top 5 guitarristes de tota la historia (tots els generes)

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Re: top 5 guitarristes de tota la historia (tots els generes)

EntradaAutor: PaGe » 28 nov. 2010, 20:51

ohthebest ha escrit:
PaGe ha escrit:Un tema clàssic, i un tema molt subjectiu. Qui es qui per dir que un és millor que l'altre...

Crec que Hendrix va ser un dels millors, i serà un dels millors i no obstant a mi no m'encanta la seva música. Però el que va fer ell va ser grandissim!! Amb una guitarra, sent zurdo(algo "extrany" per aquells moments) va crear màgia sobre un escenari. Un dels primers, i sobretot va ser capaç d'aixecar Woodstock com ningú, i això que al seu costat tenia grans com Joplins, Cocker, Santana, The Who...

El meu top 5:

1 Eric Clapton
2 Jimmy Page
3 K.K Downing
4 Malcolm/Angus Young
5 Paco de Lucia

Saluts!!

Mola perque poses al Malcom y a l' Angus com un mateix guitarristes, son germans pero no crec que estiguin tant units ! xDD

No els he possat perque siguin germans, teoricament és el meu top five i com no sabria quin dir que és millor per mi he possat els dos. Clar que no té res a veure que siguin germans, però pocs cops els veuras tocant separats, i tots dos sempre han dit que són un pack. Sóc fan d'ACDC desde fa molts molts anys i sóc incapaç de veure a Angus tocant al costat de Page o Malcolm fent de Ritmica al costat de Knopfler!!:D

Saluts!
PaGe
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 25 oct. 2008, 16:48

Anterior

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant