Amb kina em kedo!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Amb kina em kedo!

EntradaAutor: JoelV » 06 set. 2008, 03:17

Hola chavalillus!! . Doncs be el objectiu del fil es ke majudeu a escollir entre 2 guitarres , ke son les ke e escollit entre preu,qulitat,estetica ... etc... pero clar , no e provat cap de les dues , i es per veure kina opinio en teniu , si les heu provat ke us sembles etc... thnx , es guitarres en cuestio con 2 epiphone , la LP Slash signatura , o una LP Ultra-II .
THnx!
JoelV
Començo
Començo

Entrades: 14
Membre des de: 20 jul. 2008, 16:41

Re: Amb kina em kedo!

EntradaAutor: Serrutxu » 06 set. 2008, 10:04

Ostres, les guitarres que ami m'agraden xD Doncs nose que dir-te jo e tingut una epiphone a les meves mans i la veritat es que son una pasada. Se que la Epiphone Ultra-II te una entrada Stereo i una Mono, té una pastilla Shadow Nanomag insertada al final del diapasó. I la Epiphon LP Slash he vist un video per yotube i ma semblat una maravella. A mi m'agrada la LP Slash, per tot. Pero per gustos colors(com dirien per aqui).

La proxima que em vull comprar, quan tingui 2778 euracos xDD es una Gibson Zakk Wylde Signature, per estetica, per so per tot per mi aquesta es una maquina xD
Requisits per ser un bon guitarrista:
-Fer servir preservatius y protector solar
Serrutxu
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 378
Membre des de: 22 juny 2008, 20:54
Ubicació: Viladroga i la Gentusa

Re: Amb kina em kedo!

EntradaAutor: Pac » 06 set. 2008, 10:27

>Home....a mi m'agrada mes (esteticament) la Ultra-II....te detallazos i a mes, tinc entes que amb Epiphone pagues molt de "Signature"...clar que mai e probat cap....no sabria dir-te gaire mes jejeje
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant