jaumetreixi ha escrit:EL sargento de hierro
Sruc ha escrit:jaumetreixi ha escrit:EL sargento de hierro
Había una morenita en Bangkok que tenia un ****** que era una maravilla.
TheBrowling ha escrit:A qui més li sembla "Orígen" una gran pel·lícula?
Gerard Merino ha escrit:TheBrowling ha escrit:A qui més li sembla "Orígen" una gran pel·lícula?
A mi![]()
![]()
![]()
jaumetreixi ha escrit:Al final la baldufa es cau o no
Gerard Merino ha escrit:jaumetreixi ha escrit:Al final la baldufa es cau o no
Aixo es spoiler JaumeSi preguntes aixo, l'has vista per cinetubbbe?
![]()
![]()
jaumetreixi ha escrit:Gerard Merino ha escrit:jaumetreixi ha escrit:Al final la baldufa es cau o no
Aixo es spoiler JaumeSi preguntes aixo, l'has vista per cinetubbbe?
![]()
![]()
Le vist al cineL'unic que si en teoria es mou perfectament, pero alla es tambaleja i s'acava la peli !!!
Vaia rallada!!!
TheBrowling ha escrit:Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.
A mi em va encantar, trobo que té punts que podrien ser extrets de Shutter Island (però així com el final de Shutter Island era tancat, tancadíssim, el d'aquesta és lliure a interpretacions). El que no m'agrada és que crec que tant la Ellen Page com la Marion Cotillard estan desaprofitades, son dues grans actrius i trobo a faltar alguna cosa en els seus papers. Aaaaah, i us vau fixar en el detall del director de posar una canço de l' Edith Piaf i que a la vegada surti la Marion Cotillard? (per que no se'n recordi, la Marion Cotillard va guanyar un Oscar per interpretar l'Edith Piaf a "La vie en rose"), suposo que és un "petit" homenatge.
Morse ha escrit:Nadie a visto american history x?
Gerard Merino ha escrit:Ahir vaig veure El Guerrero Pacífico. Déu meu quina senyora pel·lícula!!!!! Us la recomano 100%
jaumetreixi ha escrit:Gerard Merino ha escrit:Ahir vaig veure El Guerrero Pacífico. Déu meu quina senyora pel·lícula!!!!! Us la recomano 100%
NO esta mal, una altra rallada mental, pero massa americana, no se si mentens
jaumetreixi ha escrit:TheBrowling ha escrit:Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.
A mi em va encantar, trobo que té punts que podrien ser extrets de Shutter Island (però així com el final de Shutter Island era tancat, tancadíssim, el d'aquesta és lliure a interpretacions). El que no m'agrada és que crec que tant la Ellen Page com la Marion Cotillard estan desaprofitades, son dues grans actrius i trobo a faltar alguna cosa en els seus papers. Aaaaah, i us vau fixar en el detall del director de posar una canço de l' Edith Piaf i que a la vegada surti la Marion Cotillard? (per que no se'n recordi, la Marion Cotillard va guanyar un Oscar per interpretar l'Edith Piaf a "La vie en rose"), suposo que és un "petit" homenatge.
Veig que no vas entendre lo de la baldufa.... SI es mou perfecte, significa que tot es un somni de la tia !! Coicaina pura
TheBrowling ha escrit:jaumetreixi ha escrit:TheBrowling ha escrit:Això és el que m'encanta de la peli, que la baldufa al final no té cap importància, no et quedis només amb això, si et quedes només amb això és com dir "el final de perdidos no me gustó, ahora le serie es una mierda". Amb el que em quedo és amb que el tio ja està boig i no sap distingir el que és un somni amb el que no ho és.
Veig que no vas entendre lo de la baldufa.... SI es mou perfecte, significa que tot es un somni de la tia !! Coicaina pura
Doncs, per què dius que el que es tambalegi al final és una rallada si ho tens tan clar?
mikelsergei ha escrit:joder que suerte teneis io no tenia dinero i no veia muchas peliculas,pero tampoco esque me guste mucho el cine
![]()
a mi de las peliculas que yover la que mas a mi gustar es la de this is england y la de el penalti mas largo del mundo
jaumetreixi ha escrit:mikelsergei ha escrit:joder que suerte teneis io no tenia dinero i no veia muchas peliculas,pero tampoco esque me guste mucho el cine
![]()
a mi de las peliculas que yover la que mas a mi gustar es la de this is england y la de el penalti mas largo del mundo
Ostias, que raro haias visto pelis españolas siendo ruso !!!! Cuando hacees que llegastes ?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants