NOTA: Aquest es un fil de propostes d'acords i/o tablatures i no de video. El fil de propostes per a nous videos es aquí.
Sort i fins aviat!

stratocaster_o ha escrit:Eis, Pac! Perquè no poses la teva versió de Viva la Vida de Coldplay?
He vist el vídeo uns quants cops i està molt bé!
Ah! Felicitats pel nomenament, noi. Pac for president!
Apa, a tocarla (i ara per tots)!
PD: Oi que sembla improvisat, Pac?

bendo ha escrit:ojito que eso de arriba es con cejilla en el primer traste, si no tienes cejilla puedes le echas bemoles y arreglado

stratocaster_o ha escrit:PD: Oi que sembla improvisat, Pac?

mikk ha escrit:Pac, cuando pongas la letra con los acordes, usa el codigo "pre" para que se respeten los espacios y los acordes salgan donde toca.
Un saludo.

olise74 ha escrit:Hola a tots
Soc nova i no se molt be com fufa aixo......
M'agradaria cercar la partitura per guitarra de la canço de Lluis Llach, Campanades a mort.
Si algu m'he la pot fer arribar, van les gracies per endevant.
Olise74

lluneta ha escrit:hola!
algú em pot di si sap alguna web o algun lloc on pugui troba els acords de cançons infantils?
Merci!
Kla_Ska_vLc ha escrit:Codi 777- Cesk Freixas
La podrieu possar? No la trove per cap banda i és una de les meves cançons preferides de Cesk
Catximballa ha escrit:la primera és Reus, que em sembla que és dels Wiskhyn's, http://www.youtube.com/watch?v=eoKqbPf7eUM.
la segona és la de Jailhouse Rock.
I si pogués ser alguna dels Mojinos Escocíos...
Gràcies

Catximballa ha escrit:Aquí em podeu demanr cançons dels Mojinos Escozíos en Tablatures, que intentaré posar-les.Spoiler: ensenya

blackmogul ha escrit:Cuando aparece el MRK sale el sol
i ja de pas la de TRESE

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Adsense [Bot] i 2 visitants