Chinese Democracy - ¿Guns 'n' Roses? Ya sale...

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Como de patéticos crees que son los Guns 'n' Roses hoy en día?

Son guais a saco, soy superfans.
7
27%
Los gansanqué?
4
15%
Son patéticos
12
46%
Son extremadamente patéticos
0
No hi ha cap vot
Me sangran los oídos
3
12%

Vots totals : 26

Re: Chinese Democracy - ¿Guns 'n' Roses? Ya sale...

EntradaAutor: martini1995 » 05 gen. 2011, 13:20

nil_GNR ha escrit:Que més dóna com es van disoldre, de qui va ser culpa o el qe sigui... la qüestió és que s'han separat, els altres han muntat un grup i l'axl té ganes de seguir fent música sota el nom de guns n roses. això no és una traició ni embrutar el nom del grup ni res, els altres han marxat perque han volgut i l'axl segueix i té tot el dret a fer-ho.
És molt trist que la gent ni es digni a escoltar el cd nou de guns n'roses perquè consideren que l'axl ha traït o és un imbecil, ho trobu una cosa molt infantil. Si hos traieu tots aquestes parides dle cap i escolteu música (que és el que vol l'axl) trobareu un bon cd de rock que si anés sota un altre nom que no consideresiu una "traició" alucinarieu.

El que deia jo... xD
Confortable numb...
martini1995
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 157
Membre des de: 05 gen. 2010, 21:02
Ubicació: EL MUNDO DEL ROCK

EntradaAutor: oldow » 05 gen. 2011, 13:24

nil_GNR ha escrit:Si hos traieu tots aquestes parides dle cap i escolteu música (que és el que vol l'axl) trobareu un bon cd de rock que si anés sota un altre nom que no consideresiu una "traició" alucinarieu.

Estic molt d'acord en el que molts de nosaltres només perquè siguin GNR mirem el CD d'una altra forma, potser a molts de nosaltres no ens agradaria, o no tant, però igualment fa canviar el nostre punt de vista... :cool:

Martinni:Tens un privat :cool:
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: Marq » 05 gen. 2011, 15:13

Soc el fan numero 1 de Guns, i e escoltat el nou CD, i estic totalment d'acord en que l'Axl segueixi tocant amb Guns.
De fet, consideru a alguns musics d'ara millors que alguns d'avans, per exemple el trio de guitarres d'ara, només Izzy Stradlin esta al nivell tecnic d'ells.
Pel que fa al nou Cd a mi personalment no m'agrada, i no sona com els antics de Guns, bastant llogic, si tenim en compte que no queda cap dels compositors de llabors.
Pero i haura gustos per a tothom, igual que he escoltat el nou Cd dels nous Guns, recomano escoltar Albums en solitari de Izzy Stradlin, per mi el que a fet una carrera solitaria mes exitosa, amb 11 albums publicats i a mi personalment el CD "River" mencanta. Duff McKagan, a banda de Velvet Revolver, amb Loaded a tret dos albums bastant bons, i per als qui els i agradi mes el Punk Rock, els recomanu molt.
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: nil_GNR » 07 gen. 2011, 14:58

Estic d'acord pel que fa a la carrera d el'izzy és un tiu que sempre m'ha agradat molt la seva música, pel que fa al chinese també estic d'acord que no és el so d'abans però estic convençut que és precisament el que vol axl, modernitzar guns n roses (amb això no vull dir que sigui millor ni pitjor) simplement actualitzar la seva música ja que seguir amb el so d'abans és el més fàcil, la formula està feta.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2011, 15:32

Si los miembros son diferentes y la música es diferente... QUE COJONES TIENE ESO DE GUN'S 'N' ROSES???

Lo coherente es el cambio de nombre y a partir de ahi haz lo que te salga del pijo, pero mola mas llamarse gun's y seguir sacando de la saca de un nombre conocido que empezar de nuevo, utilizar para trincar guita un simbolo que hoy no significa nada que tenga que ver con lo anterior...

Saludos
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: rubeen_1 » 09 feb. 2011, 00:16

jo el que he notat a algunes cançons d'aquest disc es que es marca massa l'estil propi d'en Buckethead sobretot als solos, que no dic que no m'agradi aquest paio, però on es posi l'Slash que es treguin els altres
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

EntradaAutor: AleixGibson » 23 feb. 2011, 16:37

Jo tinc entès que l'Axl va xantatjar als membres dient que o els hi cedien els drets del nom o s'acababa el grup i plegava :S >:-E >:-E
AleixGibson
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 202
Membre des de: 05 gen. 2009, 12:16

EntradaAutor: valls » 23 feb. 2011, 18:15

Re-escoltant l'apetite for destruction i els use your illusion són dels albums que més he disfrutat sense dubtes.
No sempre es pot estar allà dalt de tot.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: rubeen_1 » 23 feb. 2011, 18:53

valls ha escrit:Re-escoltant l'apetite for destruction i els use your illusion són dels albums que més he disfrutat sense dubtes.

estic amb tu valls aquests són els tres millors CDs que he escoltat en la meva vidaa
:brutal: :brutal: :brutal: :metal: :metal: :metal:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

Anterior

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant