2a. guitarra

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Re: 2a. guitarra

EntradaAutor: DolphinAir » 12 ago. 2008, 12:49

cuan dic sentirse be, vull dir, estar comode amb la guitarra...

hi ha cops que tu estas tocant...i estas acostumat a sentir la teva guitarra...si la canvies o fas coses rares...no t'identifiques amb la guitarra que sents i et distreu aixo

a mi em pasa almenys...si el so que sents t'agrada, es mes facil concentrarte...d'una guitarra a una altre...i d'un ampli a un altre...el so canvia
si a tu t'agrada un so per musica rock...buscaras una guitarra per aquest estil...si ten compres una de blues...segurament no t'hi sentiras tant comode com l'altre

per comprar una guitarra t'ha d'agradar el so, al teu estil i criteri com a so per a guitarra

a aixo em refereixo...igual que els efectes i distorcions... ;)

Saluttss 8-)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: Sergi93 » 12 ago. 2008, 14:22

dacord mersi
redeu mestic adonant que no en tinc ni idea del mon de la electrica xDD
...
Sergi93
Primers acords
Primers acords

Entrades: 45
Membre des de: 05 ago. 2008, 17:26

EntradaAutor: DolphinAir » 12 ago. 2008, 14:43

jeje xD

jo en porto un any amb l'electrica...tot aixo s'apren mes mirant botigues...preguntant...i sobretot en foros

ara tu ja en saps mes de tot aixo, no ets novato del tot no? xD

Saluttsss 8-)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: Sergi93 » 12 ago. 2008, 17:56

no ia no gracies a tu perque noi ets saps tot de tot jajajaja

mersi
...
Sergi93
Primers acords
Primers acords

Entrades: 45
Membre des de: 05 ago. 2008, 17:26

EntradaAutor: crossfire8 » 14 ago. 2008, 12:31

Hola a tothom, després de llegir-me una mica per sobre els comentaris, queda clar que Gibson i Fender s'emporten el gat a l'aigua... com se sol dir...jajaajaj. La meva primera guitarra va ser una Yamaha rgx que anava prou bé, però va ser substituïda per una Cort Kx-custom que és una joia, una perla de debó; res a envejar a una Gibson. Acte seguit vaig fer el pas següent, que ja era adquirir una Gibson, i va ser la SG reissue'61, i certament és una altra perla. Darrerament he adquirit una altra Gibson, una Explorer reissue'76, i és fantàstica la veritat. Ara tinc l'ull posat en una Strato American vintage que no tardarà massa en caure a les meves mans, però primer em vull acostumar al màstil, que és molt diferent. Bé, també tinc una Epiphone Les Paul standart plus, que almenys a mi em convenç molt.
On vull anar a parar amb tot això? que he provat moltes guitarres ( també he experimentat Ibanez i ESP ) i un arriba a la conclusió que no hi ha guitarres millors ni pitjors, sinó que tothom ha de trobar la seva, la que el faci sentir un amb la guitarra, i no té perquè ser una Gibson o una Fender, pot ser perfectament una.........Squier. No obstant si jo hagués de triar tinc claríssim que per mi Gibson fan algunes de les millors que es poden tenir. La SG és una perla ( no pesa res i dóna un munt de canya, tot depèn de què es toqui clar... ).
També ha sortit el tema d'amplis. Certament és importantíssim i no és una cosa menor l'ampli que es faci servir. És important que l'adequem a les nostres necessitats i usos i no ens deixem il·luminar per les grans marques. He pogut experimentar amb diversos ( Marshalls de transistors i vàlvules, Sinmarc, Fender, Yamaha, ... ), i dins de molt poc em compraré el que possiblement serà el definitiu, i si no em fallen els comptes serà un Mesa Roadster, ho tens quasi tot allà dins i per un preu relativament raonable ( si entenem 2200€ raonable ) i una qualitat altíssima. Bé, crec que ja m'he extès prou.......... era una humil opinió.
A més veure.
crossfire8
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 14 ago. 2008, 12:14

Anterior

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants