Acústica-Clàssica

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Acústica-Clàssica

EntradaAutor: frederic » 26 oct. 2008, 09:58

Us explico el meu dilema...
La meva primera guitarra va ser una clàssica. Fa uns mesos vaig comprar una acústica(adjunto foto).
La acústica m'agrada molt com sona, però ja fa uns mesos que la tinc i no disfruto quan la toco degut a lo dura que és, el tema es que has de fer tanta pressió a les cordes que sempre arribo tard... i les celletes son insufribles. (Al màstil més estret ja em vaig acostumant...)
El meu dubte és: no sé si puc trobar un tipus de corda més tova per acústica o passo d'ella i busco un altre tipus de guitarra amb cordes de nylon de l'estil que fa servir la Esther a Hotel California?

Recomanacions?
Fitxers adjunts
acustica.jpg
acustica.jpg (14.38 KIB) S’ha visualitzat 1420 vegades
frederic
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 12 nov. 2007, 15:16

Re: Acústica-Clàssica

EntradaAutor: valls » 27 oct. 2008, 17:40

En general les guitarres solen venir de botiga amb cordes de duresa estàndard. Més toves del que tinguis posat ara mateix segurament n'hi haurà. Pregunta a botiga que tenen, o que et poden portar.. Ja ens comentaràs que et sembla el canvi de so si decideixes fer això ok?
Jo ja ho he dit a uns quants llocs que per mi molt millor una clàssica, si en vols una altra encara doncs millor, acabaràs amb una col·lecció espectacular!!

Offtopic: passa't per la taverna tocamelona ;)
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: frederic » 28 oct. 2008, 21:42

Bé doncs, després d'averiguar que les cordes que tinc posades son del 12, he llegit una mica sobre el tema... i aconsellen del 11, mínim del 10. He fet el primer experiment, he colocat unes del 10 que havia comprat per la elèctrica, i evidentment ara és molt més tova, es deixa tocar amb carinyo :P . Però el so ha canviat bastant... sona més metàl.lic, li falta cos... ara he encarregat unes per acústica del 11 que em diuen que son tovetes... ja us explicaré... però us asseguro que a les del 12 no torno, tot i que sonava de maravella era com un càstig...

Per cert Valls, la taverna està una mica morta... i si convides unes go-gos?? 8-)
frederic l’ha editat per darrera vegada el dia: 29 oct. 2008, 17:18, en total s’ha editat 1 vegada.
frederic
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 12 nov. 2007, 15:16

EntradaAutor: HAL 9000 » 29 oct. 2008, 16:30

El sò metàlic és perque són noves. No et preocupis que ja desapareixerà i acabaran tenint un sò molt més rodó.

Jo vaig tenir el mateix problema amb l'acústica al principi, però amb el canvi de gruix s'arregla i llestos.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: rhye » 30 oct. 2008, 22:00

HAL 9000 ha escrit:Jo vaig tenir el mateix problema amb l'acústica al principi, però amb el canvi de gruix s'arregla i llestos.

I tu com pots tocar l'acústica si no tens mans ni cames i només veus per aquest foradet vermell que no sé si és al teu davant o al teu darrera ?
rhye
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 09 nov. 2007, 01:28
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: HAL 9000 » 31 oct. 2008, 00:40

Perque com pots veure el forat està vermell, així que serà de fer-lo servir per algo no? ;)
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: blackmogul » 31 oct. 2008, 15:52

HAL 9000 ha escrit:Perque com pots veure el forat està vermell, així que serà de fer-lo servir per algo no? ;)

iiiiiiiiiuuuuuuuuuuggghhh...!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: HAL 9000 » 31 oct. 2008, 16:46

Da mal rollo pensarlo cuando ves el avatar eh? :lol:
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: blackmogul » 31 oct. 2008, 17:48

HAL 9000 ha escrit:Da mal rollo pensarlo cuando ves el avatar eh? :lol:

holy shit...
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant