Pertdut i desmotivat.

Fòrum per a l'intercanvi de coneixements de teoria musical. Si vols parlar d'acords, progressions, escales, o tens algun truc per als guitarristes, aquest és el teu fòrum.

Pertdut i desmotivat.

EntradaAutor: Rockamntico » 02 ago. 2011, 02:46

Bones!

Primer de tot em disculpo per la meva ortografía i per si ja existeix una consulta com la meva ja formulada (tot i que eh buscat).

LA questio és la seguent. Porto uns 8 anys tocant la guitarra, 3 amb un professor i la resta autodidacte. Se cambiar perfectament entre els acors bàsics i realitzar cambis ràpids amb "cejilla". No soc persona d'estarse hores i hores aprenent un solo famós ni treballar per calcr els rifts doncs quant ho intento acabo "tocant per tocar" ritmes i combinacions d'acords que vaig improvitzant. Últimament treballo el tocar i cantar, pero em desmotiva el fet de cantar ( no consegueixo cantar alt, entonar la nota, seguir un ritme i una combinacio d'acords al matteix temps).

Sé que tot aixó s'encarrila amb hores de pràctica, pero el que desitjaria preguntar es que em recomaneu fer en la meva situació ja planteajda. Conec la base peró ara no se cap a on tirar. M'encanta sentarme al sofà i endollar l'electrica i relaxarme sobre no woman no cry o "fliaprme" amb algo tan bàsic com smoke on the water o blitzkering bop, pero se que m'ompliria molt mes poder aportar algo a la música i poder "deixar-me anar" sense por per el màstil de la meva SG de 2a o 3a i conseguir parlar amb ella ( posats a ser utópics).

Així doncs, quin cami puc seguir? Aprendre a montar acords a l'instant? Tantes escales com pugui enmagatzemar...? Solefeig desde zero..?

Moltísimes gràcies per la vostra atenció!
Rockamntico
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 05 set. 2010, 16:47

Re: Pertdut i desmotivat.

EntradaAutor: jaumetreixi » 29 ago. 2011, 01:20

Fes el que més t'agradi i et vingui de gust! L'experiència hem diu que a vegades, anteposem el que hauriem de fer (vease fer solfeig) al que realment ens ve de gust ( pillarse una sg per fer riff's canyeros) i al final, t'acaves aborrint, toquem la guitarra perque ens ho passem be i ens diverteix. Si vols fer solfeig, perfecte, que te vols pillar una SG o una ESP per tocar algo mes hevy, perfecte també doncs!

Al final, si tornes a disfrutar, et tornes a movitar i acabaràs fen tot alló que en el seu moment no has fet!

Espero que t'ajudi! :solo:
EL GUITARRAZO !!!http://www.youtube.com/watch?v=5HSH6Vb__dI
jaumetreixi
Riffero
Riffero

Entrades: 159
Membre des de: 04 abr. 2009, 12:39

EntradaAutor: Ericsama90 » 29 ago. 2011, 17:51

si el que esperes es traureu tot del teu cor, no desesperes i deixa que faigue, el cant tambe te la seva dificultat i mol segurament improvitzar una lletra mentres toques ha de ser dificil.
Ericsama90

Entrades: 2
Membre des de: 23 ago. 2011, 19:17

EntradaAutor: RubenMilena » 01 set. 2011, 12:16

Lo de cantar suposo que es tenir talent per cantar, es a dir, tenir veu o no.. no tothom pot cantar bé, perque tots tenim la nostra veu i si no es la apropiada per cantar, no la podem canviar.

D'instrument, en canvi, si no t'emplena un, si que pots canviar, pero vamos.. si portes 8 anys tocant, tot i no dedicar-t'hi constantment, algu t'ha d'emplenar...

Jo provaria a agafar bases i improvisar-hi assobre amb tot tipus d'escales (sobretot pentatóniques, que donen 1 efecte força guapo) que a mi es una cosa que m'agrada força fer, apart de com tu dius, flipar-me tocant mariconadetes.

Espero haver sigut d'ajuda, vagi bé.
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

Torna a: Lliçons i Teoria

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant