Viciat a algun videojoc ?

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Re: Viciat a algun videojoc ?

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 març 2010, 16:05

PauGilmour ha escrit:Ara m'estic viciant una altre vegada al Sprinter Cell: Chaos theory. Per mi mai passa de moda, com el supermario!

I cuan surti el Violin Hero de mägo de Oz fliparem xD

Ummm. Sam Fisher es un crack, aunque sea del año de la pera :cool:

Que grande Lambert :brutal: :brutal: :brutal:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: MRK » 15 març 2010, 22:51

Re-pujem el post.

Me l'he comprat, si el Final Fantasy XIII i porto un vici que no vegis. :geek:

Salut
MRK
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: Edugd » 15 març 2010, 22:57

WWE Smackdawn vs Raw 2010, m'he viciat una mica, és chulo
http://guitarra-edu.blogspot.com
Spoiler: ensenya
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd
He lligat amb la guitarra

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: Gerard Merino » 16 març 2010, 00:41

MRK ha escrit:Re-pujem el post.

Salut

Cabrit..... :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:

Jo encara estic estalviant per comprar-me la PS3 amb el FF-XIII :cry: :cry:
Estic intentant convènçer a mon germà gran per pagar-la a mitges, així m'arrivaria pel joc també... :geek:
Mira fins on m'arriva el mono, que porto des del dia 9 jugant a tots els FF que tinc per casa :geek: :geek: :geek:

Per cert Albert...necessito un emoticono hiperactiu hiperactiu...PERÒ JAAA :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Edugd » 16 març 2010, 00:53

Gerard Merino ha escrit:
MRK ha escrit:Re-pujem el post.

Salut

Cabrit..... :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:

Jo encara estic estalviant per comprar-me la PS3 amb el FF-XIII :cry: :cry:
Estic intentant convènçer a mon germà gran per pagar-la a mitges, així m'arrivaria pel joc també... :geek:
Mira fins on m'arriva el mono, que porto des del dia 9 jugant a tots els FF que tinc per casa :geek: :geek: :geek:

Per cert Albert...necessito un emoticono hiperactiu hiperactiu...PERÒ JAAA :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:

EL meu tiet es ven la PS3

:D
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Edugd

EntradaAutor: Gerard Merino » 16 març 2010, 01:18

Edugd ha escrit:EL meu tiet es ven la PS3

Motius de la venta, fotografies de totes les parts (tots els racons i totes les perspectives) i preu.
Si em convençeu... :geek:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Mickey » 16 març 2010, 01:55

Dvonn ha escrit:Jo ara mateix jugo al Aion perque la meva novia s'hi ha posat i l'he acompanyat.

Fins ara jugava al FFXI (l'online) i fan dels altres Final Fantasy.

ooh... l'Aion. Abans jugava al Lineage2 vaig passar al Wow, després al Aion i ara he tornat un altre cop al Lineage 2 XD
Em pot, el politiqueig d'aquest joc em pot.
Música, pintura y guerra, des de fora.
Mickey
Primers acords
Primers acords

Entrades: 34
Membre des de: 11 març 2010, 19:46
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dannybit » 16 març 2010, 17:59

Jo ara estic jugant al battlefield bad company 2 i al final fantasy XIII, tambe l'hi faig canya al modern warfare 2 grandisims jocs, em petara la ps3 un dia d'aquestos. xDD
dannybit
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 09 ago. 2009, 13:35

EntradaAutor: toletum91zgz » 16 març 2010, 18:14

Estoy a puntito de subir al 40.... xDD xDD xDD xDD
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Edugd » 16 març 2010, 20:57

Gerard Merino ha escrit:
Edugd ha escrit:EL meu tiet es ven la PS3

Motius de la venta, fotografies de totes les parts (tots els racons i totes les perspectives) i preu.
Si em convençeu... :geek:

passa'm el teu correu per mp i faré que ell contacti amb tu, és seminova, l'ha fet servir 5, 6 cops XD
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Edugd

EntradaAutor: nil_GNR » 16 març 2010, 22:02

que tal és el FF XIII estic pensant en pillarme'l... jaja de mentres estic viciat al pes 2010 que no l'aburreixo maai
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: Gerard Merino » 16 març 2010, 22:44

nil_GNR ha escrit:que tal és el FF XIII estic pensant en pillarme'l... jaja de mentres estic viciat al pes 2010 que no l'aburreixo maai

Doncs com jo a la PS2 però xDD

Edugd ara t'envío mp :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: ohthebest » 17 març 2010, 19:13

Jo ara esic vicia al assesins creed 2 que me l' han deixa y es la caña, al ordinador estic molt viciat a un putu joc on-line uqe es diu Dofus, maldita publicitat del minijuegos !!
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: MRK » 18 març 2010, 00:19

nil_GNR ha escrit:que tal és el FF XIII estic pensant en pillarme'l... jaja de mentres estic viciat al pes 2010 que no l'aburreixo maai

Senzillament espectacular, i mira que no soc un gran fan de la saga pero aquest joc és de 9,7 sobre 10.

Grafics: 10 molt besties

Jugabilitat: 9,5 jo pensaba que la nova forma de batalles em decebria pero al contrari, molt gran amb molta jugabilitat, maneres de lluitar, diferents rols de jugadors per els moments determinats del combat, etc.

Historia/Trama: 9 només he de dir que sembla una peli: Flashbacks, canvis de trames i d'objectius, també molt bestia.

També hi ha una gran quantitat de formacions i d'especialitzacions dels diferents personatges segons vulguis o t'agradi (magia, cos a cos, sanadors, protectors, etc.)

En resum, si teniu pasta i sou igual de freaks dels jocs de rol/magia, no dubteu en comprar-lo.

Salut
MRK

EntradaAutor: skaber13 » 18 març 2010, 01:22

Toletum! Asi k en wowcore, tengo unos pjs alli, en el reino ganymede, un Enano lvl 17 i en itanium un elfo de la noche druida... :solo:
skaber13

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: PauGilmour » 25 març 2010, 23:59

Porto un vici desde fa uns dies al Fallout 3 que flipes!
M'el baig comprar fa tems y m'el vaig passar pero el joc es tant gran que no s'acaba mai n'hi han moltisimes coses per descobrir! :shock:
Algu a jugat al Fallout 3?
:geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 26 març 2010, 01:21

Heavy Rain a saco paco y esperando a que me llegue el Final Fantasy XIII (que ganitas que le tengo)
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: ohthebest » 26 març 2010, 15:34

PauGilmour ha escrit:Porto un vici desde fa uns dies al Fallout 3 que flipes!
M'el baig comprar fa tems y m'el vaig passar pero el joc es tant gran que no s'acaba mai n'hi han moltisimes coses per descobrir! :shock:
Algu a jugat al Fallout 3?
:geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek::geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:

Jo el tinc y es la puta caña, ara no puc jugar peruqe li e deixat a un amic per el temps que el vaig jugar em va encantar, y ara treuran el 4 , que es el new vegas ! Igual pero ambientat en las vegas !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: bendo » 26 març 2010, 22:17

jo ara m'he viciat al cluedo
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Sruc » 26 març 2010, 22:56

bendo ha escrit:jo ara m'he viciat al cluedo

Fua quines viciades em fotia al cluedo amb els amics després de classes...
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: valls » 29 març 2010, 11:32

ningu d'aqui esta amb l'starcraft II ??

Tinc uns amics a LG city que no surten de l'estudi amb la beta d'aquest..
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: MRK » 29 març 2010, 12:03

valls ha escrit:ningu d'aqui esta amb l'starcraft II ??

Jo tenia un profe de mates (així de la vostra edat) de LG City que era un viciat de l'Starcraft I.
La veritat és que esta be per jugar-hi dos ratos, res mes.
MRK

EntradaAutor: valls » 29 març 2010, 16:21

MRK ha escrit:
valls ha escrit:ningu d'aqui esta amb l'starcraft II ??

Jo tenia un profe de mates (així de la vostra edat) de LG City que era un viciat de l'Starcraft I.
La veritat és que esta be per jugar-hi dos ratos, res mes.

I tenia nom??
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: guitarfriki » 29 març 2010, 18:20

Jo em viciava al wow : world of warcraft un joc realment per viciarse . ara estic viciat al call of duty 5 world at war , encara no he provat el modern warfare.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: DeBeNoPrMa » 05 abr. 2010, 22:27

Jo al World of Warcraft como no xD
La majoria de pj al servidor de Minahonda (a.k.a Mancohonda) un 80, un hunter 17 fent pvp, un pala 22 pujantmel tot amb healer i algun altre pj sense importancia ^^
Apart d'això estic viciat a la Guitarra i a les dones :oops:
DeBeNoPrMa

Entrades: 8
Membre des de: 05 abr. 2010, 21:33

AnteriorSegüent

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant