Viciat a algun videojoc ?

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Re: Viciat a algun videojoc ?

EntradaAutor: Gerard Merino » 21 juny 2010, 23:17

Jo jugo al Hattrick i al Popmundo, i fa uns anys jugava al Travian (vaig guanyar el Server 4) :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Morse » 21 juny 2010, 23:21

Gerard Merino ha escrit:Jo jugo al Hattrick i al Popmundo, i fa uns anys jugava al Travian (vaig guanyar el Server 4) :taja:

yo jugava al metin2 hasta que me di cuentad e que perdia el tiempo xDD
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: oldow » 21 juny 2010, 23:55

Jo vaig jugar durant molt de temps a l'ikariam era molt boo pero ho viag deixar
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: 3nr1c » 22 juny 2010, 09:48

Morse ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Jo jugo al Hattrick i al Popmundo, i fa uns anys jugava al Travian (vaig guanyar el Server 4) :taja:

bueno, es que el metin2 te tiene que gustar mucho para jugar más de dos semanas seguidas [creo yo] :cool: :cool: :cool:
3nr1c
Primers acords
Primers acords

Entrades: 29
Membre des de: 21 juny 2010, 16:00

EntradaAutor: oldow » 22 juny 2010, 11:32

3nr1c ha escrit:
Morse ha escrit:

bueno, es que el metin2 te tiene que gustar mucho para jugar más de dos semanas seguidas [creo yo] :cool: :cool: :cool:

AJAJAJAJ xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
2 semanas, si te pasas 2 semanas, te tiene que gustar ir al psicologoo :muelte: :muelte: :muelte:
xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD :taja: :solo:
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: floketa » 16 ago. 2010, 22:51

Encara hi jugues al popo?? Jo segueixo viciada jejejejee...quin era el teu pj, que vam perdre el contacte, claro si no ets vip no tens telèfon....
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

Entrades: 46
Membre des de: 23 abr. 2009, 11:08
Ubicació: A la boira de Lleida potser m-hi trobes...o no...

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 01:49

floketa ha escrit:Encara hi jugues al popo?? Jo segueixo viciada jejejejee...quin era el teu pj, que vam perdre el contacte, claro si no ets vip no tens telèfon....

Si encara hi jugo xDD el meu ID es aquest :arrow: 2319859

Avui he dominat Composicio 100%!!!!! Ara fare una cançoneta per variar i que no se'm cansi i digui ''es tant avorrit...''. I quan la crei i la puji al 100% de practica, anire a per Lirica que estic a 80%
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 17 ago. 2010, 09:37

Gerard Merino ha escrit:
floketa ha escrit:Encara hi jugues al popo?? Jo segueixo viciada jejejejee...quin era el teu pj, que vam perdre el contacte, claro si no ets vip no tens telèfon....

Si encara hi jugo xDD el meu ID es aquest :arrow: 2319859

Avui he dominat Composicio 100%!!!!! Ara fare una cançoneta per variar i que no se'm cansi i digui ''es tant avorrit...''. I quan la crei i la puji al 100% de practica, anire a per Lirica que estic a 80%

Yeah! Ets tot un hacha!! :P :P :metal:
Ara tens que pujar un subgènere, si no no et sortiràn bé. Ja saps, compondre balades, easy-listenings, comercials, com a mínim a 8*...i si vols més consells sobre composició m'envies un misstage pel popo :arrow: id 278669
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 13:17

floketa ha escrit:Yeah! Ets tot un hacha!! :P :P :metal:
Ara tens que pujar un subgènere, si no no et sortiràn bé. Ja saps, compondre balades, easy-listenings, comercials, com a mínim a 8*...i si vols més consells sobre composició m'envies un misstage pel popo :arrow: id 278669

Millor pujar un subgènere d'aquests abans que pujar lirica que em queden 2 estrelles per tindre'l a 100%? (pregunto) :P
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 17 ago. 2010, 13:41

Gerard Merino ha escrit:Millor pujar un subgènere d'aquests abans que pujar lirica que em queden 2 estrelles per tindre'l a 100%? (pregunto) :P

El subgènere és esencial en la composició de bones cançons. Ja que tens 10 en composició, pots anar a per les 10 en lírica. Però tens que pujar un subgènere, en cas contrari per moltes estrelles que tinguis la cançó no et sortirà bé.
Hi ha molts altres detalls apart de les habilitats: comnçar la cançó en un apartament (no val un altre local) al 100% de salut, començar la cançó i no parar de compondre fins que la acabis (o sigui, acabar-la l'abans posible) pero sense usar XP, que és contraproduent...
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 16:07

floketa ha escrit:El subgènere és esencial en la composició de bones cançons. Ja que tens 10 en composició, pots anar a per les 10 en lírica. Però tens que pujar un subgènere, en cas contrari per moltes estrelles que tinguis la cançó no et sortirà bé.
Hi ha molts altres detalls apart de les habilitats: comnçar la cançó en un apartament (no val un altre local) al 100% de salut, començar la cançó i no parar de compondre fins que la acabis (o sigui, acabar-la l'abans posible) pero sense usar XP, que és contraproduent...

Si encara no he completat el diari de la mare (em falta passar nit a hotel nomes) xDD
Soc bastant novell :oops: El que no he fet mai es utilitzar experiencia per acabar una canço. Prefereixo utilitzar el punt o 2punts que em donen els diumenges per Talent musical.

Llavors, faig lirica (que em queden 2* nomes) i despres per exemple Easy Listening fins a 8*? I despres Balades fins a 8*? (per exemple)
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 17 ago. 2010, 16:36

Gerard Merino ha escrit:Si encara no he completat el diari de la mare (em falta passar nit a hotel nomes) xDD
Soc bastant novell :oops: El que no he fet mai es utilitzar experiencia per acabar una canço. Prefereixo utilitzar el punt o 2punts que em donen els diumenges per Talent musical.

Llavors, faig lirica (que em queden 2* nomes) i despres per exemple Easy Listening fins a 8*? I despres Balades fins a 8*? (per exemple)

Amb que pugis un subgènere hi ha bastant. No et fa falta més, després només compons balades (o el que sigui) i ja està :)

Ensaja un parell de vegades, o tres, en setmana, encara que sigui només una cançó. Així obtindràs 3xp en contes de 2, i et recomano que els gastis en inteligència, ja que així pujaràs més ràpid les habilitats.
I també és important que tinguis unes bones estrelletes en el teu gènere musical (rock, no?). A partir d'aqui, comença a planejar concerts i gires.
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 17:44

floketa ha escrit:Amb que pugis un subgènere hi ha bastant. No et fa falta més, després només compons balades (o el que sigui) i ja està :)

Ensaja un parell de vegades, o tres, en setmana, encara que sigui només una cançó. Així obtindràs 3xp en contes de 2, i et recomano que els gastis en inteligència, ja que així pujaràs més ràpid les habilitats.
I també és important que tinguis unes bones estrelletes en el teu gènere musical (rock, no?). A partir d'aqui, comença a planejar concerts i gires.

Okey amb subgeneres :solo:
Oks, en inteligencia l'exp. :solo:
Sips Rock xD la tinc a 5* crec, ho pujo a 100%? :solo:
Lo de les gires ja ho veurem mes endavant...Ara vaig fent concerts cada 15 dies mes o menys.
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 17 ago. 2010, 20:06

Gerard Merino ha escrit: Okey amb subgeneres :solo:
Oks, en inteligencia l'exp. :solo:
Sips Rock xD la tinc a 5* crec, ho pujo a 100%? :solo:
Lo de les gires ja ho veurem mes endavant...Ara vaig fent concerts cada 15 dies mes o menys.

No cal que la pugis més, Rock. Tens els quest dels dies de Santa Kobe (que va ser diumenge) que, a més de donar-te punts per aconseguir la fita, et dónen 1* extra al gènere que escolleixis. Són 4 quest, cada un d'ells et dóna 1*, i es poden repetir, encara que només es poden fer el dia assenyalat i al lloc assenyalat, es clar.
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 21:23

floketa ha escrit:Tens els quest dels dies de Santa Kobe (que va ser diumenge) que, a més de donar-te punts per aconseguir la fita, et dónen 1* extra al gènere que escolleixis. Són 4 quest, cada un d'ells et dóna 1*, i es poden repetir, encara que només es poden fer el dia assenyalat i al lloc assenyalat, es clar.

Explica'm aixo amb detall siusplau, que es la primera vegada que ho escolto :roll:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 17 ago. 2010, 22:49

Gerard Merino ha escrit:Explica'm aixo amb detall siusplau, que es la primera vegada que ho escolto :roll:

N'hi han quatre, de quests: a Tromso, Moscou, Johannesburg i Singapur. Al temple de cada ciutat, hi ha una estàtua que, si la fas servir, et transporta a un indret que és com una mena de laberint, del que has de trobar la sortida. Als tres primers quest que t'he posat, el que et baixa quan et mous es la salut, i al de Singapur el que et baixa és l'ànim. Quan arribes a la sortida del laberint, si ho has aconseguit, es clar, ets recompensat amb una estrella en el gènere musical que escolleixis, a més de punts per aconseguir la fita, i el corresponent boost de salut o ànim que has perdut en el trajecte.
Si entres a Comunitat--> Fòrum, i busques el fil 1425783.1 allà trobaràs fins i tot mapes.
Et deixo una altra pàgina, que és la biblia de habilitats de popo :arrow: http://www.popmundo.fr/bible/skills-ca
la llista de quests (aquestos són curiositats on pots aconseguir objectes i habilitats extrañes) :arrow: http://www.elponeypisador.com/popoquest/index.php
poposalud (guía de la salud xD) :arrow: http://www.elponeypisador.com/poposalud/index.php
per ara, ja, si em venen més coses al cap ho postejo...
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2010, 23:52

[quote="floketa"]M'he estat mirant tot lo dels Popoquests i sincerament, m'he quedat igual :| No he pillat res xDD He entes molt mes de lo que has dit tu, que el que diu alla a la pagina xDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 18 ago. 2010, 10:13

Gerard Merino ha escrit:M'he estat mirant tot lo dels Popoquests i sincerament, m'he quedat igual :| No he pillat res xDD He entes molt mes de lo que has dit tu, que el que diu alla a la pagina xDD

:shock: jajjajaajaja!!!
Mira, lo dels popoquest són rutes, llocs...on pots aconseguir habilitats especials i objectes únics, cosa que ara, que estàs només pujant habilitats i fent comptats concerts, et pots entretindre a fer, si vols. Ademés, són misteris que la gent trata de resoldre, potser per aixó t'has liat una mica.
No té res a veure amb els quests del dia de Santa Kobe. Ninguna relació. Els quests de kobe són 4, molt definits, que et dónen 4 fites, que només es poden fer un dia a l'any i que, apart dels punts per fita, et dónen l'estrella extra en el gènere musical que escolleixis.
Imatge
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 18 ago. 2010, 14:06

floketa ha escrit: :shock: jajjajaajaja!!!
Mira, lo dels popoquest són rutes, llocs...on pots aconseguir habilitats especials i objectes únics, cosa que ara, que estàs només pujant habilitats i fent comptats concerts, et pots entretindre a fer, si vols. Ademés, són misteris que la gent trata de resoldre, potser per aixó t'has liat una mica.
No té res a veure amb els quests del dia de Santa Kobe. Ninguna relació. Els quests de kobe són 4, molt definits, que et dónen 4 fites, que només es poden fer un dia a l'any i que, apart dels punts per fita, et dónen l'estrella extra en el gènere musical que escolleixis.
Imatge

Collons quin embolic :roll: Lo del dia de Santa Kobe quin dia es?
Lo dels popoquests...Explica-m'ho una miqueta siusplau :oops: Osigui: has d'anar per aqui i despres per alla, etc... :P
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: floketa » 18 ago. 2010, 14:15

Gerard Merino ha escrit:Collons quin embolic :roll: Lo del dia de Santa Kobe quin dia es?
Lo dels popoquests...Explica-m'ho una miqueta siusplau :oops: Osigui: has d'anar per aqui i despres per alla, etc... :P

El proper día de St Kobe és ja el següent popoany: 10 d'octubre. Per mirar les dades on es fan alguns events especials: Comunitat--> Calendari.
I lo dels popoquests es bàsicament el que tu has dit: anar a les portes que et fica en la pàgina corresponent, i fer el que se't indica. Amb molt compte dels prerrequisits que pot demanar el quest en qüestió, sigui en portar un objecte (com un ganivet o coses paregudes) o tenir una habilitat (en un lloc crec que et demana tenir botànica 5*, en un altre sexe 5*).
Es, més que res, un al·licient entretingut, per a qui no estigui en un cert moment centrat en la carrera musical.
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 18 ago. 2010, 16:19

floketa ha escrit:El proper día de St Kobe és ja el següent popoany: 10 d'octubre. Per mirar les dades on es fan alguns events especials: Comunitat--> Calendari.
I lo dels popoquests es bàsicament el que tu has dit: anar a les portes que et fica en la pàgina corresponent, i fer el que se't indica. Amb molt compte dels prerrequisits que pot demanar el quest en qüestió, sigui en portar un objecte (com un ganivet o coses paregudes) o tenir una habilitat (en un lloc crec que et demana tenir botànica 5*, en un altre sexe 5*).
Es, més que res, un al·licient entretingut, per a qui no estigui en un cert moment centrat en la carrera musical.

Oks! Ja tinc popmundo per estona xD
Moltes gracies!!!!!!!!! :taja: :taja: :taja: :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: ohthebest » 18 ago. 2010, 17:01

Jo ara tambe he tornat a jugar al popmundo, la meva ID es 2460599.
La veritat que ara que se jugar es molt mes guay que abans que no tenia ni idea y el vaig deixar tirat als dos dies !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: floketa » 18 ago. 2010, 17:11

Gerard Merino ha escrit:
floketa ha escrit:El proper día de St Kobe és ja el següent popoany: 10 d'octubre. Per mirar les dades on es fan alguns events especials: Comunitat--> Calendari.

Oks! Ja tinc popmundo per estona xD
Moltes gracies!!!!!!!!! :taja: :taja: :taja: :brutal:

A manar! :metal:
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: floketa » 18 ago. 2010, 17:14

ohthebest ha escrit:Jo ara tambe he tornat a jugar al popmundo, la meva ID es 2460599.
La veritat que ara que se jugar es molt mes guay que abans que no tenia ni idea y el vaig deixar tirat als dos dies !

Ei, bones!
Si tens qualsevol cosa que aclarir, la meva id és 278669.
Pot ser en guitarra no puc dir gran cosa (de moment) però el que és popo, ho tinc una mica matxacat!
Jo vull una PRS!
Imatge
floketa
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: ohthebest » 19 ago. 2010, 12:01

floketa ha escrit:
ohthebest ha escrit:Jo ara tambe he tornat a jugar al popmundo, la meva ID es 2460599.

Ei, bones!
Si tens qualsevol cosa que aclarir, la meva id és 278669.
Pot ser en guitarra no puc dir gran cosa (de moment) però el que és popo, ho tinc una mica matxacat!

Bones !
Pues mira, jo ara estic fent una cançonseta, he trobat treball y estic estudian a la universitat, pero no se com guanyar fama ni res, sobretot ara al principi !
A veure si em pots donar alguns consells !
Moltes gracies !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

AnteriorSegüent

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant