Dream Theater torna a l'estudi!

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Dream Theater torna a l'estudi!

EntradaAutor: Gerard Merino » 05 gen. 2011, 20:08

Dream Theater ha anunciat que ja estan grabant el nou disc!! Obviament amb el nou bateria encara desconegut, com els seguidors de DT sabreu. Pels que no sabeu de què va la història, us ho deixo en spoiler ja que no és aquesta la notícia:
Imatge

Spoiler: ensenya
Mike Portnoy, bateria i fundador de DT, va deixar el grup perquè volia prendre's un descans amb el grup i així tornar d'aquí un temps amb les piles carregades, però va voler que plegués Dream Theater com a tal. La resta de membres es van negar a deixar el projecte de DT i van decidir continuar com és lògic. Llavors Mike Portnoy es va posar amb Avenged Sevenfold (cagada total!), va veure que l'havia cagat completament ja que no era el que buscava i els va catalogar com a ''crios inexperts'' i va deixar el grup també. Va intentar tornar amb DT, però aquests li neguen la tornada (obviament!! Jo també els entenc).

Diuen que d'aquí poc anunciaran al nou bateria, així que no entraré en hipòtesis de qui serà :P

Petrucci mateix va dir dilluns mitjançant facebook ''First day in the studio and the dawn of a new era for DT. Can't wait to get the music flowing.'' que seria algo així com: "Primer dia a l'estudi i el despertar d'una nova era per a DT. No puc esperar veure la música fluir".
Té pinta de que serà un CD per cagar-s'hi! :solo: :metal: :geek:
Salut i Tòcamela! :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

Re: Dream Theater torna a l'estudi!

EntradaAutor: Sruc » 06 gen. 2011, 14:07

Jo crec que serà un cd per a cagar-se amb ells i la p*** m*** que els va p*****, Portnoy era l'ànima del grup i ningú tenía més raó que ell en que s'havien de prendre un descans, ja que s'estan tornant més repetitius que una colla d'elefants en una telaranya. No hi havia bon ambient entre el grup, i estic gairebé segur que era per culpa d'en Labrie, el que haurien d'haver fet es fotre'l fora a ell i no pas a en Mike.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 06 gen. 2011, 15:02

Independientemente de lo que hagan o no, nunca se puede llegar a saber lo que sucede realmente en un grupo y cuales son los motivos reales de la marcha de un componente.

No es un grupo que me guste demasiado, pero escuchare el disco igualmente, si me gusta lo seguire haciendo, si no me gusta, hare igual qe con los otros. Dejarlo donde mejor esta :P

Ya conocia la noticia por otro foro :)
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2011, 20:30

Sruc ha escrit:Jo crec que serà un cd per a cagar-se amb ells i la p*** m*** que els va p*****, Portnoy era l'ànima del grup i ningú tenía més raó que ell en que s'havien de prendre un descans, ja que s'estan tornant més repetitius que una colla d'elefants en una telaranya. No hi havia bon ambient entre el grup, i estic gairebé segur que era per culpa d'en Labrie, el que haurien d'haver fet es fotre'l fora a ell i no pas a en Mike.

Però Sruc, pensa també amb els altres integrants. Si un vol donar un temps per tornar després al 100%, ho trobo perfecte (i sóc dels que estava a favor d'en Mike de donar un descans). Però per altra banda si els altres no ho volen deixar perquè veuen el projecte en un moment culminant, per què deixar-ho? (posant-me a la pell d'ells). Jo si hagués estat un dels que volgués continuar hagués dit:
-Bé Mike, si vols plegar plega, naltros seguirem i si d'aquí un any o més vols tornar, les portes estaran obertes.-
Però clar, jo no sóc ells, i a part que haurien d'estar d'acord 3 més... :sad:

Després de parlar tot el grup i arribar a la conclusió de que si ell marxava el projecte seguia, en Mike va voler plegar (i ho trobo una cagada...), però molt respectable perquè estava ''cremat''. Llavors la meva pregunta és, per què al cap de dos mesos vol tornar a Dream Theater? No deia que estava cremat? Ho trobo molt hipòcrita i egoísta per part seva deixar el grup i que al cap de dos mesos digui, va torno! :solo: Després de posar-se amb Avenged Sevenfold i dir-los criajos.
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Sruc » 07 gen. 2011, 15:15

És el que has dit tu Gerard, en Mike estava cremat, però ell no va suplicar mai tornar al grup ni es va agenollar davant de ningú (parlant metafòricament), l'únic que va fer va ser no tancar les portes des del. Jo veig més que normal que ell no volgués deixar el grup sent un dels membres fundadors, així que no veig malament el que va fer, ell els va donar la oportunitat de que replantejessen el que ell els havia proposat. Una persona pot canviar d'opinió després d'uns dies, i en Mike es un membre importantíssim del grup per deixa-lo marxar així com així.

Amb això que has dit de AX7 vas molt equivocat, sóc un seguidor des de fa molt de temps de DT i sé que tots els seus membres (excepte en Labrie) tenen projectes amb altres músics, sobretot en Mike i en Petrucci; però que Mike fes una gira amb AX7 va ser més per fer-los un favor ja que se'ls havia mort el bateria. No crec que en Mike tingués intenció de quedar-s'hi una llarga temporada amb AX7.

Jo crec que DT no serà el mateix en aquest disc, la bateria era per a mi la part més especial del grup i sense el mateix músic per a mi serà com un grup totalment diferent (o gairebé). També penso que si en Mike finalment torna al grup (com segurament passarà) hi haurà molts de canvis i per a bé del grup, o al menys, per al bé que jo voldria al grup.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 gen. 2011, 23:33

Ja sabia lo del bateria d'Avenged, però lo que he dit a dalt no m'ho he inventat eh? Ho he llegit tant a la pàgina oficial de DT com a ''mini'' entrevistes que se li ha fet a en Mike. Pot ser també que la premsa hagi fotut merda de la seva, però vaja, que al cap de 2/3 mesos digui de tornar...Si t'has equivocat ho reconeixes amb menys temps, no quan ja s'han fet càstings no creus?

Et donc tota la raó amb en Labrie, ell fa baixar el nivell del grup considerablement. La seva veu encara que ell vulgui, no encaixa. Quedaria perfecte un Ronnie James Dio o un Klaus Meine (en les seves millors èpoques evidentment) :geek:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: oldow » 08 gen. 2011, 20:18

Jo crec que el grup havia d'haver-se pres un descans i pensar una mica, perquè com diu en SURC
s'estan tornant més repetitius que una colla d'elefants en una telaranya
xDD xDD xDD xDD
Però també s'ha de respectar la opinio dels altres.
Ami el que em va sobatar és que 2 dies després de que Mike anuncies que s'ajuntava amb Steve Morse :solo: :solo: Van anunciar el nou disc... L'espero amb ganes, però penso que:
O és dolentissim o és bonissim.
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: mikelsergei » 09 gen. 2011, 01:22

A mi este grupo me parece unos grandes virtuosistas pero con pocas ideas para hacer una cancion, pero vamos, mi opinion
mikelsergei
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 72
Membre des de: 08 set. 2010, 21:36

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant