Quin es el teu grup preferit??

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Re: Quin es el teu grup preferit??

EntradaAutor: SR Puma_54 » 12 gen. 2010, 13:01

Dons yo no ting cap problema a la hora de elegir el meu preferit:

Sense cap dupte els qui mes m'agradan son els Bon Jovi, las lletras de Jon son molt bones y te una veu espectacular, pero per a mi el que fa a els bon jovi els millos es Richie Sambora (qui tambe te un parell de CD en solitari y son molt molt bons en especial la canço ''rosie'')

Tambe en segon lloc del meu ranking hi hauria: ACDC y el Red Hot, Frusiantes y Angus Young :solo: :solo: son els putisims amos.

A dar caña!!!! :solo: :solo:
SR Puma_54
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 11 gen. 2010, 21:34

EntradaAutor: Morse » 15 gen. 2010, 14:43

khirareg ha escrit:
Morse ha escrit:el meu rpeferit es metallica, tota la seva discografia es la llet :brutal:
pero tambe m'agraga molt pantera :D

Home tota la dicografia de metallica, load i reload son fluixets eh.

el load no es un mal album, nomes que pasar de fer heavy a hard rock... xD :taja: :muelte:
el reload nomes m'agraden fuel, memory remains, devil dance i unforgiven 2 :oops:
el millor: AND JUSTICE FOR ALL :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :metal: :metal: :metal: :solo: :solo: :taja: :geek: :geek: :geek:
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: khirareg » 15 gen. 2010, 15:35

Morse ha escrit:el millor: AND JUSTICE FOR ALL :

On vas el millor es Master of Puppets!!!
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: els cabells com Slash » 21 gen. 2010, 23:06

Dels grups catalans, per mi Sangtraït són genials. De fora, reconec que em falta molt per conèixer, tot i que m'encanta la música des de sempre. Queen, Guns n' roses, Ugly kid joe, Metallica, Dire Straits, Bonnie Raitt, Bruce Springsteen, ..
els cabells com Slash l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 feb. 2010, 01:13, en total s’ha editat 1 vegada.
els cabells com Slash
Primers acords
Primers acords

Entrades: 35
Membre des de: 16 des. 2009, 01:48
Ubicació: ..per alguna muntanya

EntradaAutor: murderxcity » 07 feb. 2010, 20:01

El meu grup preferit és Simple Plan, sé que probablement els insultareu, direu bajenades sobre ells, però ja us podeu anar estalviant el comentari perquè el que digueu sobre ells m'ho passo pel peu!
Són canadienses i si, són comercials, i blablablablabla.
El seu estil és pop-rock amb tocs de diferents estils.
Abans eren més pop-punk però han canviat una mica. El que més m'agrada és el baixista, però musicalment prefereixo el guitarrista principal, Jeff Stinco, no sé, m'encanta la seva tecnica *__*
I tried to fight, I guess sometimes you find it's pointless, as long as you can live with yourself (tell me how to live with yourself).
murderxcity
Primers acords
Primers acords

Entrades: 43
Membre des de: 05 feb. 2010, 21:20
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Gerard Merino » 08 feb. 2010, 01:24

murderxcity ha escrit:El meu grup preferit és Simple Plan, sé que probablement els insultareu, direu bajenades sobre ells, però ja us podeu anar estalviant el comentari perquè el que digueu sobre ells m'ho passo pel peu!
Són canadienses i si, són comercials, i blablablablabla.
El seu estil és pop-rock amb tocs de diferents estils.
Abans eren més pop-punk però han canviat una mica. El que més m'agrada és el baixista, però musicalment prefereixo el guitarrista principal, Jeff Stinco, no sé, m'encanta la seva tecnica *__*

Tots els grups qui més qui menys, són comercials...Perquè fan música perquè als seus oients els hi agradi oi?? Clar que no miren només el públic, però sense públic el grup no existeix, right?? :cool:

A mi no m'agraden gents SP, però no perquè siguin comercials (Perquè Joe Satriani és comercialíssim a full), simplement perquè la música que fan no em va. Però tot és despreciable respectable :solo:
Excepte Els Beatles i el Canto del loco, entre molts altres >:-E >:-E >:-E
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: khirareg » 08 feb. 2010, 01:34

Per a grup comercial s'enten grup que s'acosta al mainstream, es a dir a la corrent principal que sol ser el Pop. Curiosament el pop no triomfa gaire entre musics seriosos que busquen alguna cosa que més que un feix de bitllets, em d'entendre que la musica és cultura al cap hi a la fi i com tota la cultura hi han nivells. Es a dir no es el mateix llegirse la caperucita roja, que llegirse la Caverna de Platò. El pop es senzil i per tant qualsevol pot escoltar-lo sense tenir un vagatge musical gaire ampli, en canvi per escoltar música més complexa, acostuma a ser necesari tenir una miqueta de vagatge. Obviament sempre hi han excepcions, et pots trobar amb un tio que componsi musica classica que li agradi la música maquina i viceversa.
khirareg

EntradaAutor: PauGilmour » 08 feb. 2010, 15:17

Bueno, SP es molt comercial pero n'hi han de pitjors. Simplement penseu aixó i ja está :wink:
Spoiler: ensenya
Que jos soc molt tolerant, pero el Jonas Brothers, Anna montana no els aguanto ( i ultimament taylor swift)
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: Morse » 24 maig 2010, 13:05

khirareg ha escrit:
Morse ha escrit:el millor: AND JUSTICE FOR ALL :

On vas el millor es Master of Puppets!!!

ese disco lo tengo tan petao que ya me cansa XD,
batery: bueno, el estribillo y la intro, pero poco mas,

master of puppets: es la ostia pero ya esque la e escuchado 30000000 de veces XD la mejor parte la de despues del solo de kirk y le interludio

the thing that sould not be ( no se si se escribe asi), esta cancion me a costado pillarla, pero es una de las mejores del grupo (me atreberia a decir que incluso mas que master of puppets)

welcome home: el estribillo, y la parte final son la p%&$%& los versos son bastante coñazo, para que nos vamos a engañar, el solo algo mas currao no estaria mal

disponsable heroes: la cancion mas repetitiva y coñazo que e escuchao de metallica, no es coña...

lepper mesiah: pedazo de riff, pedazo de tema, la segunda mejor cancion del album

orion: esta es la buena, la mejor cancion del disco y la segunda mejor de la banda, cliff era un dios

damage inc: una intro de casi 2 minutos y luego mas de lo mismo,

es mucho mejor el and justice for all
Morse

EntradaAutor: ohthebest » 24 maig 2010, 19:48

He canviat de grup preferit, ja que aquest grup hem va canviar la vida, parlo de Muse, el grup amb les millores cançons els millors directes, el flipant !
Suposo que molt el coneixeu i si no el coneixeu pesu qualsevol de ells al youtuf i disfruteu !
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: Gerard Merino » 24 maig 2010, 19:55

ohthebest ha escrit:He canviat de grup preferit, ja que aquest grup hem va canviar la vida, parlo de Muse, el grup amb les millores cançons els millors directes, el flipant !
Suposo que molt el coneixeu i si no el coneixeu pesu qualsevol de ells al youtuf i disfruteu !

Ets deixeble d'en Pac? :cool:

Ho havia de dir xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 30 maig 2010, 19:37

els cabells com Slash ha escrit:Dels grups catalans, per mi Sangtraït són genials. De fora, reconec que em falta molt per conèixer, tot i que m'encanta la música des de sempre. Queen, Guns n' roses, Ugly kid joe, Metallica, Dire Straits, Bonnie Raitt, Bruce Springsteen, ..

la musica catalana es dolenteta..
Morse

EntradaAutor: niiiL_7 » 30 maig 2010, 19:48

Morse ha escrit:
els cabells com Slash ha escrit:Dels grups catalans, per mi Sangtraït són genials. De fora, reconec que em falta molt per conèixer, tot i que m'encanta la música des de sempre. Queen, Guns n' roses, Ugly kid joe, Metallica, Dire Straits, Bonnie Raitt, Bruce Springsteen, ..

Però què dius? un respecte noi! Et penses que no hi ha música espanyola dolenteta? pff... el que fa la ignorància... >:-E
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: Morse » 30 maig 2010, 20:51

niiiL_7 ha escrit:
Morse ha escrit:

Però què dius? un respecte noi! Et penses que no hi ha música espanyola dolenteta? pff... el que fa la ignorància... >:-E

claro que hay musica española mala, pero la catalana en general lo poco bueno que hay es sopa de cabra, sau y alguno mas,
a mes, e dit dolenteta repectant, perque sabia que gent com tu em recriminaria, perque si fos cualsevol diria, la musica catalana es una puta merda, pero no, no e dit aixo perque a mi m'agraden els grups avanç mencionats.
;)
Morse

EntradaAutor: ohthebest » 30 maig 2010, 21:02

Gerard Merino ha escrit:
ohthebest ha escrit:He canviat de grup preferit, ja que aquest grup hem va canviar la vida, parlo de Muse, el grup amb les millores cançons els millors directes, el flipant !

Ja m'agradaria ser deixeble d'en Pac, seria tot un honor ! :metal: :metal:
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: Morse » 30 maig 2010, 21:08

a quien no jajajaja xDD
Morse

EntradaAutor: Gerard Merino » 30 maig 2010, 21:22

ohthebest ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:

Ja m'agradaria ser deixeble d'en Pac, seria tot un honor ! :metal: :metal:

Oi tant que si :taja: :taja:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: khirareg » 30 maig 2010, 21:47

Definitivament el millor CD de Metallica és S&M
khirareg

EntradaAutor: Morse » 30 maig 2010, 21:49

khirareg ha escrit:Definitivament el millor CD de Metallica és S&M

para nadaaa xdd para directos el mejor es de live shit and noseque xd
And justice for all!!
por certo marc, que tu seguro que los has escuchado
de estos 3 albumes cual es el mejor?
rust in peace, and justice for all, far beyond strenght
Morse

EntradaAutor: khirareg » 30 maig 2010, 22:26

Morse ha escrit:

And justice for all!!

Morse t'has escoltat sencer el S&M, perque si no recordes be el nom del directe que més t'agrada no se si creurem que saps quin es.
khirareg

EntradaAutor: Morse » 30 maig 2010, 22:30

khirareg ha escrit:
Morse ha escrit:

And justice for all!!

Morse t'has escoltat sencer el S&M, perque si no recordes be el nom del directe que més t'agrada no se si creurem que saps quin es.

si , el S&M me lo e escuchado entero un par de veces y el dvd, y el nombre del directo que mas me gusta lo que pasa esque el nombre que tiene es muy largo y acordarme es dificil
Morse

EntradaAutor: khirareg » 30 maig 2010, 22:33

Morse ha escrit:
khirareg ha escrit:
Morse ha escrit:

And justice for all!!

si , el S&M me lo e escuchado entero un par de veces y el dvd, y el nombre del directo que mas me gusta lo que pasa esque el nombre que tiene es muy largo y acordarme es dificil

Morse el titol és Live shit: Binge and Purge.

PD. Vigila com escrius i com redactes.
khirareg

EntradaAutor: niiiL_7 » 31 maig 2010, 17:15

Morse ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
Morse ha escrit:

claro que hay musica española mala, pero la catalana en general lo poco bueno que hay es sopa de cabra, sau y alguno mas,
a mes, e dit dolenteta repectant, perque sabia que gent com tu em recriminaria, perque si fos cualsevol diria, la musica catalana es una puta merda, pero no, no e dit aixo perque a mi m'agraden els grups avanç mencionats.
;)

Segons tu tots els que fem música catalana toquem com una "puta merda"? suposos que hi deu haver algú qut toqui bé no? perquè si no tots els estudiants de música de Catalunya ja ens podriem retirar...
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: Morse » 31 maig 2010, 20:03

niiiL_7 ha escrit:
Segons tu tots els que fem música catalana toquem com una "puta merda"? suposos que hi deu haver algú qut toqui bé no? perquè si no tots els estudiants de música de Catalunya ja ens podriem retirar...

me parece que estas sacando de contexto lo que digo, segun yo la musica catalana es malilla porque para mi es un intento fallido de rock, si tubiera tanto exito, porque no veo a tanta gente con musica en catalan en sus mp3? igual que el español, hay musica mala, pero se salvan grupos como los que te mencione antes, como no hay gente que escucha una cosa u otra, por ejemplo, apostaria a que si comentarais el trash metal, diriais, vaya mierda, pero a mi me gusta, va de gustos y a mi por ejemplo la musica catalana no me gusta
Morse

EntradaAutor: bendo » 31 maig 2010, 20:20

Morse ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:

me parece que estas sacando de contexto lo que digo, segun yo la musica catalana es malilla porque para mi es un intento fallido de rock, si tubiera tanto exito, porque no veo a tanta gente con musica en catalan en sus mp3? igual que el español, hay musica mala, pero se salvan grupos como los que te mencione antes, como no hay gente que escucha una cosa u otra, por ejemplo, apostaria a que si comentarais el trash metal, diriais, vaya mierda, pero a mi me gusta, va de gustos y a mi por ejemplo la musica catalana no me gusta

No Morse, no t'equivoques. Aqui nadie está sacando nada de contexto. Tu has dicho:

Morse ha escrit:la musica catalana es dolenteta..

encara que tu ho penses, això no es ningún respecte. aixi que no vingues amb...

Morse ha escrit:e dit dolenteta repectant, perque sabia que gent com tu em recriminaria, perque si fos cualsevol diria, la musica catalana es una puta merda, pero no, no e dit aixo perque a mi m'agraden els grups avanç mencionats.

o siga que no sols no parles amb suficient respecte si no que cuan deixes vore el que realment penses encara tens nasos de recriminar a la réplica...

Si això no era el que volies dir apren a escriure
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

AnteriorSegüent

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant