Help!! No avanço!! amb metallica

Fòrum per a l'intercanvi de coneixements de teoria musical. Si vols parlar d'acords, progressions, escales, o tens algun truc per als guitarristes, aquest és el teu fòrum.

Help!! No avanço!! amb metallica

EntradaAutor: crispi » 22 maig 2010, 11:12

Ei gent!

Potser aqui no es el lloc on tinc de posar això! Però necessito que m'ajudeu! com ja sabeu soc de lo mes novatillo que trobareu! jeje el problema que tinc es que vull apendre a tocar la de Metallica - Notthing Else matters, i renoi que no m'ensurto, el principi tot mb pero llavors... i necessito que m'ajudeu! m'he mirat el video 80000 vegades d'eskerra a dreta i a l'inversa pero noo!

Salut! :solo:
crispi
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 20 març 2010, 18:10

Re: Help!! No avanço!! amb metallica

EntradaAutor: khirareg » 22 maig 2010, 12:49

crispi ha escrit:Ei gent!

Potser aqui no es el lloc on tinc de posar això! Però necessito que m'ajudeu! com ja sabeu soc de lo mes novatillo que trobareu! jeje el problema que tinc es que vull apendre a tocar la de Metallica - Notthing Else matters, i renoi que no m'ensurto, el principi tot mb pero llavors... i necessito que m'ajudeu! m'he mirat el video 80000 vegades d'eskerra a dreta i a l'inversa pero noo!

Salut! :solo:

Que és exactament el que et pasa? Probablement es simple questio de practica.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: toletum91zgz » 22 maig 2010, 13:50

Crispi, te voy a dar un consejo. Se que diras que es muy facil escribirlo pero... Paciencia, Crispi, paciencia!!!

Todos hemos empezado de 0, por mas que cueste creer, hasta el Valls nacio sin saber tocar la guitarra (aunque quien lo diria, eh!?). Sacar una cancion no es cosa de un dia. Yo todavia no he acabado de sacar Sultans of Swing y llevo 5 años ya intentandolo! Desde el primer dia fui aprendiendo licks y luego a lo largo del tiempo los fui juntando. Pero ya te digo, 5 años y todavia no me la se entera :cool:

Con Nothing Else Matters tu lo has dicho, siendo novatilla es una cancion a la que hay que echarle muchisimas horas si la quieres sacar. Pensaras que hay segun que formas de los dedos que sera imposible poner, pero imposible no hay nada si le echas ganas. Y por mas supercomplicado que parezca, si le echas horas y muchisima paciencia, es facilito. Yo la paciencia, teniendo una hermana pequeña, la tengo mas que practicada jajajajaja :wink:

Yo te aconsejo cogerte la tablatura y tocarla mas lento si hace falta. Ya no digo al 50%, si hace falta al 10% (que es lo que estoy haciendo yo con el piano y Synthesia, que explicare mas adelante) y de ahi ir acelerando cuando ya domines todo al 10%. Yo, fuera coñas, me estoy sacando Classical Gas al 50%, y aun asi, digo eso de "PEro si es imposible! Como narices lo pueden hacer!", pero se que con paciencia y horas, y... si hace falta TOOODO este verano, me la sacare.

Asi que lo dicho, Crispi, no te desanimes, y si no es Nothing Else Matters, prueba con alguna mas facil hasta que veas que ya tienes suficiente nivel como para hacerlo. O si no, como hice yo (cabezon de mi, que encima soy de Zaragoza), sacatela poco a poco como te dije que hice yo con Sultans of Swing.

Animo! Tu puedes! :cool: :brutal:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Nim3R » 22 maig 2010, 23:36

¿En que tramo tienes problemas?
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 22 maig 2010, 23:48

Yo la verdad lo creia un tema facil pero de facil tiene poco. Lo mejor, es lo que dice tole, que vayas aprendiendo partes y cuando te atasques con una, si ves que no das el nivel suficiente, lo dejes una temporada y vayas tirando por temas que te puedan aportar un poco mas, y cuando hayas avanzado un poco, lo retomes.

En mi caso, la peleona (aparte de la de Nothing else Matters, que no he vuelto a intentarla), es la de Master Of Puppets, que me encanta, y la voy sacando por partes, poco a poco y con paciencia. Cuando veo que avanzo algo, vuelvo a retomar a ver si soy capaz de sacarla.

Asi que a lo dicho, paciencia y trabajo duro.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: valls » 23 maig 2010, 16:34

Realment un bon profe, com el rober, et dirà que no és recomanable començar amb un tema que probablement està bastant per sobre de les teves posssibilitats ara mateix, i que anéssis a buscar algun tema més senzill que puguis tocar amb més facilitat... i té tota la raó.

Doncs et diré que aquesta va ser la primera cançó que vaig tocar sencera de dalt a baix, ara, al cap de molt de temps de fotre-li canya i més canya, com ja et diuen. Per tant et recomano que també ho facis, molts ànims i no defalleixis en la teva fita, que quan més costen més la valoraràs, ara que també et recomanaria que busquis paral·lelament altres temes que et molin i que en treguis els seus riffs, puntejats, més fàcilment assolibles en el nivell en què estàs ara, que t'ajudaran a aconseguir aquest objectiu.

No estaria malament que comentessis quins són els punts del tema que més et costen, no són sempre els mateixos per cada persona i a vegades poden tenir fàcil solució i millora.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Torna a: Lliçons i Teoria

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant