Demana que vingui Steve Vai a la teva ciutat

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Demana que vingui Steve Vai a la teva ciutat

EntradaAutor: Gerard Merino » 04 feb. 2011, 23:30

El gran mestre Steve Vai està treballant en el seu nou disc!!!!!!!
Imatge
Un amic que té Twitter m'ha dit ''xec!!!Mira això! Steve Vai treballa en un nou disc i...'' Això ha posat al seu Twitter oficial: "Working on new record. Exploding out of the speakers. Dying to tour! Want to help me decide where to tour?" Això subratllat significa que Steve Vai demana ajuda per decidir a quines ciutats tocarà! :arrow: http://bit.ly/VaiTour2011News (evidentment jo he dit Tarragona tot i sabent que és imposible)

Us animo a que voteu per la vostra ciutat! :taja: :solo:

Salut i Tòcamela!!!!!!!
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Re: Demana que vingui Steve Vai a la teva ciutat

EntradaAutor: Mee » 05 feb. 2011, 00:30

Jajajaja, no m'imagino a l'Steve a Tarragona, on actuaria, al camp de mart? A la Plaça de la font? Camp del Nàstic?
Pero bé, jo el voto jeje
Coses a no fer amb el teu instrument Vol. 1: Bass Spin
Spoiler: ensenya
Mee
Primers acords
Primers acords

Entrades: 36
Membre des de: 20 març 2010, 15:58
Ubicació: Darrere teu

Re: Demana que vingui Steve Vai a la teva ciutat

EntradaAutor: Gerard Merino » 05 feb. 2011, 01:18

Poca broma, que al camp del Nàstic hi ha capacitat a la graderia per més de 10mil persones, i després suma-li tota la gent que hi pot haver-hi al camp a peu pla! faríem el que la gran dita diu ''la primera pela!''. :taja:

Ja sabem que és gairebé impossible per no dir impossible que vingui Steve Vai a l'Antiga Capital Romana, però més que perquè vingui, he votat a favor de Tarragona per un acte de reivindicació, ja que molts dels Tarragonins n'estem fins als nassos d'haver de comprar una entrada, que ja de per sí val un dineral, i sumar el viatge per anar a Barcelona, Madrid o Bilbao!
JA N'HI HA PROU! VOLEM CONCERTS I DELS BONS, ENCARA QUE SIGUI PER UN COP A LA VIDA!!!!!!!

Hi haurà qui comparteixi la meva opinió i n'hi haurà que no, però el post no l'he posat per crear una discussió del ''per què no venen grups grans a Tarragona'' :solo: Ho dic abans de que algú es limiti a fer-ho i no a opinar sobre la notícia :cool:

Salut!!!!!!! :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants