Les vostres pel·lícules favorites

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Re: Les vostres pel·lícules favorites

EntradaAutor: jaumetreixi » 30 ago. 2010, 13:38

EL sargento de hierro
EL GUITARRAZO !!!http://www.youtube.com/watch?v=5HSH6Vb__dI
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Entrades: 159
Membre des de: 04 abr. 2009, 12:39

EntradaAutor: Sruc » 30 ago. 2010, 18:32

jaumetreixi ha escrit:EL sargento de hierro

Había una morenita en Bangkok que tenia un ****** que era una maravilla.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: jaumetreixi » 31 ago. 2010, 00:18

Sruc ha escrit:
jaumetreixi ha escrit:EL sargento de hierro

Había una morenita en Bangkok que tenia un ****** que era una maravilla.

Me vais a necesitar hasta para haceros pajas :)
http://www.youtube.com/watch?v=HqKxAyhe8p8

Bonissim, sobretot si coneixes el valencia tipic de la zona de sueca !!!!
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: TheBrowling » 31 ago. 2010, 21:28

A qui més li sembla "Orígen" una gran pel·lícula?
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 31 ago. 2010, 21:36

TheBrowling ha escrit:A qui més li sembla "Orígen" una gran pel·lícula?

A mi :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: jaumetreixi » 01 set. 2010, 12:12

Gerard Merino ha escrit:
TheBrowling ha escrit:A qui més li sembla "Orígen" una gran pel·lícula?

A mi :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Al final la baldufa es cau o no :P
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 set. 2010, 13:41

jaumetreixi ha escrit:Al final la baldufa es cau o no :P

Aixo es spoiler Jaume :cool: Si preguntes aixo, l'has vista per cinetubbbe? xDD xDD xDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: jaumetreixi » 02 set. 2010, 16:06

Gerard Merino ha escrit:

Aixo es spoiler Jaume :cool: Si preguntes aixo, l'has vista per cinetubbbe? xDD xDD xDD

Le vist al cine :wink: L'unic que si en teoria es mou perfectament, pero alla es tambaleja i s'acava la peli !!!

Vaia rallada!!!
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 set. 2010, 16:34

jaumetreixi ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:

Le vist al cine :wink: L'unic que si en teoria es mou perfectament, pero alla es tambaleja i s'acava la peli !!!

Vaia rallada!!!

Vale doncs jo l'he vista al cinetubbbbbbe, es que el cine ara es molt carooo ehhhhh???!!!!
Imatge
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: PauGilmour » 02 set. 2010, 21:42

Es una gran pelicula si senyor, acutualment una de les meves preferides. xD
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: TheBrowling » 05 set. 2010, 13:51

Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.

A mi em va encantar, trobo que té punts que podrien ser extrets de Shutter Island (però així com el final de Shutter Island era tancat, tancadíssim, el d'aquesta és lliure a interpretacions). El que no m'agrada és que crec que tant la Ellen Page com la Marion Cotillard estan desaprofitades, son dues grans actrius i trobo a faltar alguna cosa en els seus papers. Aaaaah, i us vau fixar en el detall del director de posar una canço de l' Edith Piaf i que a la vegada surti la Marion Cotillard? (per que no se'n recordi, la Marion Cotillard va guanyar un Oscar per interpretar l'Edith Piaf a "La vie en rose"), suposo que és un "petit" homenatge.
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: jaumetreixi » 05 set. 2010, 22:36

TheBrowling ha escrit:Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.

A mi em va encantar, trobo que té punts que podrien ser extrets de Shutter Island (però així com el final de Shutter Island era tancat, tancadíssim, el d'aquesta és lliure a interpretacions). El que no m'agrada és que crec que tant la Ellen Page com la Marion Cotillard estan desaprofitades, son dues grans actrius i trobo a faltar alguna cosa en els seus papers. Aaaaah, i us vau fixar en el detall del director de posar una canço de l' Edith Piaf i que a la vegada surti la Marion Cotillard? (per que no se'n recordi, la Marion Cotillard va guanyar un Oscar per interpretar l'Edith Piaf a "La vie en rose"), suposo que és un "petit" homenatge.

Veig que no vas entendre lo de la baldufa.... SI es mou perfecte, significa que tot es un somni de la tia !! Coicaina pura
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 set. 2010, 13:19

Ahir vaig veure El Guerrero Pacífico. Déu meu quina senyora pel·lícula!!!!! Us la recomano 100%
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 06 set. 2010, 13:31

Esta peli es una de mis favoritas, si, es una gilipollada, pero el gordo cabron se sale: xDD

Nadie a visto american history x?
Morse

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 set. 2010, 13:44

Morse ha escrit:Nadie a visto american history x?

Em sembla que la majoria l'hem vista :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: jaumetreixi » 06 set. 2010, 14:03

Gerard Merino ha escrit:Ahir vaig veure El Guerrero Pacífico. Déu meu quina senyora pel·lícula!!!!! Us la recomano 100%

NO esta mal, una altra rallada mental, pero massa americana, no se si mentens :taja:
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 set. 2010, 16:10

jaumetreixi ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Ahir vaig veure El Guerrero Pacífico. Déu meu quina senyora pel·lícula!!!!! Us la recomano 100%

NO esta mal, una altra rallada mental, pero massa americana, no se si mentens :taja:

Si si, t'entenc :lol: , però és basada en fets reals i per molt americanada que sigui, és una de les pel·lícules que m'ha agradat més :brutal: :taja:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: TheBrowling » 06 set. 2010, 16:54

jaumetreixi ha escrit:
TheBrowling ha escrit:Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.

Veig que no vas entendre lo de la baldufa.... SI es mou perfecte, significa que tot es un somni de la tia !! Coicaina pura

Doncs, per què dius que el que es tambalegi al final és una rallada si ho tens tan clar?
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: jaumetreixi » 06 set. 2010, 19:44

TheBrowling ha escrit:
jaumetreixi ha escrit:

Doncs, per què dius que el que es tambalegi al final és una rallada si ho tens tan clar?

Perque es tambaleja pero continua rodan perfectament !!!!!!!

PD: perdona per si el primer post a quedat una mica pedant!!! :oops:
jaumetreixi l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 set. 2010, 22:59, en total s’ha editat 1 vegada.
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: mikelsergei » 09 set. 2010, 22:02

joder que suerte teneis io no tenia dinero i no veia muchas peliculas, :cry: pero tampoco esque me guste mucho el cine :sad:
a mi de las peliculas que yover la que mas a mi gustar es la de this is england y la de el penalti mas largo del mundo
mikelsergei
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 72
Membre des de: 08 set. 2010, 21:36

EntradaAutor: jaumetreixi » 09 set. 2010, 23:00

mikelsergei ha escrit:joder que suerte teneis io no tenia dinero i no veia muchas peliculas, :cry: pero tampoco esque me guste mucho el cine :sad:
a mi de las peliculas que yover la que mas a mi gustar es la de this is england y la de el penalti mas largo del mundo

Ostias, que raro haias visto pelis españolas siendo ruso !!!! Cuando hacees que llegastes ?
jaumetreixi
Riffero
Riffero

EntradaAutor: mikelsergei » 10 set. 2010, 14:57

jaumetreixi ha escrit:
mikelsergei ha escrit:joder que suerte teneis io no tenia dinero i no veia muchas peliculas, :cry: pero tampoco esque me guste mucho el cine :sad:

Ostias, que raro haias visto pelis españolas siendo ruso !!!! Cuando hacees que llegastes ?

esque a veces me voi a un bar a jugar billar i me llevo bien con el camarero i el otro dia puso en el plus despues dde ver futbol y exaron esa eplicula, me ugsta bastante.
llegue el hinvierno del año pasado porque ai en rusia no tenemos dinero i mi ermano no puede pagar todo asi que vengo a buskar empleo para dar de comer a mi familia. :cry:
mikelsergei
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 72
Membre des de: 08 set. 2010, 21:36

EntradaAutor: Rugec » 06 març 2011, 00:37

Heu vist les pelis que has estat nominades (i premiades) recentment als Goya o als Òscar? Jo he vist el DIscurs del Rei, Valor de Llei, Origen i la xarxa social. La gran triomfadora ha estat la primera, tot i que no crec que en sigui totalment mereixedora (la peli està bé, però no tant). Valor de Llei/Origen/la xarxa social crec que s'ho mereixien més (a nivell de qualitat les considerava millors).
La que no he vist ees el Cisne Negro, nose deien que era una paranoia bastant important, a veure si la veig un dia d'aquests.

Algú segueix Fringe¿?¿? M'hi he enganxat molt i actualment ja em miro els capitols subtitulats de la tercer a temporada. :cool:

Au revoire! :arrow:
Imatge

Ho haveu vist aixo? Ho haveu vist!!!!!!!!!!! La mare que'ns va parir!
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: Gastron_04 » 06 març 2011, 17:15

Jo las que e vist recenment (que no tenen perque ser actuals) son 127 horas, apostuflaant. Per a mi que soc montanyero a muerte va ser molt bestia, al final estaba ja gairebe plorant xD i l'altre que també em va impactar molt. El club de la lucha, molt i molt bona i recomanable, es una d'aquelles pelis, que la veus, i la tornarias a veure un, dos i tres cops. :metal:
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

Anterior

Torna a: La Taverna

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant