Les vostres pel·lícules favorites

La Taverna del Tocamela. Aquí es parla de tot, com si fós el bar del poble. Política, esports, internet, cine, festes, cotxes, informàtica i bàsicament lo que us surti dels petrillons.

Re: Les vostres pel·lícules favorites

EntradaAutor: Rugec » 11 gen. 2010, 16:40

Pac ha escrit:
Rugec ha escrit:Crec que encara ningú ha nombrat "el Gran Lebowski" una de les pel·lícules mes bones que han fet els germans Coen. Les figures de "El Nota", el seu amic veterà del Vietnam, la banda d'alemanys i el vell cowboy (que introdueix i finalitza el film)
són memorables, com els imaginatius somnis del Nota...

jajajaja que bèstia aquesta!

sense oblidar el Jesúh i els episodis que tenen lloc a la bolera jajaja
Imatge

Ho haveu vist aixo? Ho haveu vist!!!!!!!!!!! La mare que'ns va parir!
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: PauGilmour » 01 feb. 2010, 22:36

Ara m'en recordo de Coss Roads!!!
La historia de com el nen de KARATE KID L'I DINA PER SER UN BLUES MAN i lliurar a un geni de l'hrmonica del seu pacte amb el diable batintse amb l'esteve vai!! Aveurala tots ja mateix! >:-E

Aquesta es una mica estupida, rara, i friki, pero.... :oops:
Six strings samurai (Holocausto samurai)

La historia de com un home de poques palabres amb una guitarra de capsa buida tipus chuck berry, es va carregant a la gent per las Vegas amb una espasa amagada a la guitarra en un mon tipo mad max. :shock:
Elvis, el rei, ha mort i algú te que substituirlo. Nomes el millor rocker o aconseguirá. Pero hi han el heavys, amb la seva fender blanca y distorsiionada dins les claviges que no els fa gents de gracia. :geek:

Friki pero entretinguda, tipus anys 80' xD
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: TheBrowling » 04 març 2010, 17:47

Després d'haver anat dos cops al cine aquest cap de setmana (ja feia temps!!) he de dir dues coses: Avatar it's a pest, Shutter Island Rocks!

Avatar és la millor pel·lícula visualment parlant que he vist desde "300", més que la millor visualment, la que més m'ha impactat, però el guió és una merda. Al principi vaig pensar "¿para qué tanto tiempo para hacer la peli si luego no te curras un guión decente?", perquè és més! el guió l'ha fet el mateix James Cameron! Us explico, sé que el doblatge fa molt i molts diàlegs s'hauràn transformat en tifes al traduir-los, però perqué insisteixen en presentar-nos als Marines com uns "éssers" idiotes, violents i irracionals, mentres que els científics són la hostia? Perquè el tinent (el cap dels marines) és un Action-Man i es creu Déu? perquè aquelles frases de thriller palomiter com "venga chicos acabemos pronto que quiero comer en casa" quan van a destruir l'arbre on viuen els Na'vi? perquè el tio que està a Pandora (el que es el jefecillo i representa a la empresa) ha de dir una frase com "¿pero que os habéis fumao?" quan la científica li explica tota la riquesa natural que té Pandora i per què no han de destruir l'arbre aquell on viuen? Aaaaah i un dubte que m'ha quedat... quan la noia Na'vi "fa l'amor" amb en Sully, perquè es donen petonets? no seria més lògic que es conectèssin les cues? (que per cert les cues aquestes són com per a nosaltres un USB, perquè és conecta i passa informació).

Shutter Island espectacular, dura dues horetes i mitja però passen volant, gran Di Caprio i gran Ben Kingsley, la peli t'està tota l'estona fent pensar per acabar amb un final espectacular i sorprenent (tot i que d'esprès d'estar dues hores i mitja pensant, el final entraba dintre de les meves possibilitats), amb una frase que crec que té molta importància per entendre tota la pel·lícula. Si us agraden els thrillers d'intriga la recomano, i sinó també.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Rugec » 06 març 2010, 14:36

Totalment d'acord amb The Browling tan pel que fa a Avatar i pel que fa a Shutter Island. Aquesta ultima pelicula de Scorsese es apostoflant. Tots aquells amants de la intriga i dels finals espectaculars, l'heu de veure. Els ultims deu minuts són potser els millors des de Sospechosos habituales i el Sexto Sentido.

animeu-vos a veure-la!!
Imatge

Ho haveu vist aixo? Ho haveu vist!!!!!!!!!!! La mare que'ns va parir!
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: PauGilmour » 06 març 2010, 20:52

Rugec ha escrit:Totalment d'acord amb The Browling tan pel que fa a Avatar i pel que fa a Shutter Island. Aquesta ultima pelicula de Scorsese es apostoflant. Tots aquells amants de la intriga i dels finals espectaculars, l'heu de veure. Els ultims deu minuts són potser els millors des de Sospechosos habituales i el Sexto Sentido.

animeu-vos a veure-la!!

Ara mateix la aniré a veura, avere que tal! :wink:
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: TheBrowling » 07 març 2010, 13:15

Qué, que t'ha semblat? potser no està a l'altura d'altres grans pelis del Scorsese, però a mi em sembla espectacular i, com no, estic segur que en versió original guanya molt!
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Miriji » 24 març 2010, 16:47

Una de les meves preferides és entrevista con el vampiro :wink:
"Es verdad, si no fuera por la música, habría más razones para volverse loco." Piotr Ilich Tchaikovski
Miriji
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 64
Membre des de: 11 ago. 2008, 14:00
Ubicació: de tot arreu

EntradaAutor: PauGilmour » 25 març 2010, 23:53

TheBrowling ha escrit:Qué, que t'ha semblat? potser no està a l'altura d'altres grans pelis del Scorsese, però a mi em sembla espectacular i, com no, estic segur que en versió original guanya molt!

Homee que dir? es una pelicuala bastant bona pero, m'esperaba mes :roll:
Pero de totes maneres es una senyora pelicula eeh? La he tingut que veure pel peliculas yonkis abans de que tanquessin :taja:
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: bendo » 30 març 2010, 18:07

Rugec ha escrit:Totalment d'acord amb The Browling tan pel que fa a Avatar i pel que fa a Shutter Island. Aquesta ultima pelicula de Scorsese es apostoflant. Tots aquells amants de la intriga i dels finals espectaculars, l'heu de veure. Els ultims deu minuts són potser els millors des de Sospechosos habituales i el Sexto Sentido.

animeu-vos a veure-la!!

jo no se si acabe d'entendre la ultima frase, pero sí, es paflipar

au men vaig

PD_Wanted es malisima
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: murderxcity » 04 abr. 2010, 14:37

American History X
Eduardo manostijeras
el niño con el pijama de rayas
saga harry potter
crepúsculo
little miss sunshine
saw
zombieland
I tried to fight, I guess sometimes you find it's pointless, as long as you can live with yourself (tell me how to live with yourself).
murderxcity
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 05 feb. 2010, 21:20
Ubicació: BCN

EntradaAutor: julio93 » 04 abr. 2010, 21:59

sense cap dubte la meva peli preferida (trilogia) es:

El senyor dels anells
julio93
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 67
Membre des de: 07 set. 2009, 20:14

EntradaAutor: bendo » 05 abr. 2010, 11:23

us recomane LA Sombra Del poder (russell crow i ben afleck)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: PauGilmour » 05 abr. 2010, 14:02

Ahir vaig a anar a veure el llibre d'Eli y hos la recomando totaltment. Ha pujat directaament cap al meur ranking de pelis preferides :geek: :geek:
Algu a jugat a Fallout 3? Es algo aix´´i pero sense monstres raros :geek:
Es una pelicula obligada de veure. Si no hos combenço, Densel Washinton no fa pelicules dolentes :wink:
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: TheBrowling » 05 abr. 2010, 20:17

He llegit que comparant-la amb altres pelis apocalíptiques d'ara, the Road li guanya per golejada, l'has vist?
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: PauGilmour » 06 abr. 2010, 23:44

TheBrowling ha escrit:He llegit que comparant-la amb altres pelis apocalíptiques d'ara, the Road li guanya per golejada, l'has vist?

Segurament si pero no m'en recordo. Pero casualment, avui e estat a casa d'una tia i ve el seu pare, que es un peliculero de collons; y l'hi comento la pelicula del Libro de Eli. I no se perque m'ensenya un dvd on posa"Road" i em diu
-Esta pelicula es una mieeeeerda de cuidado!
A mi, m'encanta les pelicules apacaliptiques de distopies. Com Waterworld, 2012... Aquestes no son ni de llumny les millors que he vist del genere pero son les que merecordo :oops:
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: TheBrowling » 07 abr. 2010, 15:42

Doncs encara que t'agradin les pelis apocalíptiques, ni et molestis en mirar "el incidente" del Shyamalan (el del sexto sentido), que actúa el Mark Wahlberg si no recordo malament (actor que pfff... no me'l crec en cap paper), em va semblar una tifa com una catedral, el guió justet i l'argument un ñap :caca: :caca: .
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: PauGilmour » 07 abr. 2010, 21:15

TheBrowling ha escrit:Doncs encara que t'agradin les pelis apocalíptiques, ni et molestis en mirar "el incidente" del Shyamalan (el del sexto sentido), que actúa el Mark Wahlberg si no recordo malament (actor que pfff... no me'l crec en cap paper), em va semblar una tifa com una catedral, el guió justet i l'argument un ñap :caca: :caca: .

Aaaaa ja se quina dius. Donç aquesta pelicula em va agradar bastant i l'actor m'agrada tambe. El vaig veure en 1408 i am va agradar el seu rollo soc l'amo pero tinc problemes. Ve, no es una de les millors que he vist i el gui es veritat que es justet com dius, pero em va agradar vastant tambe pel rollo aquest de suspens i paranoia. No saps que esta pasant pero veus que apsen cosas... es interesant, pero tambe molta gent m'ha dit que li va agradar, peero jo soc mes comformista amb aquests detalls de les pelicules.
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: TheBrowling » 07 abr. 2010, 23:19

Ei que crec et confons! el de "1408" es el John Cusack y el de "el incidente" es el Mark Wahlberg! Doncs mira, si et va agradar suposo que hi ha gustos per a tot! jajaja però a mi l'argument em va semblar insufrible, sobretot en les escenes aquelles que son al camp i es comença a moure l'aire i es tornen bojos de por (qui hagi vist la peli ho entendrà... els que no, no us vull dir res de l'argument per si la veieu, però és bàsicament això), m'entraven més ganes de riure que intriga per saber que els pasaria. Això sí, les escenes on es va suïcidant la gent em van semblar bastant bones, sobretot una d'un paio que encèn una màquina de tallar el "césped" i es tira al terra al seu davant... :muelte: :muelte: :muelte:
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Sruc » 08 abr. 2010, 13:38

Jo he vist tant el incidente com 1408 i les dos en van pareixer una mica... sense sentit. La del incidente comença bastant bé, sembla una peli potenta, pero a partir de la meitat més o menys comença a perdre i el final ja... es per riure.

I la de 1408 bueno... em va pareixer totalment estúpida, ni em va fer gràcia, ni por, ni re de re.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: TheBrowling » 08 abr. 2010, 17:58

Sruc ha escrit:Jo he vist tant el incidente com 1408 i les dos en van pareixer una mica... sense sentit. La del incidente comença bastant bé, sembla una peli potenta, pero a partir de la meitat més o menys comença a perdre i el final ja... es per riure.

I la de 1408 bueno... em va pareixer totalment estúpida, ni em va fer gràcia, ni por, ni re de re.

Totalment d'acord, el incidente comença bé, amb seqüències "impactants" però quan es comença a destapar tot és un ñap. Quant a 1408, em va cridar l'atenció el trailer, però és d'aquelles pelis que les úniques escenes bones que té, són totes al trailer.
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 21 ago. 2010, 03:46

Re-prenc el fil, ja que acabo de veure ara mateix Zombies Party.

QUE BONA RE-DEU!!!!!!!!!!!
xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: RubenMilena » 22 ago. 2010, 05:39

Como dios
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: PauGilmour » 23 ago. 2010, 14:11

He vist inception? (Origen)
Ta guay eeh? :wink:

EDITO: habia posat "gay" en comptes de "guay"...
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: Gerard Merino » 23 ago. 2010, 16:19

PauGilmour ha escrit:He vist inception? (Origen)
Ta guay eeh? :wink:

EDITO: habia posat "gay" en comptes de "guay"...

Aquesta nit la veure :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: ohthebest » 29 ago. 2010, 21:42

Tenacious D : The pick of destiny !
Molt bestia !
Luck, Runs, Out !
ohthebest