Sobre les cordes de guitarra

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Re: Sobre les cordes de guitarra

EntradaAutor: blackmogul » 06 feb. 2009, 19:21

Pac ha escrit:bueno..pel cas...jo les tallo....però lo restant xD....encara que, estaria be tenir les mides agafades, per tallarles directament....que em fot un pal anar amb cuidado amb les pinces per tallarles a la pala....ja li vaig fotre una marca a la strat i quin fart de plorar tu...

Yo me alegro en este caso de tener guitarra mala para hacer según que cosas... Rotulador permanente y el lado de arriba del mástil lleno de letras. Para el rollo de ir rápido de una pentatónica a otra al cambiar los acordes... Mejor sería aprenderme el mástil, pero siempre se me dio mal estudiar.

Salut!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: Pac » 06 feb. 2009, 19:29

jajajaja quieres decir?? es una buena manera de estudiar!!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: netkuk » 06 feb. 2009, 20:48

Molt bon aportació. Gràcies! ;-)
"No se muere con dignidad, se vive con ella" -Dr. Gregory House
netkuk
Primers acords
Primers acords

Entrades: 24
Membre des de: 25 gen. 2009, 19:23

Re: Sobre les cordes de guitarra ¿?ESPANYOLA¿?

EntradaAutor: bendo » 14 març 2009, 18:30

Y para la espanyola quina marca gasteu? jo vaig comprar a la tenda les mes barates que tenien, 7€, i em diuen que sona malfatal, afegit a la guitarra que te 30 anyets...

recomaneu alguna marca o preu?
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: blackmogul » 14 març 2009, 20:39

bendo ha escrit:Y para la espanyola quina marca gasteu? jo vaig comprar a la tenda les mes barates que tenien, 7€, i em diuen que sona malfatal, afegit a la guitarra que te 30 anyets...

Gatoneeeegro.
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: mikk » 14 març 2009, 21:19

bendo ha escrit:Y para la espanyola quina marca gasteu? jo vaig comprar a la tenda les mes barates que tenien, 7€, i em diuen que sona malfatal, afegit a la guitarra que te 30 anyets...

D'Addario ProArté
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: loikko » 18 març 2009, 09:06

En el meu cas faig servir DR, descubertas fa poc. He probat de tot dadario, ghs,fender, gibson...i son molt bones i duraderas. Les utilitzo del 010,pero estic pensant en canviar a 011. La tensio no es problema perque afino mitg to mes baix, aixi va tot mes suau. els que tingueu pont amb palanca matxaqueu-la despres de canviar les cordes perque es coloquin be a puesto. ja us explicare la meva experiencia amb el floid rose. 8-)

salut i ratafia
loikko
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 16 març 2009, 19:57

EntradaAutor: TheBrowling » 11 jul. 2009, 16:31

Ei tocamelons! aprofito aquest tema perque se m'acava de trencar una corda de la guitarra eléctrica mentres tocava i és clar, aquesta tarda m'aniré a comprar unes cordes noves i les canviaré totes, perquè les que tenia eren les que em venien de serie amb la guitarra osigui que molt bones no serien. El que no sé és el calibre del que les he d'agafar, quin és el calibre standard? he escoltat que l'Angus Young utilitza calibre 0.09 i la veritat que com el que toco basicament amb la eléctrica és hard rock i bàsicament AC/DC potser treuré un so més semblant, me les recomaneu?

A més em recomaneu algún producte per a netejar el diapasó (que ja té una mica de merda la veritat) o la guitarra en general?

Per cert, tinc una Epiphone SG, o sigui pont fixe tune o-matic (per si és necessari per algo)
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 11 jul. 2009, 18:04

cuan mes groses més pegada tenen, pero menos sustain
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: TheBrowling » 11 jul. 2009, 22:33

M'he comprat unes D'addario XL de 0.09-0.42 i el Fast fret, però tinc un dubte, ara quan les canviï, he de posar fast fret al diapasó? o només a les cordes??
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 15 ago. 2009, 05:03

Jo gasto unes 0.9 i quasi sempre Dean Markley, el so m'encanta i és el que em noto més agust tocant.

Per acústica vaig provar les Elixir i valen una pasta...(24€ el joc)sonen bé, però pel que costen no val la pena....

TRUQUILLO DE MÚSIC (me'l va ensenyar mon pare i a mi m'ha anat molt bé)
Spoiler: ensenya
Ara el que faig amb la acústica és posar-li cordes d'elèctrica (també si puc Dean Markley 0.9), sona molt més fluix i amb menys cos, però per tocar per casa algo acústic m'agrada com sona, ja que si vull fer merder agafo guitarra, ampli i.... :metal: :metal:
D'aquesta manera també practiques, ja que toques solos amb la acústica que és més ''xungo''(tema bendings i aquestes tècniques) i quan ja et surti mitjanament bé agafes l'elèctrica i et surtirà quasi perfecte
.

Vaji bé!!!!!!!!! :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: thenineinballs » 27 ago. 2009, 00:29

i en quin ordre s'haurien de canviar les cordes?
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29

EntradaAutor: Gerard Merino » 27 ago. 2009, 01:35

Jo ho faig sempre per la més fineta la 0.9 (si utilitzes aquest calibre)
el per què no ho sé, ho faig així perquè sempre ho he fet així jajajajajajaja

(en realitat no crec que hi haji un estàndard per canviar les cordes
en el que fa referència a ordre per posar-les, simplement que les posis bé :cool: )
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: skaber13 » 27 ago. 2009, 02:09

Gerard Merino ha escrit:Jo ho faig sempre per la més fineta la 0.9 (si utilitzes aquest calibre)

en el que fa referència a ordre per posar-les, simplement que les posis bé :cool: )

Potse si k hi ha un ordre, nose, perke un tio k u ensenyave pel youtube, k se li avie petat la tercera corda, primer les treu totes i volia comencar ficant la 4rta corda pero pels novatos, s'ho repensa i comensa per la 1a. Nuse :???:

Algu ja dira algo...
skaber13
He lligat amb la guitarra

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 27 ago. 2009, 03:58

skaber13 ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Jo ho faig sempre per la més fineta la 0.9 (si utilitzes aquest calibre)

Potse si k hi ha un ordre, nose, perke un tio k u ensenyave pel youtube, k se li avie petat la tercera corda, primer les treu totes i volia comencar ficant la 4rta corda pero pels novatos, s'ho repensa i comensa per la 1a. Nuse :???:

Algu ja dira algo...

Per la 4ª??? potser és perquè el màstil no pateixi (pel tema de que no hi ha pressió..) però això de la pressió és si t'estàs temps sense cordes(un dia o varies hores), perquè estigui mitj minut mentres canvies les cordes, el màstil no pateix
(o això crec vaja....)
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: bendo » 27 ago. 2009, 16:17

skaber13 ha escrit:

Algu ja dira algo...

ixe tio lo que pasa es que no te ni idea, o es comenâa per una o per altra o dius que dona igual, pero no vas canviant de idea sense dir el motiu

a la clasica li canvie en aquest ordre, per el tema de la tensio que han daguantar y que estiga repartida i aixo: 6-3-5-2-4-1
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: thenineinballs » 27 ago. 2009, 21:27

bendo ha escrit:
skaber13 ha escrit:

Algu ja dira algo...

ixe tio lo que pasa es que no te ni idea, o es comenâa per una o per altra o dius que dona igual, pero no vas canviant de idea sense dir el motiu

a la clasica li canvie en aquest ordre, per el tema de la tensio que han daguantar y que estiga repartida i aixo: 6-3-5-2-4-1

merci gent!
avere si després de canviar-les em sona ja millor (veure post de soroll de cordes RAR)... aprofitaré per fer una neteja
i després acabaré de cargolar bé totes les peçes d'adalt al clavijero

que la força m'acompanyi! ^^
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29

EntradaAutor: PauGilmour » 31 març 2010, 22:44

Gerard Merino ha escrit:

TRUQUILLO DE MÚSIC (me'l va ensenyar mon pare i a mi m'ha anat molt bé)
Spoiler: ensenya
Ara el que faig amb la acústica és posar-li cordes d'elèctrica (també si puc Dean Markley 0.9), sona molt més fluix i amb menys cos, però per tocar per casa algo acústic m'agrada com sona, ja que si vull fer merder agafo guitarra, ampli i.... :metal: :metal:
D'aquesta manera també practiques, ja que toques solos amb la acústica que és més ''xungo''(tema bendings i aquestes tècniques) i quan ja et surti mitjanament bé agafes l'elèctrica i et surtirà quasi perfecte
.

Aixo es el que he fet avui! xD Pero bassant-me en un consell d'un profe. Volia simplement baixar l'accio pero... quin ppal.
L'hi he ficat unes dean markley de 0.10 i ba de conya. Crec que 0.9 es massa poc bestia per una guitarra acustica :|
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: Gerard Merino » 31 març 2010, 22:51

PauGilmour ha escrit:Aixo es el que he fet avui! xD Pero bassant-me en un consell d'un profe. Volia simplement baixar l'accio pero... quin ppal.
L'hi he ficat unes dean markley de 0.10 i ba de conya. Crec que 0.9 es massa poc bestia per una guitarra acustica :|

A mi m'encanta l'acústica amb cordes d'elèctrica :P
Com dius tu, sí, és massa poc bèstia, però jo que no sóc de tocar massa l'acústica, unes 0.10 em són incòmodes. Això ja va a gustos :solo:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: guitarfriki » 31 març 2010, 23:09

jo a l'acustica les cordes ni tocarles sempre cordes d'acustica ja que si perden aquesta duresa ja no la voldria tocar :P
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: TheBrowling » 22 abr. 2010, 23:28

Bones nanos! he estat mirant per Thomann aquesta tarda y he vist diverses coses que necesito, el que més m'ha sobtat han estat les cordes que venen a 0,95. Bé, doncs la cosa és que necesito comprarme diversos cables entre ells un de guitarra (y he estat mirant quant valen perquè mai m'he comprat un) i com he vist les cordes he pensat en fer una comanda d'uns 10 jocs o així (de diferents calibres, perquè a més vull experimentar una miqueta), el que pasa és que demanar-les per demanar-les no! Algú les ha utilitzat? O algú sap si són mitjanament bones? penseu que toco a casa, que tampoc necesito gran cosa, amb que sonin mitjanament bé i no es trenquin soles quasi que em comformo, si no recordo mal en Roberto em va dir que les havia probat??
Ja sé que tampoc val tant un joc de cordes, però sóc un adolescent! no em sobren els calers! a més si són bastant decents estem parlant que per 9.5€ tens 10 jocs de cordes (més 20€ d'enviament, que tot i així surt molt a compte).

Aquestes son les cordes (en aquest cas de calibre .009, tot i que també tenen de .010 i .011 si no recordo malament)
http://www.thomann.de/es/harley_benton_valuestrings_009.htm
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: toletum91zgz » 22 abr. 2010, 23:38

Si si, yo son las que uso. Para Navidades le pedi a los reyes, aparte del tecladito MIDI, 20 juegos de cuerdas de estos de 0'95€ del 9, y 5 del 12 para la guitarra acustica :cool:

Irme me van bien, pero se nota que te compras unas buenas y son mucho mejor, pero por este precio son increibles :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: khirareg » 22 abr. 2010, 23:48

M'he pasat a les ernie ball, quin gustas nens.
Haure de grabar alguna coseta amb les cordes noves.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31

EntradaAutor: TheBrowling » 23 abr. 2010, 11:13

toletum91zgz ha escrit:Si si, yo son las que uso. Para Navidades le pedi a los reyes, aparte del tecladito MIDI, 20 juegos de cuerdas de estos de 0'95€ del 9, y 5 del 12 para la guitarra acustica :cool:

Irme me van bien, pero se nota que te compras unas buenas y son mucho mejor, pero por este precio son increibles :cool:

Ok Roberto! entonces por mi me las compro, porque es eso que además necesito varios cables y venden de su marca por 3€ y parecen bastante buenos, también me voy a pillar púas de 1,5mm que las venden a 12 por 1,9€ y un bottleneck dunlop. Ahora solo falta convencer a mis padres para que me dejen la visa! jajaja si al final lo consigo y las pruebo ya contaré mis impresiones.
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Flind » 08 maig 2010, 15:59

Jo tambe les tallo, ja que fa mes guapa la guitarra en comptes de tenir la corda restant per alla "suelta".
Imatge
Flind
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 55
Membre des de: 10 abr. 2010, 17:46

AnteriorSegüent

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant