Stratocaster o Telecaster?

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Stratocaster o Telecaster?

EntradaAutor: highjumper » 05 set. 2008, 19:10

Ei tocamelons!

Tinc un dubte que fa mesos que em rosega i no se per on tirar. Ja que tinc ansies de guitarra nova.

Em volia pillar la Standard stratocaster nova d'aquest any, que tinc entes que esta la mar de bé.
Però també em mola la Telecaster deluxe del 72, aquella amb humbuckers, i clar, unes pastilles dobles en una Fender són molt temptadores, però la Stratocaster també té el seu morbo.

Que em recomaneu?

Vingaa saluuut!
highjumper
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 21 abr. 2008, 18:40
Ubicació: Reus

Re: Stratocaster o Telecaster?

EntradaAutor: Pac » 05 set. 2008, 19:40

mmmm.....curios curios......donç segon..per que segon lo que vulguis tocar, el teu estil i tal parlans una mica de tu...jejeje.......no tenen re a veure....a mi me encanta el so tipic de la strato, de fet tinc una, però amb una pastilla doble en contes de la simple del pont.....però segur, que si em compres una telecaster...que me encanta...guardaria molt el seu so original...almenos que mantingues el so original d'aquella pastilla tan especial que te la tele!!.....
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: highjumper » 05 set. 2008, 20:56

Tens raó no he dit perque la faria servir xD
Em tira molt el rock classic, per exemple temes del Joe Walsh, però també em triumfa Jimi Hendrix o coses mes blueseres com Eric Clapton Gary Moore...
Si ens en anem cap a coses mes guarres m'agrada GNR, led zeppelin, Aerosmith...
La veritat es que em quedo amb la majoria del rock i algu de pop-rock d' entre els 70 i els 90.
Tinc entes que la Strato és de les més camaleòniques que hi ha cosa que li dona punts.
Però es el que he dit abans, que les Humbuckers de la Tele enamoren.
Es aquesta per dissipar dubtes
Imatge
highjumper

Entrades: 6
Membre des de: 21 abr. 2008, 18:40
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Serrutxu » 05 set. 2008, 21:14

Home! si tiras cap Jimmmy Hendryx i estils aixi la Strato, si tires cap a GNR, led Zepellin i aixi home si tens una bona distorsio i aixo amb la Strato u tens segur... A mi, no m'agraden les Tele :? nuse a mi m'enamoren les strato, encara que no he probat mai una tele :oops:
Requisits per ser un bon guitarrista:
-Fer servir preservatius y protector solar
Serrutxu
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 378
Membre des de: 22 juny 2008, 20:54
Ubicació: Viladroga i la Gentusa

EntradaAutor: Pac » 06 set. 2008, 10:14

Home...ara que veig la tele et puc dir lo que jo faria.......jo aniria cap a la Strato...però això es molt de gust personal. Per que m'encanta el seu só (basicament l'agut)....ara, si la Tele sigues com les originals..o almenos guardant la seva pastilla, m'ho pensaria...
Ara, això depen molt de tu, una Strato crec que et donara mes versatibilitat....però la tele aquesta a de sonar de luxe! i a mes, es practicament única, de Stratos en veuras milers. Crec que la mijor solució, es que las probis, totes dugues i si tens dubtes ens comentis jejeje..però si la probes, em sembla que se t'acabaran els dubtes ;)

ciao!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants