Brian Johnson (cantant de AC/DC es retira)

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Re: Brian Johnson (cantant de AC/DC es retira)

EntradaAutor: PauGilmour » 27 feb. 2010, 01:10

PaGe ha escrit:
ohthebest ha escrit:JOder, les posibilitatd'anar a un concert d'acdc cada vegada son mes nules !
VISCA AC/DC! :solo:

http://diariodeunjovendemente.blogspot. ... -2010.html

Acdc tornen a España segur...encara que tambe es segur qe no a Barna...
Referent a lo de si es retira o no..nose sap res!! ell va "fotent" indirectes i vol veure el qe pasa... si veu qe la gent fa el qe sigui per veure'ls posiblement continuin fent concerts puntuals.. el qe ha dit segur esqe mai vol deixar la musica, una altre cosa es qe no faci gires com la qe estan fent, si no qe mes pausades, perqe vol dedicarse mes als cotxes...

Y lo de buscar cantant es una completa tonteria!! A mes ells estan cansats de dir-ho...serien imcapaços de cambiar!! ho van fer (hem sembla qe hem repeteixo) amb Bon perqe eren joves...ara seria treure l'identitat a acdc..potser els germans young continuen pero amb altres musics i no amb el nom de acdc... en events puntuals, festivals...
Em considero un freak potser d'acdc..m'he recorregut Europa sencera amb ells..(numeros vermells ara... xD ) he llegit biografies a raudals, i tinc la sort d'haverlos conegut en persona... i el qe es segur esqe serien incapços de buscar una altre persona...

LET THERE BE ROCK!!

Seras cabroon! Quina sort nano! Joder! Explicans com els vas coneixer i tal no?
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: PaGe » 27 feb. 2010, 13:02

Haha..sisi no ho oblidare mai!! Tinc un familiar que es critic musical, y coneix en Gay Mercader(productor que ultimament porta AcDc a España... Vam insistir per poguerlos coneixer...y no se com ho va conseguir pero hem vaig veure el 31-3 cumpleanys d'Angus amb un pase Vip!!
Va ser una visita curta als camerinos pero lo suficient per agenollarme y dir(amb el meu basic angles...) You Rock!, un parell de fotos firmetes y una estona amb ells!!! xD La veritat qe son super amables, y no els importa qui siguis d'on vens o on vas simplement disfruten!

Els camerionos impresionants...tot ple de menjar y vegudes.. germans Young fuman, Brian y Cliff beben i Philp prenen una sopa..ja diuen qe es el mes raro.. :taja:

Saluts Tocamelons! :cool:
PaGe
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 25 oct. 2008, 16:48

EntradaAutor: martini1995 » 27 feb. 2010, 22:54

Osti nano quina sort que tens!!! :brutal:
Has vist complert un dels meus somnis!!!

:taja:
Confortable numb...
martini1995
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 157
Membre des de: 05 gen. 2010, 21:02
Ubicació: EL MUNDO DEL ROCK

EntradaAutor: Edugd » 27 feb. 2010, 23:21

PaGe ha escrit:Haha..sisi no ho oblidare mai!! Tinc un familiar que es critic musical, y coneix en Gay Mercader(productor que ultimament porta AcDc a España... Vam insistir per poguerlos coneixer...y no se com ho va conseguir pero hem vaig veure el 31-3 cumpleanys d'Angus amb un pase Vip!!
Va ser una visita curta als camerinos pero lo suficient per agenollarme y dir(amb el meu basic angles...) You Rock!, un parell de fotos firmetes y una estona amb ells!!! xD La veritat qe son super amables, y no els importa qui siguis d'on vens o on vas simplement disfruten!

Els camerionos impresionants...tot ple de menjar y vegudes.. germans Young fuman, Brian y Cliff beben i Philp prenen una sopa..ja diuen qe es el mes raro.. :taja:

Saluts Tocamelons! :cool:

:brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

et :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: si no m'els presentes cbrón
http://guitarra-edu.blogspot.com
Spoiler: ensenya
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: TheBrowling » 29 març 2010, 15:30

Al loro! jo també vull!!!! al teu familiar aquest li agrada el pernil? jajajaja
Bé, de moment ja han confirmat dues noves dates a España aquest estiu, a San Mamés (Blibao) y a la Cartuja a Sevilla. Com m'agradaria que tornessin a Barna, encara que fos al Sant Jordi, a veure si podia aconseguir entrades un altre cop!! Deu meu... i els has pogut veure en persona... jo portava la guitarra i li deia a l'Angus i a en Malcolm (que sembla que sempre ens oblidem d'ell) que la toquéssin una mica a veure si es pegava algo!
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Josebe9 » 17 maig 2010, 16:54

Jo vaig anar al concert de l'Estadi Olimpic i va ser una passada!!!! En Brian Johnson es fa enfundar la camiseta blaugrana a highway to hell!!!. Vaya pasada, a primera fila el dia abans de selectivitat xD.
......Imatge
Imatge
Josebe9
Primers acords
Primers acords

Entrades: 47
Membre des de: 29 jul. 2009, 03:15
Ubicació: Sant Joan de Palamós (Girona)

EntradaAutor: PaGe » 08 juny 2010, 20:00

Qui deia qe Biran es retira:D!!!
Tot just la revista Rock Hard de França, en una entrevista a Brian afirma que els nois de la banda estan disposats a gravar un nou album..:)!!! sembla qe ara que han venut totes les entrades ja les tenen asegurades i pensen en el futur... Esperem qe els proposits es compleixin i el tornem a tenir per barna..:D!!
No es del tot segur, pero se suposa que si Brian ho ha dit es perqe primer ha parlat amb els young i tots estan d'acord...

Ara encara qeda Bilbao i Sevilla!!!

PD: teloner d'acdc a españa seran mel... un grup qe no ha caigut molt be entre els aficionat i jo estic inclos... França porta Slash; Alemanya a Accept...
PaGe
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Marq » 10 juny 2010, 02:01

bones, tinc coses interesants a comentar
si es cert ke dieu ke mel seran els teloners d'AC/DC estic flipant,
el cantant i lider de mel es el cosi del meu millor amic i bateria dle meu grup a part de ser el meu vei ke viu just a sobre meu i som molt bons amics.
Ja li comentare aixo, tot i ke em sembla curios perke son una banda popera. Pero com sigui cert ke son els teloners, a mi ya mestan enxufant amb un pase vip jeje.
No mu puc creure jeje, un bon amic meu i cosi del meu bateria telonejant a AC/DC!
XDXD
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: Marq » 10 juny 2010, 02:02

En cas de ke no aconsegueixi el pase vip (ke es el mes provable), yo li dono la meva gibson SG al cantant de mel i ke me la firmin tots els de AC/DC !!!!!!!

PD: ke em firmin totes les guitarres i les venc totes menys una per una pasta XDXD
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: PaGe » 10 juny 2010, 18:55

Si es cert qe aniran mel i ja esta asegurat tan com per bilbao com per sevilla... aqells qe som aficionats esperem sense ofendre a ningu qe vaigi algun teloner mes juntament amb acdc... s'havia parlat de baron, pero al final sembla qe res...
no ha agradat perqe l'estil es mes aviat poper... es como posar baron com a teloner de julio iglesias..:D
encara qe quan va anar lilith tambe va rebre paraules de tot tipus.. la questio si fa no fa esqe aqells dies el gran show començara a les 22..:D

Ara a seguir el concert d'Acdc a Donington!!
PaGe
Primers acords
Primers acords

Anterior

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant