Brian Johnson (cantant de AC/DC es retira)

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Brian Johnson (cantant de AC/DC es retira)

EntradaAutor: Marq » 12 ago. 2009, 03:31

Fa un parell o 3 de dies ke vaig llegir al diari ke Brian Johnson es retirava al maig del 2011 ke es fins on AC/DC a vengut entrades. Segons diu ell es volia retirar una mica avans pero Angus i Malcolm van poder convencel de ke seguis fins a akesta data.
Per cert avans dakesta data AC/DC actuara a Espanya pero no a Barcelona sgeons tinc entes.
Ke creieu ke pasara despres ?
Cantant nou ?
S'acavara AC/DC ? noooooooooooooooooooooooooooooooooo

Buenu aneu comentant si saveu algu de nou

VISCA AC/DC
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

Re: Brian Johnson (cantant de AC/DC es retira)

EntradaAutor: alberich_X » 12 ago. 2009, 18:19

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alberich_X
The King Of Tabs & Chords
The King Of Tabs & Chords

Entrades: 228
Membre des de: 22 ago. 2008, 00:51
Ubicació: Cantabria, Teruel, Palencia...

EntradaAutor: Gerard Merino » 13 ago. 2009, 02:54

Encara no m'ho acabo de creure..... :cry:

El mític es retira......

PER QUÈ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????? :cry:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: skaber13 » 13 ago. 2009, 03:07

Un amic meu ma dit el mateix...
I també ma dit k a Barcelona no faran mes concerts tampoc...
Pues suposo k sacavara AC/DC.
skaber13
He lligat amb la guitarra

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 13 ago. 2009, 03:56

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Deu meu...aver la veritat és que tants anys posant aquella veu tant forçada,
algún dia li havia de petar i dir prou,
que crec que és per aquest motiu que es retira i ens deixa amb les llàgrimes entre les pestanyes :cry:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: carlees » 16 ago. 2009, 16:35

ostiaaa!! va en serio que es retiraaaa? :roll: :cry: :cry: :cry: :cry:

pff doncs sincerament no crec que el remplacin..crec que seria com un insult cap a ell... AC/DC sempre seran els mateixos pasi el que pasi i si algu es retira com en aquest cas i es vol remplaçar que canviin de nom...

encara no mu crec... :sad:

enfi que vagi bee :taja:
carlees
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 120
Membre des de: 31 maig 2009, 19:55

EntradaAutor: Gerard Merino » 16 ago. 2009, 17:42

home tant com un insult......jo crec que si ell és el que vol marxar(o la veu el qui li ha dit prou...)
no és un insult, sinó intentar que el grup perduri i no caigui en paraules com:
-Aquell grup ''era'' molt bo
-Com es deien aquells que el guitarrista anava vestit amb la roba del seu nebot??

no sé si m'explico....(amb l'últim potser m'he passat un pelet...) x'DDDDD

Vaji bé i VISC-A AC/DC!!!!!!!! :taja:

x'DDDDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Serrutxu » 17 ago. 2009, 11:19

Ostreees, no em pots dir aixoo :shock:
La veritat que es un dels grups que més han durat de tots els temps. (potser m'equiboco)
I tens tota la rao dient que porta forçant molt la seva veu, les coses un dia o altre s'acaben.

AC/DC per sempre!
Requisits per ser un bon guitarrista:
-Fer servir preservatius y protector solar
Serrutxu
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 378
Membre des de: 22 juny 2008, 20:54
Ubicació: Viladroga i la Gentusa

EntradaAutor: Gerard Merino » 17 ago. 2009, 16:47

Serrutxu ha escrit:Ostreees, no em pots dir aixoo :shock:
La veritat que es un dels grups que més han durat de tots els temps. (potser m'equiboco)
I tens tota la rao dient que porta forçant molt la seva veu, les coses un dia o altre s'acaben.

AC/DC per sempre!

És que la veu aquella havia de petar un dia o altre, però no m'ho vull creure... :cry: :cry: :cry:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: skaber13 » 17 ago. 2009, 21:15

Phil Rud també se la pira a final de la gira, ho e llegit a la metal hammer del mes pasat.
skaber13

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: albert14 » 17 ago. 2009, 23:11

JOOOO DEEEE RRRRRRRRRRRRRRRR!!
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

EntradaAutor: valls » 18 ago. 2009, 12:16

Jo que encara pensava que podria anar tranquilament al penúltim concert d'acdc a barna, merda :muelte:
De fet totes les noves generacions demostreu, per aqui el forum ho hem vist molt, una estima bestial a ACDC que farà que siguin (ja ho son ara) un autèntic mite que durarà anys o segles.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: Gerard Merino » 19 ago. 2009, 05:19

valls ha escrit:De fet totes les noves generacions demostreu, per aqui el forum ho hem vist molt, una estima bestial a ACDC que farà que siguin (ja ho son ara) un autèntic mite que durarà anys o segles.

T'extranyava?? x'DDDDDDDDD igual que els Rolling, Scorpions, Deep Purple...Són grups que marquen tant, que mai es perdran :solo: :solo: :solo: :solo: :solo:
(això esperem...)

Vaji bé!!!!!!!! :taja:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: TheBrowling » 19 ago. 2009, 18:07

Valls, AC/DC han donat una llarga serie de riffs que son dels millors de la historia del rock, i tot i ser repetitius, lo bonic és que amb quatre acords i amb la sencillesa amb la que toquen, fan el que fan. Així que per descomptat que perduraràn a la historia de la música, jo també ho he llegit i la veritat que és una llàstima, perquè jo crec que ara tenien una nova generació de seguidors del segle XXI a partir del nou disc i a mi no m'importaria tornar a veure'ls. Crec que encara tindrien energies per almenys treure un altre disc o simplement dintre d'uns anys, fer una gira, mentres l'Angus aguanti que és el que més sua a l'escenari (ni Ussain Bolt el tio!)

PD: 15 dies de vacances i ja estic dubtant al escriure...
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: valls » 19 ago. 2009, 19:53

no ja, si es que vosaltres (new generations em refereixo) sou la prova de que efectivament això serà aixi.
Ja vaig dir porai que em sorprenia l'estima bestial que heu declarat molts per aqui a ACDC, si ho comparem amb molts altres grups que per mi tambe mereixen molt de reconeixement
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: carlees » 19 ago. 2009, 20:03

pasi el que pasi es retiri o no AC/DC sempre estara amb nosaltres,pq mai ens en olvidarem de totes les grandisimes cançons.. :metal: :brutal:
valls,tocamela podria vendre chapes amb el logotip del tocamela i abaix un text que poses: new generations of rock :cool:
jo en compraria!! xD xD xD
apaa a tocarlaaa! :solo: xD
carlees
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 120
Membre des de: 31 maig 2009, 19:55

EntradaAutor: TheBrowling » 19 ago. 2009, 20:48

valls ha escrit:no ja, si es que vosaltres (new generations em refereixo) sou la prova de que efectivament això serà aixi.
Ja vaig dir porai que em sorprenia l'estima bestial que heu declarat molts per aqui a ACDC, si ho comparem amb molts altres grups que per mi tambe mereixen molt de reconeixement

Jo a més tinc més estima si cap perquè quan em vaig començar a interesar per la música (degut a la guitarra) els vaig descobrir, em van encantar i als pocs mesos m'entero de que treuràn nou disc i faran super gira mundial!! Em vaig deixar els 150€ de les entrades però les dues hores que vaig viure el 7 de juny al Lluís Companys van ser les dues hores de més emoció i adrenalina que he tingut mai en la vida. Mai em veuràs dir que AC/DC son el millor grup del món ni que l'Angus és el millor guitarrista perquè primer no és així i segon respecto que hi hagi a qui els agradi i a qui no, però el que mai es podrà dir és que no façin uns riffs insuperables i que no tinguin un sentit del ritme brutal, perquè en això si que són els reis. En Phil Rudd juntament amb en Charlie Watts son bateries senzills, de no fer més que marcar el ritme, però el marquen com un rellotge Suïs i en Malcolm Young potser sigui un dels millors guitarristes ritmics que hi ha i que hi ha hagut. L'Angus és l'Angus, un crack, però ni de lluny un dels millors guitarristes, perquè potser fins i tot el seu germà gran (en Malcolm) el superi i ho dic jo, que és el meu guitarrista favorit.

Sempre que escric sobre AC/DC se m'escalfen els dits i no paro... :oops:
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Marq » 25 ago. 2009, 02:41

TRankils tocamelons

AC/DC si finalment s'acava al maig del 2011 avans d'aquesta data tornen a passar per espanya (no per barcelona)
Lo del Phil Rudd no ho savia pero es possible que busquin cantant nou, l'Angus i el Malcolm volen seguir i volen treure mes albums. Jo no crec que sigui un insult que segueixin sense en Brian, Si van seguir despres de la mort den Bon ara poden seguir.
El que em fot dubtar en en Phil. Ja mirare d'enterarme d etot ja que estic malalt per AC/DC
I per ecrt no se qui a dit que Angus no es le millor guitarrista del mon ni de lluny.
No se si es el millor del mon o no. Una cosa es que compongui i toki coses facils. Pero jo taseguru ke tant l'Angus com la resta no token tot el ke saven tocar. Ja vaig comentar per aki ke en Phil havia estat capaç de tocar coses ke en Nico Mc Bryande Iron Maiden no havia etsta capaç de tocar.
Be deixu de enrollarme ya

i AC/DC durara per sempre...
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: TheBrowling » 25 ago. 2009, 12:31

Jo vaig ser un dels que va dir que l'Angus no és el millor i ho reitero i torno a dir que és el meu guitarrista favorit, però em de ser sincers, tot i que sigui un bon guitarrista no arriba a la qualitat técnica d'altres, això sí, en quant a ritme i feeling és dels millors.

I jo, personalment no seguiria AC/DC amb un altre cantant, és més dubto que ho façin. Com a molt si no aconsegueixen que en Brian continui jo crec que faran alguna gira o tocarán amb altres grups o algo així, però si continuen només és per la adrenalina de pujar-se a l'escenari, no perquè necessitin els diners.
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Rugec » 19 oct. 2009, 17:21

NOOOOOOoooo Quina mala noticia!!! Se man acabat les possibilitats d'anar a veure un concert d'AC/DC...
Imatge

Ho haveu vist aixo? Ho haveu vist!!!!!!!!!!! La mare que'ns va parir!
Rugec
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 84
Membre des de: 26 gen. 2009, 09:25
Ubicació: Moià

EntradaAutor: RockMan » 30 oct. 2009, 02:59

Queeeeee? No puede ser cierto!! :cry: .. nooooooo!
Dirás que soy un soñador, pero no soy el único
-John Lennon-
RockMan
Riffero
Riffero

Entrades: 348
Membre des de: 05 oct. 2009, 21:58
Ubicació: Argentina!!

EntradaAutor: PaGe » 04 nov. 2009, 21:09

Si que es possible que Brian es retiri, pero no es segur...hos recordo que avans d'aquesta gira es "retirava Brian..." tot es una manera de vendre...respecte a lo de si canviarien de cantant es un NO rotund...no per mi...sino si heu llegit biografies...heu vist entrevistes a Malcolm(cap del grup) sempre han dit que no hi ha un altre cantant més D'ACDC...si van substituir a Bon va ser perque eren joves...encara que no volien ells, els pares de Bon els hi van obligar...tenen certa edat i es impossbile canviar ara...aixo si espero que com a fiel seguidor D'ACDC com a minim continuin sonat els solos diabolics d'Angus i els riff impresionants de Malcolm...sense oblidar per suposat ni a Cliff ni a Philp....

Saluts!!
PaGe
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 25 oct. 2008, 16:48

EntradaAutor: PauGilmour » 21 gen. 2010, 23:14

Pensab k ja avia postejat en aquest tema pero noo...
Brian Jonhson es retira!!! Quina merdaaa
Pero tinc entés que es buscaran un nou cantant per seguir fins que que ... es cansin! Pero Brian es Brian tio!... :sad:
Ell va ser qui portaba una samarreta del Barça al passat juny a Montjuic! Aveura que fan :sad:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: ohthebest » 22 gen. 2010, 00:18

JOder, les posibilitatd'anar a un concert d'acdc cada vegada son mes nules !
VISCA AC/DC! :solo:
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: PaGe » 26 feb. 2010, 23:01

ohthebest ha escrit:JOder, les posibilitatd'anar a un concert d'acdc cada vegada son mes nules !
VISCA AC/DC! :solo:

http://diariodeunjovendemente.blogspot. ... -2010.html

Acdc tornen a España segur...encara que tambe es segur qe no a Barna...
Referent a lo de si es retira o no..nose sap res!! ell va "fotent" indirectes i vol veure el qe pasa... si veu qe la gent fa el qe sigui per veure'ls posiblement continuin fent concerts puntuals.. el qe ha dit segur esqe mai vol deixar la musica, una altre cosa es qe no faci gires com la qe estan fent, si no qe mes pausades, perqe vol dedicarse mes als cotxes...

Y lo de buscar cantant es una completa tonteria!! A mes ells estan cansats de dir-ho...serien imcapaços de cambiar!! ho van fer (hem sembla qe hem repeteixo) amb Bon perqe eren joves...ara seria treure l'identitat a acdc..potser els germans young continuen pero amb altres musics i no amb el nom de acdc... en events puntuals, festivals...
Em considero un freak potser d'acdc..m'he recorregut Europa sencera amb ells..(numeros vermells ara... xD ) he llegit biografies a raudals, i tinc la sort d'haverlos conegut en persona... i el qe es segur esqe serien incapços de buscar una altre persona...

LET THERE BE ROCK!!
PaGe
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 25 oct. 2008, 16:48

Següent

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant