ajuda amb pauta siusplau

Fòrum per a l'intercanvi de coneixements de teoria musical. Si vols parlar d'acords, progressions, escales, o tens algun truc per als guitarristes, aquest és el teu fòrum.

ajuda amb pauta siusplau

EntradaAutor: amroth » 31 març 2011, 22:23

hola , molt bones , feia temps que no treia el cap per aqui . Veureu , al juny farà 2 anys que toco , anava a classe , i vaig apendre a rascar acords , alguna cosa de fingerpicking , una mica de pentatóniques menors ... el problema es que fa un any vaig haver de deixar les classes per asumptes económics (maleida crisi).
I dons vaig decidir continuar aprenguen pel meu compte des d'aqui , pro veig un pilo de conçeptes que se m'escapen ( armonia , coses relacionades amb les pentatoniques (majors , menors) modes gregorians).
El que us volia demanar es si algun de vosaltres em poguès aconsellar un ordre per apendre les coses ,exemple:
primer pentatoniques , desprès modes , armonia ,etc.
per aixi no perdre'm tant.

moltes gracies i perdoneu per el tocho.
amroth
Primers acords
Primers acords

Entrades: 21
Membre des de: 15 set. 2009, 19:19

Re: ajuda amb pauta siusplau

EntradaAutor: Nim3R » 01 abr. 2011, 19:25

Creo que el orden que as propuesto esta bien, yo sin duda dejaría armonía para el último porque es una disciplina muy grande en comparación con los otros.
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: amroth » 01 abr. 2011, 19:41

oks dons. haure de posar-me fort amb les pentatoniques dons . Millor primer menors ? majors? totes dues?

gracies
amroth
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 abr. 2011, 20:58

Les menors són per mi més fàcils, ja que la mà l'has de variar menys de posició. Però vaja, jo practicaria les dues escales a l'hora. Osigui pujar i baixar una escala en menor y després pujar-la i baixar-la en major :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: amroth » 01 abr. 2011, 21:39

oks , moltes gracies gerard , aixi ho faré
amroth
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: fjaumira » 19 abr. 2011, 15:03

Salutacions!

Jo crec que el millor que pots fer és apendrer harmonia, això t'ajudarà a entendrer tots els conceptes que as emncionat (pentatoniques, modes, etc...), hi ha molts llibres que et poden ajudar a apendrer harmonia, aqui en trobaras uns quants.
http://www.taringa.net/posts/musica/784 ... 3-y-4.html

Una altre manera de apendrer és anar proban coses, barrejar pentatòniques etc.... però evidentment és més lent.

Però paciència! Tot el rollo aquest de escales nesecita temps sobretot a l'hora de poder-ho aplicar, ja que la teoria esta molt bé però la aplicació de certes coses avegades és complicada.

Solt i salut!
fjaumira
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 4
Membre des de: 21 juny 2010, 15:39

EntradaAutor: amroth » 22 abr. 2011, 21:15

moltes gràcies Fjaumira , aixó majudarà molt ja que com tu dius a la teoria sembla facil , pro quan s'ha de posar en practica em sorgeixen tot de dubtes .

moltes gracies!!
amroth
Primers acords
Primers acords

Torna a: Lliçons i Teoria

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant