Goodnight Moon (Shivaree) - Tablatura - Intermig

Aqui és on es penjen i comenten tablatures de guitarra i baix. Si teniu una tablatura o acords per compartir, posa les aquí! Llegiu les normes abans de penjar.

Goodnight Moon (Shivaree) - Tablatura - Intermig

EntradaAutor: madkilly » 17 feb. 2008, 18:10

Després de veure el gran vídeo d'en Rafa d'aquesta cançó, em vaig quedar amb les ganes de poder tocar-la sencera, perquè hi faltaven un parell de trossos que són puntejats.
Poso aquí la versió que em sembla que és. Ho he tret d'orella i amb una mica d'ajuda d'internet, de manera que no és 100% fiable (sobretot pel primer motiu).

El primer tros és el mini-solo de guitarra del minut 2:30:

--------------------------------------------------
-----8/10**----9h10p9**---10/12**---10-12---------
---7--------------------------------------10h12**-
-8------------------------------------------------

-------------------------------------------
-----------5-------------------------------
-3**---5/7---7/8*---7-8-10*---13*---17*----
-------------------------x*----x*----x*----

Aquestes últimes tres notes he tardat en trobar una manera en que quedés acceptable. Jo el que faig és tocar la nota de la 5a corda (amb el traste apretat) i la 6a. (a l'aire), i de seguida tapo la 6a. per deixar-la muda.

I el segon tros és el moment en que la cantant canta xiuxiuejant, al minut 2:45, just després del solo anterior:

----------------------------/17*--17/15*--15/21*--21/12*---
-13*----------------/15*--15-------------------------------
-----14*--14/12*--12---------------------------------------
-----------------------------------------------------------

Aquest últim tros és senzill. Les dues primeres notes és toquen i es deixen sonar. La resta són grups de dos notes; toques la primera i, de seguida, toques l'altra i la deixes sonar. Es fa unes 6 vegades, i llavors ja torna a enganxar amb l'estribillo.

No és la versió oficial, sinó que és la meva. Si algú en té una versió que veu que li sona millor, que la comparteixi.
Rafa! Tu que tocas la canción....¿Este cacho como lo tocas?
madkilly
He lligat amb la guitarra

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

Re: Goodnight Moon (Shivaree) - Tablatura - Intermig

EntradaAutor: jomirmo » 17 feb. 2008, 22:32

Hola madkilly. Jo tambe me la vaig estar mirant perque em va agradar molt la canço i vaig estar mirant de que sones be. Et poso el que vaig treure i ja m'ho comentaras

El començament avans de que començi a cantar i ho fa un parell de vegades, rapid

----------------------------------------
---------------2---3---2----------------
-----0---3------------------3---2---0-
---------------------------------------- i el solo que tu dius jo el vaig fer aixi:

---------------------------------------------------------------3--1------0------0------------------
------------------------------------------------------------5------------------1---------5------5---
-------------------4-5-4------7-----4--5----------5-----------------------------------------------
--------5---7------------------------------7--------------------------------------------------------
---7------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Estic treient tambe la lletra, ja te la possare dema amb mes temps i ho comentem.
JORDI
jomirmo
Començo
Començo

Entrades: 17
Membre des de: 06 des. 2007, 21:24

EntradaAutor: Albert » 18 feb. 2008, 01:42

Iep!! gràciex, poso la teva tablatura al vídeo.

Per cert, aquesta la fem al concert.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: madkilly » 18 feb. 2008, 02:06

La lletra es pot trobar per algunes pàgines. Per exemple:
http://www.stlyrics.com/lyrics/killbill ... htmoon.htm

El que trobo més interessant és el mini-solo de guitarra. He mirat el vídeo original més de 20 vegades, sense exagerar. Exagerant, pues més de 5000 vegades. I el cas és que, en els pocs moments en que enfoquen al guitarrista, fa les notes del solo que he penjat en el primer post, que per desgràcia, és més difícil de tocar que no pas el que has penjat, jomirmo. El teu és més fàcil i algunes notes m'agraden més, que queden millor.

Estic tocant el que he penjat, però jugant amb les pastilles per aconseguir que les notes greus s'aguantin més en els hammer-on.
Aclarem: "Jugar amb les pastilles" = "Sóc idiota, no sé com van, de manera que vaig movent la palanca selectora de pastilles fins que soni bé". Això sí; quan ho has trobat, tens que deixar anar perles de l'estil: "Clar, el so no es mantenia perquè estava en una pastilla incorrecta i es menjava la vibració...". Que fàcil és quedar com un crack! :mrgreen:

I, després de moments en que no saps si sona igual que "Goodnight Moon" o "La granja de Pepito", al final surt algo decent i que s'hi assembla.
Integrar es chungo. Poner una lavadora es chungo. ¿Esto? ¡Esto esta chupado!
¡La guitarra es fácil, mamá!
madkilly

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: jomirmo » 18 feb. 2008, 23:26

Et poso la part cantada, a la meva manera, eh?, que se que hi hauran coses que no cuadraran del tot, pero bueno es pot anar arreglant seguint mes o menys la canço.
Et poso nomes las 4 primeras cordes:

e ---5-----5-------7--5--8----5----5-------5-------8-7-5------5----5---------5----------
B-------8-------------------------8-------8------------------------8---------8-----5-------
G-------------------------------------------------------------------------------------------
D-------------------------------------------------------------------------------------------

-----8---10--12--10-8------------------------------
-5------------------------10--------10--10-10------
-------------------------------------------------9----
------------------------------------------------------ tot aixo ho repetix dues vegades i despres:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------8-5--5-8-5------
--5-5-5-6---6-6--6-8-6----8-6-5----5-5-----------------5-5-6---66----6---10-10-10-9------5-5--------------6-5-
----------------------------------------------7-5------------------------7-----------------------------------------------
----------------------------------------------------7---------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
--5-5-6--6-6--6-8-6----8-6-5----5-5----------------------------5-------------------------------------
-------------------------------------------7-5---------------5--7-----7-7-5--------------------5--------
------------------------------------------------7----------7------------------7-----------5-7------7-----

Si esta molt malament perdoneume eh?, pero jo m'ho he passat pipa intentant-ho
jomirmo
Començo
Començo

Entrades: 17
Membre des de: 06 des. 2007, 21:24

EntradaAutor: Alex Girona » 25 març 2008, 20:44

laurem de provar no?
..dios mio dame paciencia...... ¡¡¡¡pero yaa!!!!..
Alex Girona
Primers acords
Primers acords

Entrades: 22
Membre des de: 14 feb. 2008, 04:11

Torna a: Tablatures i Acords

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant