AJUDA!!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

AJUDA!!

EntradaAutor: albert14 » 04 set. 2008, 22:14

em vui comprar una guitarra per internet,concretament de una pagina que es Alemanya crec i es diu:
http://www.thomann.de/es/index.html

tinc varies preguntes, la primera es q en cas de q tingues algun fallo o algo sabeu si hauria de pagar el cost de enviarla cap allo, la segona seria... es fiable?

Respecte la guitarra, la meva intencio es comprarmela per tocar rock(green day, sum41, nirvana, guns n roses, acdc..), coses am distorsio en general, faig be en comprarme aquesta??
http://www.thomann.de/es/gibson_melody_maker_ww.htm

i per ultim, aquet ampli te distorsio?
http://www.thomann.de/es/line6_spider_iii_15.htm

gracies,
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

Re: AJUDA!!

EntradaAutor: Rumboy » 04 set. 2008, 22:27

home a vere... jo de rock i distorsio la veritat es que no hi entenc massa, lo que si que et puc dir per experiencia propia, es que comprarte una guitarra per internet no ho recomano

perque potser sona una mica "monyes".. pero una guitarra t'ha d'enamorar personalment provant-la en directe tu mateix

vinga mestre!

salut!
Rumboy
Professor d'ultrarumba
Professor d'ultrarumba

Entrades: 283
Membre des de: 09 des. 2007, 16:57

EntradaAutor: Serrutxu » 04 set. 2008, 23:56

Totalment d'acord amb el Rumboy, jo totes les guitarres que e tingut han estat comprades a botigues musicals, i la veritat n'estic mooooooooooooooooooooooooooooooooooolt satisfet, es com diu en Rumboy, una guitarra te la compras perque t'agrada el so, com sona, despres la manera d'agafarla t'hi has de sentir comode i cla si te la compres per internet t'has daguantar...

Respecte al ampli, crec que s'hi que na de tenir.

La meva opinio es aquesta!
Ja informaras sobre la compra!
Requisits per ser un bon guitarrista:
-Fer servir preservatius y protector solar
Serrutxu
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 378
Membre des de: 22 juny 2008, 20:54
Ubicació: Viladroga i la Gentusa

EntradaAutor: albert14 » 05 set. 2008, 00:00

me mirat molts video i el so ja magrada., pero mes q re minteresa la pregunta de si li pass algo tindria de pagar les gastos denvio, pero si em contesteu les altres tmb va be.
mersi per les respostes.
albert14
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Pac » 05 set. 2008, 10:08

lo dels gastos d'envio ni idea noi!!
La guitarra sembla chula....i te pinta de ser canyera...a mes amb la posibilitat de la pastilla mes neta..que va be!
L'ampli l'estat mirant i mola...i si te distorsio.....en el canal net porta Drive per donar-li canya al teu gust! no se com sera el drive...pero en te. I, a mes, porta uns "presets" amb distorsions tipo crunch i metal i dos presets mes que un es net (crec) i l'altre ni idea (insane)...a mes de efectes com phaser, chorus, flanger, tremolo.....i agun delay imagino que portara..! vamos, per 100 euros....mes o menys, está de puta mare i jo ee scoltat mes dun Line6 i sonan bastant be...clar que, aquest es de estar per casa......yo igualment...avans de comprar-ho....miraria algun Roland Cube...que valen mes o menys i tenen mola qualitat...!! però igualment...com ja tan dit...intenta probar-ho tot avans de comprar-ho, encara que o probis a una tenda per curiositat i despres ho demanis per internet....! però això es molt personal!

saaaaalut
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: albert14 » 08 set. 2008, 18:18

moltes GRACIES^^
albert14
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: dani mfi » 21 oct. 2008, 16:58

aixo preguntau a la tenda mateix per email o com sigui..

tots els que us heu comprat guitarres aixi en plan vai a la tenda la toco una mica amb el ampli i tal que be que sona i aixo... quan no sabieu tocar-la no us feia vergonya quan el tiu us diu: la vols provar? i tu no no que va..
o soc l'unic?
dani mfi
Començo
Començo

Entrades: 17
Membre des de: 26 des. 2007, 20:47
Ubicació: Barcelona

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants