Stand By Me - Tablatura - Novell

Aqui és on es penjen i comenten tablatures de guitarra i baix. Si teniu una tablatura o acords per compartir, posa les aquí! Llegiu les normes abans de penjar.

Stand By Me - Tablatura - Novell

EntradaAutor: madkilly » 09 feb. 2008, 15:52

Ebrios patanes del jurado!:

Com a complement del gran vídeo que va fer la Eli sobre aquesta cançó, poso una altra alternativa per a la base que sona per sota la lletra. És un puntejat que es repeteix, igual que es repeteixen els acords que fa ella (Sol, Mim, Do, Re).
Es fa amb només les dues últimes cordes, i els "*" marquen les notes que s'han de deixar sonar una mica més de temps (realment, son les que marquen el temps en cada compás, si les meves breus-i-casi-inexistents nocions de compassos no m'enganyen. Deu ser un 4/4).

El puntejat és:

---------------------------|---------------------------|
---2-3*--3*------2-3*--3*--|--3-2-0*--0*---3-2-0*--0*--|
-3-------------3-----------|---------------------------|

---------------------------|---------------------------| (and repeat)
-0---------------0---------|----2-3*--3*-----2-3*--3*--|
---2-1*--1*----1---3*--3*--|--3------------3-----------|

Aquesta és la versió que faig jo, i en deuen existir 50 variants. Va ser la primera cançó que vaig intentar treure d'oïda, i li tinc un carinyo especial.
Però si algú creu que en té una millor i vol desmoralitzar-me, que ho comenti, i ens fa un favor :mrgreen:

A cuidar-se.
madkilly l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 feb. 2008, 19:59, en total s’ha editat 1 vegada.
madkilly
He lligat amb la guitarra

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

Re: Stand By Me - Tablatura - Novell

EntradaAutor: jomirmo » 09 feb. 2008, 19:28

Probeu tambe aixo. L'he mirat per sobre i segur que faltaria algun retoc

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
------5---7-------------5--------------------------------------------------------------------------------
---6----------------6----------------4---6---4------------------4-------------4--6--4-------4---------
----------------------------------7----------------7-----------7-----------7----------------------7----
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----5-7------5--7------------------------------------------------------------------------------------
---6--------6------------6--6--4-----4--6-------4------------4-------4--6--4-------4--------------
------------------------------------7----------------7-------7-------7--------------------7----------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------5--4---------------------------------------------------------------------------------------
--5-7-5---------7------7--7------7--5---------------------------------------------------------------
------------------------------------------6------6--4-----------6-4---------6-4--------6-4----------
---------------------------------------------------------7------------7-----------7-----------7-------

ja m´ho diras.....tocamela
jomirmo
Començo
Començo

Entrades: 17
Membre des de: 06 des. 2007, 21:24

EntradaAutor: madkilly » 09 feb. 2008, 19:43

Company,
Me l'he mirat per sobre e intentat tocar-la però, o jo sóc inútil o no estem parlant de la mateixa cançó (em decanto per la primera opció).
Pot ser que la teva sigui la canço de Oasis, mentre que la que poso jo és la de Ben E. King (la del vídeo que fa la Eli)?

Si no és així, tinc que escoltar moltes més vegades la cançó. :shock:
A cuidar-se.
madkilly

EntradaAutor: jomirmo » 09 feb. 2008, 22:13

Es la meteixa que canta l`Eli. Tu ves probant...sobra la veu i ves separant els temps
jomirmo
Començo
Començo

EntradaAutor: madkilly » 10 feb. 2008, 04:19

Ahhhhhhhhh
He tardat en fer que la neurona reaccionés, per falta de costum.
Lo que passa és que lo teu és directament una traducció de la lletra a notes, mentre que lo meu és la base musical de fons (per posar-hi la lletra a sobre).
No estavem parlant de lo mateix :lol:

Val, es cert. I sembla que és correcte, o a mi m'ho ha semblat. I també queda bé. Amb dues guitarres fent les dues versions alhora, i fent que la de la lletra soni una mica més fort, aixó ha de quedar molt maco (o asquerosament pastelós...)

Començava a pensar que m'havia tornat tonto o algo.
madkilly

EntradaAutor: jomirmo » 10 feb. 2008, 14:19

Veig que ja ho as agafat!!! M'havies fet dubtar de mi mateix tambe, jajajja que la veritat soc molt dolent amb aixo de la guitarra

Els acords si no tens "cejilla" com l'Eli tambe pots fer-los aixi:

A/ A/ F#m/ F#m/ D/ E/ A/ A

i la part del solo que tambe comenta ella (que per cert, que guapa esta xiulant) en el video seria algo aixi:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----4-6*-----4------------------4-6------------6-4--------------------------------------------6----------
----------------7-6------4--7-----------------------7--4----------------------------7---9---------------
----------------------4-------------------------------------5---------7-9-7-------7----------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Aquest 4-6* el fas arrossagant el dit de la ma esquerra del traste 4 al 6.

Probau i m'ho dius.
jomirmo
Començo
Començo

EntradaAutor: madkilly » 10 feb. 2008, 15:54

Nens, el dia que us marxi la Eli haureu de tancar barraca!

L'apunt dels acords és bo, per si algú no té la sageta i no sap com fer-ho.
Sense entrar en detalls, si toques els acords que surten al vídeo començant pel traste 0, són els noms originals (Sol, Mim, Do, Re). En canvi, si poses una sageta al 2n traste i toques a partir d'allà, estás tocant unes altres notes (La, Fa#m,Re,Mi), les que comenta el company jomirmo :brutal:
Ho pots fer com vulguis, i sóna més o menys igual.
madkilly

EntradaAutor: Pere » 12 feb. 2008, 12:20

Sr. Killy,

Totalment d'acord amb voste. 1) es la primera canço que es pot treure de oida i 2) El dia que marxi l'Eli, tots ens anem amb ella.

Fora conyes, la primera linia (madKilly) sembla mes de baixista, i la segona (Jormimo) de guitarra. Es una canço puta mare per probar de fer amb dos guitarres quan estas aprenent. I si els dos guitarres son amics i estan a la platgeta amb dues amigues, ja tenim un post per "Com lligar amb la guitarra"...

Salut Company!
Pere
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 248
Membre des de: 10 oct. 2007, 19:39
Ubicació: The Brave Coast

EntradaAutor: Eric » 19 feb. 2008, 23:55

Intenteu-la tocar amb quintes i pujada de velocitat. Yeeeahhhhh

Bien está, lo que está Roswell.
Eric
Mestre of Metal
Mestre of Metal

Entrades: 169
Membre des de: 29 oct. 2007, 13:15
Ubicació: Kpax

EntradaAutor: mikk » 27 març 2008, 01:50

Solo queria dar las gracias a Eli y cia por el video, y a Madkilly & jomirmo por los punteos.

Es la primera canción que "toquiteo" con acordes, y estoy más feliz que nadie xD
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: albert14 » 29 març 2008, 17:27

Aqui està!!!!
Avui me posat a tocar la del video de l'Eli i només em faltava aixo, merci als dos!!
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

Torna a: Tablatures i Acords

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant