Com comprar una guitarra elèctrica!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Re: Com comprar una guitarra elèctrica!

EntradaAutor: blackmogul » 28 març 2009, 17:06

Que tiu mas agradable, jejeje! Me encanta cuando la gente pregunta cosas que creen que son una tontería, pero prefieren arriesgarse antes que ir de listillos.

;) Suerte con tu primera zorrita eléctrica!!!

Que la disfrutes MUUUUUUUUUUUUUUCHO!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: TheBrowling » 28 març 2009, 17:27

xd... xD gràcies als dos! i això espero poder donar-li canya aquesta setmana santa!
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: TheBrowling » 28 març 2009, 22:16

Bueno... he anat i la veritat que la botiga està molt bé i bé de preu, però no tenien la G400 en Cherry així que me l'han demanada al magatzem de Terrasa. El dissabte que ve la tinc, haveure quin ampli m'agafo, si això ja postejaré algun video o algo...
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Pac » 30 març 2009, 11:41

eii! benvingut de nou browling!! Això que has fet es de bon comprador!! mes d'un no haguies pogut esperar i s'hagues agafat qualsevol color...per tenirla ja....a mi m'hagues costat jajajaja

Ensenyanosla.cat quan la tinguis!!!

Per cert, sempre ho dic, i sempre ho dirè...ampli? per cas i per tocar! Comprat un ROland CUBE, el que et vagi be per la butxaca, quan mes gran millor, bons? tots!!!

bye!! i paciència!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Galith » 30 març 2009, 13:08

Jo en tinc un ampli que m'el va recomanar un noi que te un grup i porta molts anys, es tracta d'un VOX de la sèrie valvetronix amb varis estils d'amplificador i multiples efectes incorporats, potser no es igual que tenir les pedaleres i els amplis però dona el pego que ti cagues XD obviament no es per utilitzar en concert, que en penseu?
Es genial comprobar que todavía tienes la capacidad de sorprenderte a ti mismo.
Galith
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 13 març 2009, 00:33

EntradaAutor: TheBrowling » 30 març 2009, 14:35

Gràcies Pac, ja he vist el post dels instruments i tranquil que com la tindré ja en setmana santa, alomillor faig un "video-review" de la guitarra i o penjo al Youtube i tot!
En quant a amplis.. había pensat en un fender frontman o un Marshall de 10 o 15 watts, però veient que els que teniu Roland esteu molt contents, que els que teniu Marshall no tant i que la primera sugerencia del botiguer quan li vaig preguntar per amplis va ser un Roland... crec que m'agafaré un Roland cube de 15 watts que vaig veure per la web, i per una mica menys de 100€ ja tinc un senyor ampli.

Bueno! crec que ja será el meu últim missatge fins que tingui la guitarra entre les mans perquè me'n vaig uns dies fora. Que vagi bé! :mrgreen:
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Pac » 30 març 2009, 18:11

eii! de res home! segur que hi han coses millor, com en tot, pero lo que tinc clar es que no et decepcionarà!!!
Jo tinc un Jazz Chorus, que no te res a veure pero es la bomba, i feia clases amb un Cube 30w crec i sonar, sonava la reooooooooostia de be!!! si pots tirar cap a munt de watts, aprofita al màxim...que amb 60w o 80w ja tens per fer concerts i tot, i si no t'arribara per fer concerts i tot!!!

Sort, paciència i quedat amb aquest post per quan facis review! (per si t'agradaria recomanar-ho i tal jeje)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: MRK » 02 abr. 2009, 17:22

Gent, estic molt n00b ultimament...

Explico: Jo tenia una Peavey cutre prestada pero me l'han demanat i l'he de tornar, osigui que em penso comprar una guitarreta, passo de packs cutres amb guitarres de cartor, m'agradaria anar un pas mes per endevant, aveure tampoc vull una superguitarrota de 700 aurelius, quina guitarra us comprarieu?? Normalment toco metal i rock que ja se que ho preguntareu...

A la espera estoy ...

Salut
MRK
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: blackmogul » 02 abr. 2009, 17:25

MRK ha escrit:Gent, estic molt n00b ultimament...

Explico: Jo tenia una Peavey cutre prestada pero me l'han demanat i l'he de tornar, osigui que em penso comprar una guitarreta, passo de packs cutres amb guitarres de cartor, m'agradaria anar un pas mes per endevant, aveure tampoc vull una superguitarrota de 700 aurelius, quina guitarra us comprarieu?? Normalment toco metal i rock que ja se que ho preguntareu...

A la espera estoy ...

Salut

Pero tu no eras bajista?

Pos cadascú a lo seu... xDD
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: MRK » 02 abr. 2009, 17:32

blackmogul ha escrit:

A la espera estoy ...

Salut

Pero tu no eras bajista?

Pos cadascú a lo seu... xDD

Que cabró, Esque soc multiinstrumental 8-)

Tambien toco la pandereta como Oisin :brutal: ;)

Salut
MRK

EntradaAutor: blackmogul » 02 abr. 2009, 17:42

A la espera estoy ...

Salut

A veure aquesta...
Epiphone Les Paul Standard
Imatge
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: MRK » 02 abr. 2009, 17:51

blackmogul ha escrit:

A la espera estoy ...

Salut

A veure aquesta...
Epiphone Les Paul Standard
Imatge

No em posen massa les LesPaul la veritat..

El meu limit son 300 aurelios, mereix la pena comprar-se una merda de guitarra de 300 euros o no??
Com veus aquesta?
http://www.rockandclassics.com/index.php?ps=item&id=2535&pagina=2
MRK

EntradaAutor: mikk » 02 abr. 2009, 20:05

Según dicen no es mal trasto, pero yo le tengo tirria a las tipo strato, así que por decir dos modelos...

La primera en su día me enamoró y aunque al final opte por comprarme otra, siento el deber de hacerme con ella. Creo que me la compraré en cuanto deje de ser un miserable estudiante, aunque solo sea por tenerla en casa haciendo bonito.

Otra preciosidad es esta. En este punto quiero aclarar que los de Cort no me pagan, pero estas dos guitarras me parecen un espectáculo visual.

Aunque esto de recomendar "porque si" es un poco chorra, supongo que lo mejor será que te pases por una buena tienda, mires un poco que te dan por esos 300 euros y veas que se te encaja mejor. Aquí te pueden decir misa, que luego tu vas y no te acomoda el mástil, no te resulta cómoda o no te gusta el sonido, y no te vale de nada.
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: MRK » 02 abr. 2009, 22:42

mikk ha escrit:Según dicen no es mal trasto, pero yo le tengo tirria a las tipo strato, así que por decir dos modelos...

La primera en su día me enamoró y aunque al final opte por comprarme otra, siento el deber de hacerme con ella. Creo que me la compraré en cuanto deje de ser un miserable estudiante, aunque solo sea por tenerla en casa haciendo bonito.

Otra preciosidad es esta. En este punto quiero aclarar que los de Cort no me pagan, pero estas dos guitarras me parecen un espectáculo visual.

Aunque esto de recomendar "porque si" es un poco chorra, supongo que lo mejor será que te pases por una buena tienda, mires un poco que te dan por esos 300 euros y veas que se te encaja mejor. Aquí te pueden decir misa, que luego tu vas y no te acomoda el mástil, no te resulta cómoda o no te gusta el sonido, y no te vale de nada.

Cierto, he ido a la tienda a ver que me decian y por unos 400 tacos me compraré segurament un minicube de los recomendados por Pac y una yamaha pacifica o similar.

Gracias de todos modos....

Saluts
MRK

EntradaAutor: Pac » 03 abr. 2009, 10:12

buah....amb això vas sobradisim!!! fliparas. Ara, la yamaha, em sembla que es la 112, hi ha un altre igual que es la del pack i es mes dolenta, en blackie sap quina es la way!!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: blackmogul » 03 abr. 2009, 13:54

Pac ha escrit:buah....amb això vas sobradisim!!! fliparas. Ara, la yamaha, em sembla que es la 112, hi ha un altre igual que es la del pack i es mes dolenta, en blackie sap quina es la way!!!

La del PACk es la EG112, y la buenona es la Pacífica 112. Sólo con ver las palomillas de una y de la otra FLIPAX compadre. Y los colores... La mala la encontrarás generalmente en negrata, y la pacífica yo la he visto casi siempre en colores mas alegres, incluído un azul muy guapo tipo cobalto o asín.
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: mikk » 03 abr. 2009, 14:34

La Pacifica sale como a 220, y el Microcube no llega a los 100 euros, no te debería pasar de 320 el total. Si sube mucho más paseate otras tiendas a ver que precios encuentras por ahí.
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: albert14 » 08 maig 2009, 22:18

Jo la Epiphone les paul, la vec com a una bona guitarra, es la que en vui comprar jo, si tens 400 euros una mica mes i t'agrada el tipus de guitarra i aquetsa musica que dius, agafa't una Epiphone Lp Custom, si veus que en prou feines arribes als 350 agafat la standard, q no els hi trobo molta diferencia tampoc... xD
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

EntradaAutor: skaber13 » 10 maig 2009, 23:20

Compreuse alguna k no sigui de la Kitty!!! :P
skaber13
He lligat amb la guitarra

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: loikko » 12 maig 2009, 07:59

tiu la kitty es guapisima. corre un video per el yo estube d'un tio tocant dream theater amb una. i si surts en un concert amb una la gent flipara.Imatge
loikko
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 16 març 2009, 19:57

EntradaAutor: loikko » 12 maig 2009, 08:06

o si busques alguna cosa mes dura, la pollacasterrImatge
xDD xDD
loikko
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 16 març 2009, 19:57

EntradaAutor: skaber13 » 12 maig 2009, 17:45

jajajajaja!!! :solo:
:brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
skaber13

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: albert14 » 13 maig 2009, 18:51

:shock: :???: :???: :roll: :roll: :roll: :sad: :| :| :roll: :shock: :???: :???: :roll: :|

( :metal: :metal: :metal: )
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

EntradaAutor: adrianpv94 » 21 maig 2009, 18:24

loikko ha escrit:o si busques alguna cosa mes dura, la pollacasterrImatge
xDD xDD

xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
:brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
Si el dinero no trae la felicidad, dámelo a mi. ANDREU BUENAFUENTE.

Imatge
adrianpv94
Primers acords
Primers acords

Entrades: 33
Membre des de: 28 gen. 2009, 21:09

EntradaAutor: Pac » 25 maig 2009, 19:55

loikko ha escrit:o si busques alguna cosa mes dura, la pollacasterrImatge
xDD xDD

Quina cosa mes cerda!!...el trival del pickguard que significa? simulen els rinxols púbics???
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

AnteriorSegüent

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant