, sense piques ni res. Un debat com Déu mana! :taja:

PD2: Avegades és bò sulfurar-se i desfogar-se tot seguit, és molt gratificant. Està demostrat científicament :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: bendo » 28 juny 2010, 15:39

Morse ha escrit:lo de valdes es comprensible porque estamos hablando de una alineacion actual, ahora mismo ninguno le hace sombra, ni casillas, ni buffon, ni diego alves NADIE

segun tu cual pondrias?

Eso que has dicho es una incorrección.
Casillas es de lo mejor que hay, Buffon es de lo mejor que hay, y para mi ahora mismo el mejor portero del mundo es Julio Cesar (brasil e inter)
no se puede comparar a los tres mejores porteros del mundo (ni a veinte), pero yo creo que estos son los mejores, y ara mismo el que mas en forma esta es Julio César, recuerda que buffon està lesionado, y probablemente esa minima diferencia ha dejado fuera a Italia, por que Marcheti podria haber hecho algo más en los goles, no es que tenga la culpa, pero una pequeña diferencia como esa suele definir que pases una ronda más o una ronda menos (es decir, de campeon a subcampeon, de octavos a cuartos, etc; no que eslovenia con buffon ganaria el mundial)

lo de valdes solo es comprensible desde el punto de vista de un forofo del barça

del bosque se lo ha llevado para contentar a la prensa por que sabe que no va a jugar ni un minuto. madre mia si dependieramos de el, no es un portero del que puedas fiarte, depende mucho de la defensa
el barça y el madrid se hubieran cambiado los porteros la temporada pasada el barça habria ganado todos los partidos y el valencia seria segundo.

vale que tengamos jugadores en baja forma, pero de ahi a decir que no valen nada (torres, alonso, silva), es un mundo de desconocimiento el que revelan tales comentarios

el gol de Villa: perfecte.
vale que es troba el baló...: per que anava a buscarlo y estava en la jugada
pero VILLA NO ES ZURDO i li pega en la zurda, en menos de 1 segon ha de vore la porta buida, que te el baló prop, anar a buscarlo, y pegarli en la cama que millor li ve, no en la bona. i això ho fan els cracks, no els que tenen sort
JO MATEIX podria haver marcat eixe gol, pero només amb un 5% de posibilitats de marcar, aleshores podriem dir que es sort,
no podem dir que es potra cuan el pichichi español chuta, aleshores que es el futbol, chutar arreu a vore si entra? va home va

Torres: li falten minuts, ve de lesions, no acaba de afinar...
pero tenir un company ajuda a Villa BARBARITATS, y això ens va molt be, que villa, que si que esta fi, tinga més espai, i ahi es on matem
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Gerard Merino » 28 juny 2010, 16:02

bendo ha escrit:el gol de Villa: perfecte.
pero VILLA NO ES ZURDO i li pega en la zurda, en menos de 1 segon ha de vore la porta buida, que te el baló prop, anar a buscarlo, y pegarli en la cama que millor li ve, no en la bona. i això ho fan els cracks, no els que tenen sort
JO MATEIX podria haver marcat eixe gol, pero només amb un 5% de posibilitats de marcar, aleshores podriem dir que es sort,
no podem dir que es potra cuan el pichichi español chuta, aleshores que es el futbol, chutar arreu a vore si entra? va home va

Jo estava parlant d'aquest gol! :shock: :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 28 juny 2010, 16:13

Gerard Merino ha escrit:
bendo ha escrit:el gol de Villa: perfecte.

Jo estava parlant d'aquest gol! :shock: :brutal:

un gol impresionante, uno de los mejores jugadores españoles del futbol sin dudar
Morse

EntradaAutor: bendo » 28 juny 2010, 16:22

pos millor mho poses per a defendre a villa de les veus ignorants
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Morse » 28 juny 2010, 16:27

bendo ha escrit:pos millor mho poses per a defendre a villa de les veus ignorants

eing? :???: :???: :roll:
Morse

EntradaAutor: Gerard Merino » 28 juny 2010, 16:54

bendo ha escrit:pos millor mho poses per a defendre a villa de les veus ignorants

Doncs sip :taja:

Morse ha escrit:eing? :???: :???: :roll:

Que aquest gol reafirma que Villa és un dels grans, i és per callar boques que diuen que no és bò. :cool:
No Bendo?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 28 juny 2010, 17:07

Gerard Merino ha escrit:

Doncs sip :taja:

Morse ha escrit:eing? :???: :???: :roll:

Que aquest gol reafirma que Villa és un dels grans, i és per callar boques que diuen que no és bò. :cool:
No Bendo?

A vale XD
La veritat esque no se on veuen lo dolent d'aquest jugador, perque es una meravella
Morse

Següent

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant