Quin es el teu grup preferit??

Notícies musicals, opinions sobre discs, concerts, festivals, marujeo sobre les adiccions del Keith Richards i tot lo que estigui relacionat amb la música en general.

Quin es el teu grup preferit??

EntradaAutor: kim » 24 juny 2009, 20:53

El meu grup preferit es: :brutal: Red hot chili peppers
Sobretot pels rifs de guitarra,i el baixista no es quda pas curt. :solo: :metal:
kim
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 67
Membre des de: 19 abr. 2009, 12:07
Ubicació: Taradell

Re: Quin es el teu grup preferit??

EntradaAutor: Sruc » 24 juny 2009, 21:50

kim ha escrit:El meu grup preferit es: :brutal: Red hot chili peppers
Sobretot pels rifs de guitarra,i el baixista no es quda pas curt. :solo: :metal:

Em sorprèn parles dels red hot (que per cert no m'agraden) i no parles de el geni del grup, es clar, el bateria.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: bendo » 24 juny 2009, 22:58

Sruc ha escrit:
kim ha escrit:El meu grup preferit es: :brutal: Red hot chili peppers

Em sorprèn parles dels red hot (que per cert no m'agraden) i no parles de el geni del grup, es clar, el bateria.

jo crec que el geni del grup es el baixista, es l'unic grup en que el qui guia la resta es el baix
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Pac » 25 juny 2009, 10:13

opino igual!

Crec que el music mes complet es el baixista...es tot un cojnunt fet per disfrutar mentres el veus!
De fet, i perdona que discrepi :D, el bateria em sembla bastant normalet!! bo, però no especial.... :sad:

Grup preferit?? bueno...tants......diguem que lo mes semblant a això seria Muse ó Pink Floyd/David Gilmour, son amb els que realment, me disfruto! Amb toooootes les cançons
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 25 juny 2009, 10:21

Pac ha escrit:Grup preferit?? bueno...tants......

Per a que vas a quedarte amb un cuan hi ha milers de musics, incluint-nos a nosaltres mateix
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: JordiG_cat » 25 juny 2009, 10:34

The whites stripes... en especial el guitarrista, Jack White, és el meu idol :brutal:
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: thenineinballs » 25 juny 2009, 10:41

bendo ha escrit:

Per a que vas a quedarte amb un cuan hi ha milers de musics, incluint-nos a nosaltres mateix

:brutal: Totalment d'acord

Jo crec que depen molt del moment, del que busquem en una cançó (grup, o músic) i de com ens sentim i/o volem sentir-nos.

Per exemple, jo quan vull dibuixar i em vull concentrar, em busco coses a piano o a guitarra acústica, revisions dels grans clàssics, o simfonies... o això o totalment el contrari, k serien grups metal bastant guarros (potents) del estil de slipknot o sadus per ex.

Hi ha grups que simplement m'emocionen, com són el cas d'algunes cançons de fito i extremoduro, Nine inch nails amb el seu famós "hurt", o, per qué no, moltes dels red hot chili peppers, que tenen, desde el meu punt de vista, un munt de material boníssim.

Llavors, de tant en tant, em fico música electrònica bona (dic bona perqué em refereixo als remix ni tòpics dance ni al hardcore ni coses per l'estil), es a dir, com el metall industrial :P... Bons exemples? Oomph i Rammstein.

Cada grup te la seva mariconada i la seva forma de funcionar, i sempre he intentat "enriquirme" una mica de tots... desde els beatles, passant per depeche mode i acabant per slayer. xD
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kim » 25 juny 2009, 11:40

per lu que deieu dels red, si , el baixiste (FLEA) es el millor I el guitarra nu es queda curt :metal: pero el que dieu del bateria,que m'agrada molt, jo no en puc opinar ja que no en se guaire de musica, em vaig quedar colapsat amb la flauta de 6e i noi em vaig cremar i ara que començu am la guitarra no crec que sapiga prou com per dir si ho fa be o malament ja que jo ho faria pitjor... :oops: :oops:
kim
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: kim » 25 juny 2009, 11:42

thenineinballs ha escrit:
bendo ha escrit:

Jo crec que depen molt del moment, del que busquem en una cançó (grup, o músic) i de com ens sentim i/o volem sentir-nos.

Per exemple, jo quan vull dibuixar i em vull concentrar, em busco coses a piano o a guitarra acústica, revisions dels grans clàssics, o simfonies... o això o totalment el contrari, k serien grups metal bastant guarros (potents) del estil de slipknot o sadus per ex.

Hi ha grups que simplement m'emocionen, com són el cas d'algunes cançons de fito i extremoduro, Nine inch nails amb el seu famós "hurt", o, per qué no, moltes dels red hot chili peppers, que tenen, desde el meu punt de vista, un munt de material boníssim.

Llavors, de tant en tant, em fico música electrònica bona (dic bona perqué em refereixo als remix ni tòpics dance ni al hardcore ni coses per l'estil), es a dir, com el metall industrial :P... Bons exemples? Oomph i Rammstein.

Cada grup te la seva mariconada i la seva forma de funcionar, i sempre he intentat "enriquirme" una mica de tots... desde els beatles, passant per depeche mode i acabant per slayer. xD

per cert savies que depeche mode (del qual he set fan sempre i sempre en sere) ba ser el primer grup en utilitzar cintetitzador en la musica?
kim
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: bendo » 25 juny 2009, 11:49

kim ha escrit:per lu que deieu dels red, si , el baixiste (FLEA) es el millor I el guitarra nu es queda curt :metal: pero el que dieu del bateria,que m'agrada molt, jo no en puc opinar ja que no en se guaire de musica, em vaig quedar colapsat amb la flauta de 6e i noi em vaig cremar i ara que començu am la guitarra no crec que sapiga prou com per dir si ho fa be o malament ja que jo ho faria pitjor... :oops: :oops:

la musica no es cosa de teoria de solfeig, es cosa de sentiment

jo casi no se res de solfeig, el justetet per anar tirant...

pero sé cuan una cançó em canvia el ritme del cor de bona que es, sé cuan un riff no acaba bé per que pareix que es talle, sé cuan una melodia va pujant pujant i es capaç de parar i deixarte en alt uns instants sense que parega que li falta pujar més.

Eixos sentiments son el que busca la musica, no saber si es la quinta o la novena, que està molt be saber-ho, pero jo puc estudiar vint anys de solfeig i no saber compondre,
o no saber llegir ni escriure molt bé pero tocar la guitarra com qui toca una campana

bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 25 juny 2009, 12:11

tens raó bendo, el sentiment en la música es gairebè lo mes important! Però, ....en el cas de la bateria, per exemple (i sota el meu criteri), crec que si que has de tenir uns minims de coneixements per saber criticar un bateria. Amb el sentiment i/o cor com tu dius pots saber si la bateria estar sonant be o malament...si el ritme esta be o no.. però, per la qualitat del bateria crec que n'has de saber com a mínim saber distingir cada part de la btaeria que es toca i quan l'escoltis, que sàpigues (tampoc al 100%) que s'està tocant en aquell moment.

Jo toco algoperò vaja....la teoria la tinc bastant bona.....la practica......... :muelte: Amb aquest meuu criteri he catalogat com a bateria "del montón" al sr. de chickenfoot!

Ara ya podeis apalearme :shock:

OFF: bendo, has escoltat el johnny begood de Peter Tosh?? es tremendo!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: kim » 25 juny 2009, 12:31

de bateries bons n'hi ha un de no professional que es d'osona i el paio s'en surt mol be ell sol amb la bateria. es fa dir : FURGOPARTY, a tret 2 o 3 cd gravats a casa seva.

en el seu cas, com que toca sol si que saps si ho fa be o no "mes o menys" encara que com he dit avans no em veig capaç, pel nivell que tinc , de criticar a cap music. Eii! aixo no vol dir que una cosa no em pugui agradar!!
kim
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: Sruc » 25 juny 2009, 12:54

Doncs ja posats...

Jo tampoc puc elegir quin es el meu grup favorit, però puc dir que un dels que més escolto es Dream Theater, les seves grans composicions musicals tocades per 4 talentosos i un cantant mitjanament bo em posen la pell de gallina quan els sento tocar. A part, en directe han de ser la canya (només els he vist en DVD i la veritat es per cagarse damunt).

Un altre dels que més escolto es Muse que m'encanta pel seu prodigiós guitarra-pianista-cantant-compositor Matt Bellamy que et pots desmaiar veient tocar el solo de Invicible.
Spoiler: ensenya
HO FARE PERQUÈ VAIG AL CONCERT :cool:

Finalment un grup que m'encanta per la seva canya, el seu baix IMPRESIONANT (encara que es dir poc) i en si el seu toc alternatiu que el fan ser un grup únic. Estic parlant de Tool.

Vista obligada:

Pac ha escrit:opino igual!

Crec que el music mes complet es el baixista...es tot un cojnunt fet per disfrutar mentres el veus!
De fet, i perdona que discrepi :D, el bateria em sembla bastant normalet!! bo, però no especial.... :sad:

Grup preferit?? bueno...tants......diguem que lo mes semblant a això seria Muse ó Pink Floyd/David Gilmour, son amb els que realment, me disfruto! Amb toooootes les cançons

Jo crec que una de les bones qualitats que ha de tenir un músic es no intentar destacar per damunt dels altres components del grup, així es pot ser un virtuós musicalment pero no destacar per sobre dels teus companys; i això crec que es el que li passa a Chad Smith, que es un gran de la bateria pero no intenta ser superior als seus companys de grup. I si algú dubta alguna cosa de la que he dit que escolti Chickenfoot i sabrà del què parlo.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: bendo » 25 juny 2009, 13:08

Pac ha escrit:tens raó bendo, el sentiment en la música es gairebè lo mes important! Però, ....en el cas de la bateria, per exemple (i sota el meu criteri), crec que si que has de tenir uns minims de coneixements per saber criticar un bateria. Amb el sentiment i/o cor com tu dius pots saber si la bateria estar sonant be o malament...si el ritme esta be o no.. però, per la qualitat del bateria crec que n'has de saber com a mínim saber distingir cada part de la btaeria que es toca i quan l'escoltis, que sàpigues (tampoc al 100%) que s'està tocant en aquell moment.

Jo toco algoperò vaja....la teoria la tinc bastant bona.....la practica......... :muelte: Amb aquest meuu criteri he catalogat com a bateria "del montón" al sr. de chickenfoot!

Ara ya podeis apalearme :shock:

no puc més que donar-te la raó, uns coneixements et donen un punt extra per a criticar si ho fa bé i per que ho fa be o mal

jo puc reconeixer amb molt d'esforç el que toca un bateria, pero només la toque cuan está lliure i necesite descansar els dits de la guitarra :solo: , em costa molt... pero mola
ara, per distinguir un "bateria professional del montó" d'un "bateria mestre de professionals", crec que hi ha que fixarse un poc més que simplement els ritmes que toca, m'explique:

una cosa es la execució: jo toque mal, i el meu bateria toca molt millor que jo
i altra cosa es el "sentiment": jo moltes voltes li dic al bateria com em molaria més que s'acoplara, cuan queda millor que entre, cuan ha de parar, cuan ha de llevar un bombo o una caixa, cuan fer un redoble etc... no es que ell no sapiga fer arreglos, sino que ell en la vida podrá tocar el que jo tinc al cap si no li ho explique.
Vull dir que el tema del sentiment es molt particular, i a voltes un bateria pofesioná podria estar tocant un ritme que ens encante, i que no s'haja compost ell mateix...

es esta?

pareix altra cançó!!!

Pel que veig, el grup favorit es aquell del que t'agraden totes les cançons (s'admeten excepcions)

Jo em quedaría amb Bryan Adams, pero com ja he dit: ¿per a que quedarte soles en un?
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: valls » 25 juny 2009, 14:11

Bffff...Mai m'ha agradat parlar d'un preferit.
Potser ara diria Dream theater de preferit en la meva tribuna actual compartint lloc helloween, gamma ray, rhapsody, stratovarius, rage, judas i maiden, guns en epoca bona tambe van tenir molt lo seu...

Suposo que el que més m'ha afectat el cervell va ser Metallica... ara m'hi :caca: entre bastant i molt.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: thenineinballs » 25 juny 2009, 16:03

kim ha escrit:
thenineinballs ha escrit:
bendo ha escrit:

per cert savies que depeche mode (del qual he set fan sempre i sempre en sere) ba ser el primer grup en utilitzar cintetitzador en la musica?

No n'estic segur del tot (crec que n'hi van ser uns quants) però dels inicis de la electrònica segur que si que ho son.
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sruc » 25 juny 2009, 16:15

JordiG_cat ha escrit:The whites stripes... en especial el guitarrista, Jack White, és el meu idol :brutal:

Has escoltat The Raconteurs?

Hiperatiu Jack White esta treballant en TWS, The Raconteurs, The dead weather i està preparant un altre grup. Si, també es el meu ídol.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: will97 » 25 juny 2009, 21:18

red hot chili peppers sobretot el frusciante
visca el jonh frusciante i el jimy hendrix

Imatge
will97
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 22 abr. 2009, 07:35

EntradaAutor: sageta » 26 juny 2009, 19:29

No tinc uns gustos gaire definits, ni un grup preferit, però m'agraden molt Queen, P!nk i Shania Twain.
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 12 juny 2009, 23:41

EntradaAutor: Pac » 26 juny 2009, 19:53

Shania Twain mola!! Hi ha un CD recopilatori o algo així que està com remasteritzat per una colla d'indis que s'ho curren molt!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: sageta » 26 juny 2009, 20:06

Pac ha escrit:Shania Twain mola!! Hi ha un CD recopilatori o algo així que està com remasteritzat per una colla d'indis que s'ho curren molt!!

Però que és això?? Com es diuen?
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: bendo » 26 juny 2009, 21:10

Pac ha escrit:Shania Twain mola!! Hi ha un CD recopilatori o algo així que està com remasteritzat per una colla d'indis que s'ho curren molt!!

haure de sentir-ho, tinc un cd original de ST i tot!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 27 juny 2009, 10:44

sageta ha escrit:

Donç mai l'he trobat sr./srta.! Nomès el vaig escoltar d'un amic que el tenia pirata, i era el Greatest Hits pero tot ple de trompetes, violins, taules.etc.etc. tot estil india!! Però mai l'he trobat...i'm sorry! busca tu a veure si trobes algo!! :D Perque jo he tornat a mirar i no...clar que tampoc se com buscar, perque a la discografia no hi es i no se com buscar-ho! Tambè es molt posible que hagi sigut una remasterizació per algú altre!! Pensa que va ser comprat en un top manta!!

ON TOPIC: Em fa l'efecte que el preferit de molts d'aquí poc serà Michael Jackson (dels que no ho son ja clar)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: sageta » 27 juny 2009, 16:35

Pac ha escrit:
sageta ha escrit:

Donç mai l'he trobat sr./srta.! Nomès el vaig escoltar d'un amic que el tenia pirata, i era el Greatest Hits pero tot ple de trompetes, violins, taules.etc.etc. tot estil india!! Però mai l'he trobat...i'm sorry! busca tu a veure si trobes algo!! :D Perque jo he tornat a mirar i no...clar que tampoc se com buscar, perque a la discografia no hi es i no se com buscar-ho! Tambè es molt posible que hagi sigut una remasterizació per algú altre!! Pensa que va ser comprat en un top manta!!

ON TOPIC: Em fa l'efecte que el preferit de molts d'aquí poc serà Michael Jackson (dels que no ho son ja clar)

Senyoreta.
Està bé, és que em vas deixar amb les ganes!
sageta
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: nana_11 » 30 juny 2009, 01:31

Pac ha escrit:ON TOPIC: Em fa l'efecte que el preferit de molts d'aquí poc serà Michael Jackson (dels que no ho son ja clar)

Per mi Michael ja ha sigut sempre un dels meus cantants preferits, però com a grup em quedo amb els Guns 'N Roses i la seva cutreversió posterior, els Velvet Revolver.
Això pel que fa a música internacional, amb la nacional, em quedo amb Platero y Tu i, altre cop, amb la moñada de Fito com a successor.
De cantants solistes ja no parlo perquè puc arribar a ser monyes completament (prefereixo mantenir la imatge de noia rebel que no sé si tinc)
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

Següent

Torna a: Música General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant