Hi ha algun cantant que no pogeu aguantar??

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Re: Hi ha algun cantant que no pogeu aguantar??

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 set. 2009, 17:07

khirareg ha escrit:Jo l'acompanyo que a mi tampoc m'agraden, soc molt més dels rollings!!!!!

Doncs anirem a l'Infern el Khirareg i jo,
que allí estarà Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani i el Hendrix.
(entre un ''futimé'' de guitarristes més)
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: berts1990 » 25 set. 2009, 17:14

Gerard Merino ha escrit:
khirareg ha escrit:Jo l'acompanyo que a mi tampoc m'agraden, soc molt més dels rollings!!!!!

Amb el Hendrix no, era un gran fan dels Beatles (i ells ho eren d'ell) xD xD
berts1990
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 27 feb. 2009, 17:14

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 set. 2009, 17:15

berts1990 ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:

Però el Hendrix ha anat a l'infern igualment x'DDDDDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: berts1990 » 25 set. 2009, 17:29

Gerard Merino ha escrit:
berts1990 ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:

Però el Hendrix ha anat a l'infern igualment x'DDDDDD

Això sí que no t'ho puc discutir xDDD
berts1990

Entrades: 9
Membre des de: 27 feb. 2009, 17:14

EntradaAutor: khirareg » 26 set. 2009, 13:53

No estaria malament poder marcarse solos amb angus young, o amb hendrix jeje.
Es que el cel es molt aburrit ja ho sabem, es mmolt maco si t'agrada estarte tot el dia al costat d'un llac i observant els signes, pero si t'agrada el heavy l'infern es el millor muahahahhahah :twisted:
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nana_11 » 28 set. 2009, 14:36

La meva iaia s'escandalitza cada cop que sent converses quotidianes de l'estil:
- Nena, sigues bona filla que aniràs a l'infern.
- Ja ho sé, iaia, tinc plaça reservada des de fa uns quants anyets...

pobre iaia, que cruel sóc
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

EntradaAutor: nil_GNR » 21 oct. 2009, 15:36

EL DEL CANTO DEL LOCO I PIGNOISE!!!!!!
Són els grups més patetics i comercials de la història!

També odio l'Avril lavigne desde el seu ultim album perque ha passat de ser un punk a ser una nena repelent.
Tot i que els primers albums són molt bons.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: RockMan » 23 oct. 2009, 03:08

hana montana, los jonas brutos o brothers o comos sean!... porque :cry: !!.. cristina aguilera, britny spears, y TODOS los grupos de cumbia :muelte: !! eso no es musica!! porque tienen quye lastimar nustros oidos asi! :cry: .......... y tamvbien esos que cantan reggaeton!
:muelte: :muelte: :muelte:

Y estoy de aciuerdo con rOBERTO, a mi tambien me encanta estar fuera de moda con la musica y eso que solo tengo 15 años y los de mi edad estam todos con esas musiquitas de moda! >:-E ...............y es verdad preguntale a un pibe de mi edad quienes fueron Lennon, Guilmur, Jimmy, The police, led zeppelin y ni saben!.... Tu les dices quien fue Pink Floyd y te dicen quie era una marca de perfume! >:-E ... joder!!

PD: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:

xDD xDD xDD xDD

Rock!!! :solo: :metal:
Dirás que soy un soñador, pero no soy el único
-John Lennon-
RockMan
Riffero
Riffero

Entrades: 348
Membre des de: 05 oct. 2009, 21:58
Ubicació: Argentina!!

EntradaAutor: sageta » 23 oct. 2009, 18:49

RockMan ha escrit:hana montana, los jonas brutos o brothers o comos sean!... porque :cry: !!.. cristina aguilera, britny spears, y TODOS los grupos de cumbia :muelte: !! eso no es musica!! porque tienen quye lastimar nustros oidos asi! :cry: .......... y tamvbien esos que cantan reggaeton!
:muelte: :muelte: :muelte:

Y estoy de aciuerdo con rOBERTO, a mi tambien me encanta estar fuera de moda con la musica y eso que solo tengo 15 años y los de mi edad estam todos con esas musiquitas de moda! >:-E ...............y es verdad preguntale a un pibe de mi edad quienes fueron Lennon, Guilmur, Jimmy, The police, led zeppelin y ni saben!.... Tu les dices quien fue Pink Floyd y te dicen quie era una marca de perfume! >:-E ... joder!!

PD: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:

xDD xDD xDD xDD

Rock!!! :solo: :metal:

Gran llista, sí senyor!!
La única que m'agrada dels que has dit és la Christina Aguilera, perquè té una veu impressionant, però entenc perfectament que no t'agradi!! xD
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 12 juny 2009, 23:41

EntradaAutor: RockMan » 23 oct. 2009, 19:11

sageta ha escrit:Gran llista, sí senyor!!
La única que m'agrada dels que has dit és la Christina Aguilera, perquè té una veu impressionant, però entenc perfectament que no t'agradi!! xD

Ah eso por suouesto no puedo discutirlo, tiene una buena voz si señor.. pero no me agrada
xDD que le vamos a hacer xDD .... pero esta bien, por ejemplo a mi me encantan The Beatles, en cambio Gerard Merino los ve y >:-E :muelte: :twisted: ....... xDD xDD xDD
-John Lennon-
RockMan
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 23 oct. 2009, 21:49

RockMan ha escrit:por ejemplo a mi me encantan The Beatles, en cambio Gerard Merino los ve y >:-E :muelte: :twisted: ....... xDD xDD xDD

Lo que has dicho es poco....
ELS TORTURARIA SI POGUÉS!!!!!!!
:metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:

Por cierto RockMan...ahora me caes mal :muelte:
Spoiler: ensenya
xDD xDD

Y per si no ha quedat clar... :metal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: RockMan » 23 oct. 2009, 22:58

Gerard Merino ha escrit:
RockMan ha escrit:por ejemplo a mi me encantan The Beatles, en cambio Gerard Merino los ve y >:-E :muelte: :twisted: ....... xDD xDD xDD

:metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:

xDD xDD

xDD xDD xDD xDD ok ok home!! xDD xDD relax :cool: ! pau i amor!.. y Rock!! :metal: :solo: :metal: :metal:

xDD xDD
-John Lennon-
RockMan
Riffero
Riffero

EntradaAutor: kasbeel » 18 des. 2009, 18:56

Aparte de un 90 % de la gente de la que ponen 16 veces al dia en los 40 criminales y demas emisoras publicitarias con quien no puedo ni creo que pueda nunca es con Enrique Bunbury.
Y reabriendo heridas, los beatles son la leche ahora y muchisimo mas en su epoca, porq hay q tener en cuenta cuando hicieron lo que hicieron, otra cosa es q las 4 canciones q pongan en la radio sean las mas moñas, pero recomiendo escuchar mas cosas q el "all you need is love" y empezar a mirar entre las q no suenan los titulos en los discos.
Ej (sin ser de las mas marginales, aunq no es de las q suelan poner en la radio):
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: els cabells com Slash » 29 des. 2009, 00:56

A mi no m'agrada la Oreja ni abans ni ara, ecs. Ni tampoc M-Clan, el poc que n'he escoltat, ni Lax n' Busto. Fa anys en un programa de cap d'any van fer cantar clàssics de rock n' roll al cantant de lax n' busto i a Cris Joanico, tots dos de costat, i Cris li donava 1000 voltes, llàstima que no sigui l'estil que canta. Els 40 principals són una porqueria, com la majoria d'emissores, i l'invent d'Operación triumfo ha donat "productes" que fan ràbia.

Els que portem la música dins, encara que no la sapiguem treure gaire bé, je, som els que no suportem la música comercial, suposo.
Com li passa al Rockman, les companyes que jo tenia quan tenia 15 anys tampoc no sabien qui era l'Elvis. Ni tampoc què era el blues :cry: ; segurament encara no ho saben.

:solo:
els cabells com Slash
Primers acords
Primers acords

Entrades: 35
Membre des de: 16 des. 2009, 01:48
Ubicació: ..per alguna muntanya

EntradaAutor: sageta » 29 des. 2009, 20:43

A mi la Oreja d'abans m'agradava, ara trobo que ha perdut una mica, però la noia té una veu molt dolça, i el poc que he escoltat de M-Clan m'agrada. Lax'n'busto m'encanta, totes les cançons menys tres.
En canvi el Cris Juanico no m'agrada gaire...

Ara, totalment d'acord que 40 principals no val gaire la pena, i que Operación Triunfo és per fer qualsevol bajanada, i lo pitjor és que té força audiència.

Ara, per gustos els colors!! xD
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: els cabells com Slash » 30 des. 2009, 01:21

Doncs sí, hi ha de tot i per tothom :taja: , millor.

Però el Cris Joanico cantant rock n' roll, molt bo, el tio té una veuassa i un ritme.. El que fa ara a mi tampoc no m'agrada.

Salut! i :solo:
els cabells com Slash
Primers acords
Primers acords

Entrades: 35
Membre des de: 16 des. 2009, 01:48
Ubicació: ..per alguna muntanya

EntradaAutor: sageta » 30 des. 2009, 22:57

El Cris a mi no em va gaire, ara, a la versió que va fer de la cançó "killing me softly with his song" de la Roberta Flack he de reconèixer que m'encanta. :geek:
Però a l'època que va passar cantant a "ja t'ho diré" no l'aguanto!! >:-E
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: niiiL_7 » 31 des. 2009, 00:00

sageta ha escrit:A mi la Oreja d'abans m'agradava, ara trobo que ha perdut una mica, però la noia té una veu molt dolça, i el poc que he escoltat de M-Clan m'agrada. Lax'n'busto m'encanta, totes les cançons menys tres.

Ara, totalment d'acord que 40 principals no val gaire la pena, i que Operación Triunfo és per fer qualsevol bajanada, i lo pitjor és que té força audiència.

LAX'N'BUSTO :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: sageta » 31 des. 2009, 16:28

niiiL_7 ha escrit:
sageta ha escrit:A mi la Oreja d'abans m'agradava, ara trobo que ha perdut una mica, però la noia té una veu molt dolça, i el poc que he escoltat de M-Clan m'agrada. Lax'n'busto m'encanta, totes les cançons menys tres.

Totalment d'acord, però no puc amb la de "fum", "mai diguis mai a un mai" i "toca'm els ous Maria"!!
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: niiiL_7 » 31 des. 2009, 16:41

sageta ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:

Totalment d'acord, però no puc amb la de "fum", "mai diguis mai a un mai" i "toca'm els ous Maria"!!

com pots veure de joves ja la feian xDD
a en Pemi li falta una dent i en Jimmy toca una bateria elèctrica xDD
i no hi ha l'Edu, pertant no hi ha teclat!! xDD
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: PauGilmour » 11 gen. 2010, 15:42

Veig que aqui coincidim molts :cool:
No soporto a la Hanna Montana, ni molt menys als Jonas Brothers.Los hermanos Jonás xDD

Tampoc als tipics cantants de reggaeton que van de guays >:-E

Per cert el canto del loco no l'odiotant, pero tots els grups espanyols canten igual que el canto del loco. Hos aveu fuxat no? I Pig Noise... ni en pintura invisible :wink:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: bendo » 11 gen. 2010, 17:21

PauGilmour ha escrit:Veig que aqui coincidim molts :cool:
No soporto a la Hanna Montana, ni molt menys als Jonas Brothers.Los hermanos Jonás xDD

Per cert el canto del loco no l'odiotant, pero tots els grups espanyols canten igual que el canto del loco. Hos aveu fuxat no? I Pig Noise... ni en pintura invisible :wink:

El Canto Del Loco molava al principi, després es feren més comercials i ja no m'agraden. PingNoise & CIA son una imitació de cualsevol cosa que torne boiges a les xiquetes de 15 anys...

I la resta a part de odiarlos... sabeu el motiu de que no us agrade? o es per pareixer guays al forum?
Los Hermanos Jonás, Juana Montaña, la calva de Disney Channel (Demi Lovato), Ashley Thinsdale (no se segur si s'escriu així)... Les cançons son "acceptables" en concepte... pero están poc currades i sol fallar el resultat final, a les canyeres els falta rock, les balades no tenen sentiment ni pegada, a la majoria (o tots) els falta veu, i per a disimular tot això solen gastar tres guitarres i posar un robot automatic que no deixe descansar els plats de la bateria, per que no entenc tant de soroll per tan poca pegada...

El problema no es que siguin dolents, es que Disney Productions exigeix que mole a les xiquetes, i cuan arriben a eixe nivell ja en tenen prou.

Altre tema es que si vols ser "guay" en un lloc (cert pati de l'institut per exemple) t'han d'agradar, i si vols caure bé en altre lloc (com aquí forums de guitarristes) pareix que has d'odiarlos. I eixe problema es probablement més gran que l'anterior.

A Hannah jo sí que la suporte (algunes cançons donen pena e), pero dels Jonás i la Lovato no he pogut sentir el disc sencer ni en varies etapes. Pero si algú ho posa no he de fugir corrent, com podria pasar amb camela.

al bar de ma tia posaven camela i altres rumbes i musica gitana, així que he arribat a aprendre a suportar i apreciar l'art i sentiment que hi ha en casi de tot (tota musica està inspirada en un sentiment digueu el que digueu, encara que siga el $€ntiment Disney). pero tinc que dir que de la rumba gitana a l'rganillo de camela se'n va un planeta...

pd_menú tocho m'ha quedat
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: PauGilmour » 11 gen. 2010, 19:02

Gerard Merino ha escrit:

:metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:

xDD xDD

Pobres Beatles. :sad: A mi tampoc em fan molta gracia peroo... Ja as vista a qui té d'avatar no? T'hoauries d'aver imaginat! :shock: xDD
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: SR Puma_54 » 12 gen. 2010, 12:46

Buff... si ting k dir tots el grups k no trago no acabare mai :sad:

Comensare per dir k el 90%-95% de la musica española la odio! Grups com:

-ECDL
-Pignoise
-David Bisbal
-Macaco (a aquet mel carregaria a cops de guitarra l'odio molt xd)
-Estopa
-Y casi tota la musica que posan a la radio xD
-Bustamante
-TOT el que va sortin de OT
-Un molt molt molt molt llarg ETC...

(m-clan, Fito y fitipaldis y los mojinos son los unicos grupos españoles que me gustan, se que hay mas grupos buenos como por ejemplo baron rojo o Ska-p pero tampoco los escucho, pero en general casi toda la musica española no vale ni para estar escondida)
SR Puma_54

Entrades: 6
Membre des de: 11 gen. 2010, 21:34

EntradaAutor: kasbeel » 15 gen. 2010, 21:55

bendo ha escrit:
PauGilmour ha escrit:Veig que aqui coincidim molts :cool:

El Canto Del Loco molava al principi, després es feren més comercials i ja no m'agraden. PingNoise & CIA son una imitació de cualsevol cosa que torne boiges a les xiquetes de 15 anys...

I la resta a part de odiarlos... sabeu el motiu de que no us agrade? o es per pareixer guays al forum?
Los Hermanos Jonás, Juana Montaña, la calva de Disney Channel (Demi Lovato), Ashley Thinsdale (no se segur si s'escriu així)... Les cançons son "acceptables" en concepte... pero están poc currades i sol fallar el resultat final, a les canyeres els falta rock, les balades no tenen sentiment ni pegada, a la majoria (o tots) els falta veu, i per a disimular tot això solen gastar tres guitarres i posar un robot automatic que no deixe descansar els plats de la bateria, per que no entenc tant de soroll per tan poca pegada...

El problema no es que siguin dolents, es que Disney Productions exigeix que mole a les xiquetes, i cuan arriben a eixe nivell ja en tenen prou.

Altre tema es que si vols ser "guay" en un lloc (cert pati de l'institut per exemple) t'han d'agradar, i si vols caure bé en altre lloc (com aquí forums de guitarristes) pareix que has d'odiarlos. I eixe problema es probablement més gran que l'anterior.

A Hannah jo sí que la suporte (algunes cançons donen pena e), pero dels Jonás i la Lovato no he pogut sentir el disc sencer ni en varies etapes. Pero si algú ho posa no he de fugir corrent, com podria pasar amb camela.

al bar de ma tia posaven camela i altres rumbes i musica gitana, així que he arribat a aprendre a suportar i apreciar l'art i sentiment que hi ha en casi de tot (tota musica està inspirada en un sentiment digueu el que digueu, encara que siga el $€ntiment Disney). pero tinc que dir que de la rumba gitana a l'rganillo de camela se'n va un planeta...

pd_menú tocho m'ha quedat

A mi personalmente bunbury me mata hasta hablando, sin necesidad de cantar, creo que lo que mas me gusta de el es que en el ultimo videoclip (o uno de los ultimos) salen dandole leches en super slow motion.
Y de la parte de 40 principales, mas que ellos en si me jode que no puedas escaparte de esas canciones y que todas tienen fecha de caducidad (que suele ser cuando hay que empezar a promocionar la siguiente), que no eligen las canciones porq sean mejores o peores, sino que las eligen porq hay que venderlas, por ejemplo, ahora bisbal graba el corro de la patata, te la ponen (previo pago de a saber que suma de dinero a cada emisora de musica) unas 10 veces al dia por emisora y a la semana esta cantando todo peter el corro de la patata de bisbal. No gustan por la cancion, sino por induccion.
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

AnteriorSegüent

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant